🐺 11 🐺

237 14 0
                                    

<Georgia>

Ik zit in het kantoor van m'n vader. Naast me zit Tylar met z'n handen over elkaar heen geslagen. Hij heeft dus besloten om hiernaartoe te komen met zijn leger. Hij gaat hier niet weg tot dat we het goed hebben gemaakt en anders valt hij onze roedel aan.

"Goed." Zegt zegt m'n moeder die tegenover me zit. "We gaan het zo doen. Jullie vertellen beide wat er is gebeurt en zo kunnen we horen waar het verkeerd ging. Alfa Tylar u heeft het woord nu."

"Wel, Georgia en ik besloten om uit eten te gaan. Toen kwam er een serveerster aan genaamd Sasha mijn ex-vriendinnetje die nu dood is-." (Wob)

"Heb je haar vermoord?!" Roep ik en sta op.

"Georgia!" Roept pap en gebaart dat ik moet gaan zitten. Ik zucht en doe wat hij gebaart.

"Wat had ik anders moeten doen? Ik was helemaal in paniek dat er iets met je aan de hand was. We vonden je pas laat in de avond." Zegt hij met een toon in z'n stem.

Ik zucht en rol met m'n ogen. Hij liegt gewoon vol in m'n gezicht. Hij had nog een relatie toen ik met hem was. Vergeet dat niet.

"Georgia wat heb jij hierop te zeggen." Zegt pap. Wow, lijkt net of we bij het rechthuis zijn.

"Eindelijk. Wat hij niet heeft gezegd is dat hij allang een relatie had met haar. Het was nog nooit uitgegaan tussen hun twee." Zeg ik.

"Wa-." (Wob)

"Alfa Tylar." Zegt mam en gebaart dat hij stil moet zijn. Hij zucht en staart boos voor zich uit.

"Dus toen raakte ik vans treek en rende het restaurant uit." Leg ik verder uit.

"Dus om het zo te zeggen. Tylar had nog een relatie terwijl hij met jou was." Zegt pap en kijkt Tylar boos aan. "Klopt dat?"

"Nee, oké misschien, maar ik had nog geen tijd om naar haar toe te lopen en te zeggen dat het uit was. Ja ze was m'n vriendinnetje toen ik m'n Mate nog niet had gevonden, maar nu ik haar heb gevonden en Luna is lijkt het me duidelijk dat het uit is of ben ik nou gek?" Antwoordt hij boos.

"Zou jij alles doen om Georgia veilig te houden?" Zegt pap.

"Wat is dat nou voorn vraag?! Natuurlijk! Ze is MIJN Mate en de Luna van MIJN Pack. Ik zou mijn leven in het spel zetten voor haar." Roept Ty boos en kijkt me aan.

"Ahh... dat is zo lief van hem! Ik heb hem al vergeven!" Glimlacht Isa. Ik grinnik hoofdschuddend. "Vergeet niet wat hij ons deed hè." Zeg ik. "O ja!" Roept Isa weer boos. Dat is wat ik wilde horen. Mij verover je niet zomaar met je lieve woorden.

"Ik denk dat jullie allebei nog moeten wennen aan elkaar. Jullie hebben alles namelijk best snel genomen vind je niet?" Zegt mam. "Laten we dit voorstellen. Georgia jij gaat nu met hem mee naar zijn Pack en jullie gaan voor minstens een week lang elkaar beter leren kennen en elkaar beter gaan vertrouwen, dat is wat wij ook hebben gedaan. Het helpt echt en als er iets is gebeurt, dan moeten jullie eerst elkaar vertellen wat er gebeurde en elkaar laten UITPRATEN! Dan hoor je vanzelf waar jullie de mist in zijn gegaan. Afgesproken?"

"'Ik heb niet echt een keus hè." Zeg ik spottend en sta op.

"Georgia." Zegt mam streng. Ik zucht en rol met m'n ogen. Ik kijk naar Ty die me boos, maar toch hoopvol aankijkt.

Ik moet wel ja zeggen, niet dat ik een andere uitweg heb, want anders belegerd hij onze Pack. En misschien heeft mam gelijk. Ik bedoel die Sasha is nu dood en ik denk niet dat Ty haar zou doodde als hij nog van haar hield toch?

"Fijn." Antwoord ik uiteindelijk en loop de kamer uit.

🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu