את בוהה בכבוד.. זה היה לחן קצר אבל זה נשמע יפה.. איך בחור גס כזה יכול לעשות צליל כזה מדהים..?
את: "איזה שיר זה היה..?"
יונגי: "הא..? אה זה לחן רנדומלי שעשיתי.. לא הגעתי לשום מקום עם זה עדיין.."
הוא מסתובב ומביט בך. אותה הבעה ריקה וישנה שהרבה אנשים קרים עושים.
את: "מה אם נשתמש בזה לשיר שלנו..?"
הוא שם את האצבע שלו על השפה כאילו חושב.. את פשוט עומדת שם במבוכה ומסתכלת עליו. עכשיו כשאת חושבת על זה, הוא ממש חתיך..
יונגי: "אבל.. בגלל שזה השיר שלי, את חייבת לי.. סוג של החזר."
את: "אמ בטח.. כמה תרצה..?"
יונגי: "לא כסף.. יש לי מספיק כסף משלי, אני לא צריך את שלך.. את יכולה להחזיר לי עם משהו אחר.."
והינה מגיע שוב היונגי המבלבל. את נשבעת שהבחור הזה לא הגיוני.. הוא כל כך רנדומלי.
את: "א-אז.. אז מה אתה רוצה?"
יונגי: "אממ.. אני אחליט מאוחר יותר.. *חצי חיוך*
יונגי: "תשירי."
את: "הא..?"
יונגי: "שמעת אותי.. איך את מצפה מאיתנו להגיע לאנשהו בלי שתעשי כלום..?"
הוא כל כך גס רוח.. את מתחילה לחשוב אולי כדאי לך לבקש מהמורה להחליף זוגות..
יונגי: "תמהרי!"
את: "בסדר בסדר תפסיק לזרז אותי..!"
אף פעם לא שרת מול אף אחד.. זה תמיד היה לבד בחדר שלך.. את עוצמת את העיניים ונושמת עמוק בעודך מכינה את עצמך.. את שרה את הדבר הראשון שעולה לראש שלך..את שרה: "Don't think of anything.. Don't think of anything at all... Just smile for me..."
את פותצת את העיניים ורואה את יונגי בוהה בך עם פה טיפה פעור..
את בולעת רוק בחוזקה, תוהה אם הוא חושב שאת זמרת גרועה..
יונגי: "יש לך קול טוב.. נראה כאילו לא יהיה קשה כל כך להשיג את החופשה הזאת.."
את נאנחת בהקלה ומחייכת קצת.. האמת שהוא נחמד. יונגי עדיין עם אותו המראה האדיש, אבל המילים שלו לא היו הכי גרועות..
את: "א-אה.. תודה.." *מסמיקה*
יונגי: "רגע.. מה היו המילים האלה..?"
את: "אני לא יודעת, המצאתי אותם הרגע"
יונגי: "תרשמי את זה."
הוא תופס את היד שלך ומושך אותך לפסנתר. טורק נייר ועט על השולחן.
יונגי: "תכתבי."
והינה יונגי הגס רוח שוב.. את נושפת כשאת כותבת את המילים למטה..
פתאום את מרגישה ידיים על המותניים שלך.. הוא מקרב אותך אליו ומסתובב אל הפסנתר. את מנסה לקום אבל הוא מחזיר אותך למקומך.
יונגי: "שבי."
את קופאת ועושה מה שאמר לך. פתאום הוא ממש מאיים..
יונגי: "אז.. *את מרגישה את הנשימה שלו על הצוואר שלך* איך זה נשמע.."
הוא נשען עלייך ושם את הידיים שלו על הפסנתר. הוא מניח את הסנטר שלו על הכתף שלך לפני שמתחיל לנגן מנגינה קצרה אחרת.. את מרגישה את הלב שלך מתחיל פתאום לפעום בחוזקה כשאת עוצמת את העיניים ומקשיבה.*מנגן*
וואו.. למרות שהלב שלך פועם, את לא יכולה שלא לחייך מרוב שמחה למנגינה הנהדרת הזאת..
