Diari si Gumuk Part13

226 30 0
                                    

Makin cepat sy bikin kerja makin sy nebes. Ehh, mo takancing pula sy ni. Sy tingu balik tmpt si Talib, teda dia sana. Kluar kali. Cepat2 sy bangun sambil kapit2 paha sy. Yg kancing mo tokoluar sudah bh.

Sy toduduk ja d jamban trus kluar bah sobu sy (sori ar klu korang gali 😂😂) sedang sy siok2 kasi kluar sisa2 sobu tiba2 sy dingar suara Talib d luar cubicle. Ai??? Knapa dia sini ni??

"Just another one week this gonna be over", sy dingar suara dia.
"Yeah, am pretty sure she trusted everything that I told her", .....her...?? Sepa?? Sy diam lagi mendingar.
"Don't you dare calling off the bet, Kyon", ummmmm.... dia berckp ma Ang-Kyon ka tu??? Sy masih x berganjak dri tu jamban.
"Ok, I will send the pics soon". Trus sy dingar dia ketawa saturang. Pas tu x lama sy dingar pintu kana tutup. Mungkin dia sudah kluar tu. Palan2 sy buka pintu..tingu ada org d luar ka x. OMG!! Patut la si Talib masuk sini! Sy dlm jamban lelaki bh pula!! Hahhahahahaha. Kelucuan sy rasa ni smpi sy x kisah sudah perbualan telipon si Talib yg sy dingar tadi. Capat2 kunun sy p masuk jamban ppuan. Berdepan ja bh ni jamban ni, kiri lelaki, kanan ppuan. Mungkin sy talampau lali sudah kali tadi tu sbb x tahan kancing kan trus sy salah masuk tandas 😂😂😂

"Babe, am ready to go back," sy bilang dgn excitednya ma si Talib.
"Are you sure, my love? It's just 2am", kurudot dahi si Talib tingu sy.
"Nothing much to do. In fact, I will call Roy to call my mobile if there's anything urgent. I will need to bring my laptop anyway", sy bilang.
"Alright, if you say so, am happy to follow my angel", dia bilang sambil cium pipi sy.
Misium ja bh kerja kami ni, tu la mangkali si Jonaz menyampah. Sy tingu si Jonaz. Ngam2 dia tingu dia. Dia pandang ja sy dgn muka sedih, sy kasi jeling nogi mato sy. 😞. Si Juarez teda tindak balas. Dia biasa sudah kali tingu couple sium2.

Sy ambi hp sy, dial nombor si Roy sambil sy tingu tu tv yg kasi tingu ofis New York. Sy x nmpk dia di opis niari. Tut tut.
"Roy here"
"Roy, it's Fir"
"Yes, Fir, what can I do for you?" X mesra alam sudah dii dia ni sbb mungkin slalu dia nmpk sy ma Talib muah muah d opis. Korng ingt ka tu ada camera d opis kami. 🤔🤔.
"I will be going off now, any urgent thing just give me a ring", sy bilang
"Ok", tup.! Wahhh! Mcm tu ja ka?? Butul2 dia buang karan sudah o ma sy. Poduli la, as long I have my lob Talib. 😙😙😙

Kami pun bergerak kluar dri bangunan opis. Kami jln kaki ja ni sbb umah sy kan dkt ja. Seiring dan sejalan, bilang tu lagu Sudirman (jgn kasitau sy korng x kanal Sudirman arrrr).

"Huney, do you love me?" Tiba2 si Talib tanya sy tu soalan. Sejak kami kapel x pernah sy ckp i lebiu ma dia ni, tapi dlm hati sy mmg sy lob lob dia sngt cuma sy x kolombus ja (sudah bh sy ckp ni kan...).
"I do, babe" itu ja slalu sy jawab. Atau pun "me too",
"You never say it", mcm dia buli baca ja pikiran sy ni..
"Is it make any different?" Sy tanya dia balik
"Well, not really but I could be much more happier if you say the magical three words", ntah apa yg rasuk dia ni niari mo suruh sy ckp i lebiu.
"I lebiu" sy bilang dlm dusun malayu sy.
"Huh? What did you say?" Katawa sy tingu dia garu2 kapala sbb x paham.
"Forget about it, not important", sy bilang. Dan kami pun smpi d umah sy.

Seperti biasa, teda org d umah. Sy pki hp ja bikin suluh tu jln, malas sy pasang lampu d luar. Smpi d bilik baru sy kasi terang benderang.

"Huney, I need to shower, do you have extra towel?" Dia tnya sy. Sy kurik almari, sy umban towel baru kasi dia.
"Thanks darling..", trus dia p dkt sy.
"I missed you a lot", dia bilang sambil tarik sy p dkt dia.
"I missed you too", then dia start sium bibir sy..I need this... makin lama sy rasa makin hot.. menari samba mulut kami duarang, masing2 dgn skill yg bikin merangsang proses persenyawaan. Sy gigit bibir dia, pas tu sy sosop, "ahhh" dia bilang 🙉🙉🙉🙉 ..

Sy sambung ka x ni adegan ni???????

Diari Si Gumuk (COMPLETED) Season 1 & 2Where stories live. Discover now