Lily seděla na posteli ve svém pokoji. Opřená o stěnu si jako vždy kreslila do svého skicáku. Stínovala právě Edmundův portrét. Pořád ho musela upravovat a pořád se jí na tom něco nezdálo. Když si už myslela, že to je dobré, prohlédla si obrázek ještě jednou. Edmund byl opravdu velmi pohledný. Hlavně ty jeho hnědé oči byly překrásné. Lily se zahleděla na obrázek a ihned si připomněla to, když jí Edmund pomohl při válce. Když tam tak stáli a dívali si jeden druhému do očí. Když Lily sklonila hlavu, aby nebylo vidět, že se červená. A pak si Lily položila tu samou otázku co tehdy: Nejsem do něj zamilovaná?
Najednou do pokoje vtrhla osoba a vyrušila Lily z říše myšlenek.
"Nemohlabys něco říct té otravné kryse?" zeptal se otráveně Eustác.
"Myslíš Ripčípa?"
"Vzal jsem si jídlo a on mě napadl. Pak jsem s ním musel bojovat. On se někam schoval a pak na mě vyskočil a já jsem spadl na nějaký koš. Hnusný myšák!" vylíčil kluk. Lily vstala z postele a skřížila ruce na prsou.
"Tys si vzal jídlo?" zeptala se výhružně. Eustác protočil zorničkami.
"Počkat... Cos to říkal? Ty jsi bojoval s Rypčípem?" Lily dostala záchvat smíchu. Eustác se zamračil, něco si zašeptal pod nosem a opustil Lilyin pokoj se silným zabouchnutím dveří.
Lily se uklidnila a opět si sedla zpátky na postel, vzala si do ruky skicák a tužku a vrátila se k předešlé činnosti.
Najednou někdo zaklepal na dveře.
"Dále." pozvala Lily a ve dveřích se ukázal Edmund. Lily se ihned rozbušilo srdce a začervenála se.
"Tady jsi. Hledal jsem tě po celé lodi." řekl Edmund, když zavřel za sebou dveře.
"Mě? Snad ses nebál, že jsem spadla přes palubu." řekla pro legraci Lily.
"I to by bylo možné." zasmál se Ed a přisedl si k dívce na postel.
"Co děláš?" zeptal se ji.
"Nic."
"Jo jasně. Jen tak držíš na klíně sešit a tužku." řekl a nakoukl Lily přes rameno. Ta mu však zakryla výhled.
"Co kreslíš?" zeptal se.
"Nic zajímavého." odpověděla mu a zavřela skicák. Edmund bez vahání a zbytečných proseb vytrhl dívce z ruky sešit a otevřel ho. Na první straně byl jeho portrét, jak si ho pamatovala Lily z jejích posledního setkání před třemi lety.
"To je... úžasné. Jsem fakt pohledný." řekl uchváceně a mrkl na Lily. Ona ho lehce plácla po zátylku.
"No co?" Edmund pokračoval v prohlídce obrázku. Lily si opřela o jeho rameno hlavu a prohlížela si s ním svá díla. Někdy to nějak jeden z nich skomentoval, někdy se dohadovali a někdy se jen usmáli. Cítili se skvělé, když si byli tak na blízku. Když Edmund odložil skicák, seděl pořád s Lilyinou hlavou na rameni a povídal si s ní o všem. Oba si přáli, aby tato chvíle trvala věčně.
***"Země na obzoru!" uslyšela Lily a naklonila se přes palubu. Chyběla jí pevnina. Před sebou uviděla nádherný zelený ostrov plný stromů, keřů a květů. V její srdci nebylo nic jiného jen touha ten ostrov přezkoumat a zažít nějaké nové dobrodružství.
"Lily..." zavolal svou sestru Kaspian a ona ihned k němu přišla.
"Co si o něm myslíš?" zeptal se král.
"Hezký..." odpověděla nadšeně.
"Myslím, že tam můžeme něco najít. Lordi tam možná byli. A jestli ne, tak tam aspoň najdeme něco k jídlu." řekl Kaspian, když si prohlížel ostrov. Lily jen přikývla.
"Shodit kotvu a připravit lodě. Přenocujeme na ostrově." Kaspian mi věnoval poslední pohled a šel se připravit.
Lily si vzala deku a menší polštář a nasedla k Pevensiovým do loďky. Sedla si vedle Edmunda naproti Lucky a Eustáce. Když ty dva Lucka přezkoumala pohledem, nadzvedla obočí a usmála se.
"Co je?" zeptal se zmateně Ed.
"Nic." odpověděla vysmátá Lucka.
Na břehu si našli místo a rozložili věci na spaní. Drinian se třemi muži šli prozkoumat les, ale nic nenašli. Když si Lily rozkládala deku přišel k ní Ed a chytil ji za zápěsti. Zašeptal:
"Pojď se projít."Ona přikývla. Vzala si do ruky luk a přes rameno si přehodila pouzdro se šípy. Kolem pasu si zavázala opasek s mečem.
"Kaspiane, jdeme to tady víc prozkoumat." zavolala na bratra a ten jen přikývl. Lily kývla na Edmunda, aby šel za ní. Vstoupili do lesa.
ČTEŠ
Lily: Královna Narnie
FanfictionKdyž byla ještě dítě a neuměla chodit, vzal ji Miraz do lesa, aby se ji pozbavil. Jejiho otce zabil a o bratra se postaral, protože mu bylo šest let a bylo by moc nápadne, kdyby se pozbavil všech naráz. Holčičku našli narniané samotnou v lese. Posta...