את: "עדיף שתשתמש בזה מאשר הקודם.."
יונגי: "אה אז את אוהבת את זה יותר..?"
את מהנהנת בעודך פותחת את העיניים. את קופצת קצת כשאת רואה את הפנים שלו מול שלך..
יונגי: "החובה שלך עדיין קיימת.."
את מצחקקת ומגלגלת את העיניים..
יונגי: "יש לך צחוק חמוד.." *בוטה וחסר רגשות*
את: "אני.. אמ תודה..?"
את מרגישה את הלחיים שלך מתחממות והופכת לורודה. זה היה ממש רנדומלי בשבילו להגיד את זה אז זזת טיפה אחורנית..
הוא מזיז אותך בעדינות מגופו ואת עומדת עם רגליים חלשות.. את מרגישה שהוא מסתכל עלייך מלמעלה עד מטה ואת מרגישה קצת לא בנוח לעמוד שם.
יונגי: "את תהיה בסדר.." *נושך את השפה*
את בולעת רוק בחוזקה כשהוא נעמד והולך באיטיות אלייך. את לוקחת צעדים קצרים אחורנית עד שהגב שלך פוגע בקיר. הוא מתקרב עוד יותר ומטה את ראשו..
יונגי: "מה קרה.. *מתנהג בתמימות* את מפוחדת..?"
את: "ל,לא.." *בולעת*
את שומעת אותו מצחקק..
יונגי: "באמת? את לא נשמעת בטוחה.."
הוא מקרב את הפנים שלו לשלך..
יונגי: "אז תגידי לי.. את בתולה?"
את: "כ,כן ברור!"
הוא מצחקק שוב.. את מסמיקה הרבה יותר.
יונגי: "אז יותר כיף בשבילי.."
את: "הא?.." *עיניים פעורות*
יונגי: "...." *נקטע על ידי הצלצול*
פתאום ג'ונגקוק נכנס בריצה פנימה
ג'ונגקוק: "*שמך*?.." *רואה אותך*
באופן מידי, הוא דוחף את יונגי ממך ומחזיק בידך. את רואה את הכעס על הפנים שלו..
ג'ונגקוק מוציא אותך מהכיתה..
ג'ונגקוק: "חשבתי שאמרתי לך להתרחק ממנו?"
את: "אבל המורה שמה אותי בתור בת זוג שלו.. מה הייתי אמורה לעשות..?"
ג'ונגקוק: "פשוט תשתדלי לשמור על מרחק.."
את: "הוא לא נראה כזה רע אם להיות כנה.."
עיניו התרחבו והוא החזיק ביד שלך חזק יותר..
ג'ונגקוק: "פשוט תחכי ותראי.. הוא יעשה כל מה שהוא יכול בשביל להכניס אותך למיטה.."
התרחקת אחרי מה שהוא אמר.. זה רק היום הראשון שלך והוא כבר מניח שמישהו ינסה לשכב איתך.
את: "למה אני צריכה להאמין לך..?"
את רואה את הפנים שלו פתאום מורמות והוא מחייך, נראה יותר מזמין ושמח..
ג'ונגקוק: "בגלל שאני חבר שלך.." *מחייך*
את: "כן.. אני מניחה שכן.."
את מחייכת אליו חזרה אבל מסיבה כלשהי את לא אוהבת את הרעיון להתרחק מיונגי.. נוכחותו מחממת לך את הלב..
______אהבתם? אני מקווה שכן💛
אני גם מקווה שהתרגום טוב😌
YOU ARE READING
הסוטה המתוק שלי [מתורגם לעברית]
Fanfiction·פאנפיק עם הקורא· מתורגם מאנגלית, הפאנפיק ביוטיוב (my sweet pervert) לא פאנפיק שלי תקציר: את מגיעה לבית ספר חדש, כולם נראים נחמדים חוץ ממישהו אחד - שוגה. היחיד שמתעלם ממך ומתנהג אלייך בגסות. המורה שמה אותכם בתור שותפים לעבודה במוסיקה ואין לך ברירה א...