*Rika szemszöge*
- Nos kedves elvátrs, elárulnád kérlek, meddig fogunk még gyalogolni eme szép, sötét ám kurvára büdös barlangban?- szóltam hozzá egy ,,kedves" mosoly kíséretében.
Bírom hogy fel tudom idegesíteni még ha csak hozzá is szólók.
- Kedves elvtárs, hányszór mondjam még önnek- hajolt közelebb- HOGY MÉG 10 PERC ÉS OTT LESZÜNK HM!- csapott le egy papír legyezővel amit fogalmam sincs hogy honnan szerezhetett.
- Áu- fogtam a fejem és gugoltam.- Cunya vagy Deidara-senpai!- mondtam gyerekesen.
- Ch..komolyan mondom olyan idegesítő vagy.
- Hm...mint ha ezt már mondták volna...- áltam fel.
- Mond, te direkt basztatod az agyam hm?- kérdezte fáradtan.
- Aha-nyújtottam ki a nyelvem.
- Hát ez kész.- fordult meg és indult meg. Én is utána mentem.
Szerintem jobb lett volna, ha nem ő jött volna velem Peinhez.
Hirtelen elkezdett érdekelni, hogy miért pont ő kisér. Szimpla csak kedvesség, vagy mert pont rá került a sor?
- Deidara.
- Mi van már megint hm?- fordult hátra.
- Amikor megkérdeztem hogy elvezetne-e valaki Peinhez, miért mondtad az hogy te?
- Nem tök mindegy az neked?-ÓÓÓÓÓÓÓÓ VALAKI ITT TITKOL VALAMIT HEHE.
- Nem.
- Ahhj... és én ezzel fogok élni-kezdet el fura pofákat vágni- de te legalább jobb vagy mint Tobi...jaj ne.
Hirtelen egy harsány, magas és hangos hangot hallottunk hátúlról.
- SZÓLÍTOTTÁL SENPAI??????- Futott Tobi mire Deidara megfogta a kezem.
- Futás hm!- Kezdett futni.
Én futottam utána, és láttam hogy hátra dobb valamit. Valami pók szerűség volt.
- KATSU!- És BUMM a pók felrobbant, vele együtt egy kicsit a barlang is.
- Széééééép- mondtam hátra nézve ám ami akkor ott volt már rendesen megijedtem.
TOBI, ÉS KISAME HIDANNAL AZ ÉLEN FÉNYSEBESÉGGEL FUTOTTAK FELÉNK!!!
- DEIDARA FUSS AZ ÉLETEDÉRT!- kiáltottam neki, mire ő hátra nézett mire kikerekedett szemmel azt mondta ,,HM!" És úgy sprintelt mint az állatt.
Amikor ismét hátra néztem, Kisame mindjárt megfogta a polóm mire beváltottam szuper mega módba és gyorsabban szaladtam mindenkinél. Aztán annyira lehagytam őket hogy mikor hátranéztem nem is láttam őket.
- Öhm...srácok?- áltam meg.
Hát akkor megvárom őket.
Határoztam el, és leültem.***
Kb 10 perc telt el, mire megláttam egy szőke hajú fiút...aki agyon volt verve.
- Hé...öhm.. jól vagy?- kérdeztem aggódva.
Csak egy megvető pillantást kaptam válaszúl.
- Jólvan...menjünk!
- Öhm... hova akarsz menni, hogyha itt vagyunk hm?- nézett rám.
Én a mellettem lévő nagyon nagy szoborra meredtem.
EZ MEG MIKOR KERÜLT IDE?!- Tök mindegy. MENJÜNK.- Azzal odasétáltam Clawhoz, Konanhoz és egy pirszinges csávóhoz. Khm khm Peinhez.
- ITT VAGYOOOOOOOOK- kiáltottam mire Claw felém fordult.
- Mehetsz is.- vágta hozzám mire leesett az állam -Elkéstél. Hol voltál?
- Nos, kerestük a helyet Deidarával.- Vakartam kínosan a fejem. Jobb ha nem tud róla...
- Inkább menjünk mielött kaptok egy Shinra Tenseit. Suttogta Konan Clawnak. Hogy honnan is hallottam?
Éles a hallásom.Claw felém intet mire oda mentem és ő azt súgta
- Jobb ha gyorsan el mentek mert Pein mindjárt rájön hogy...- nos igen, nem tudta végig mondani mert:
- DEIDARA!!- Ordította Pein, mire ő egy ,,Hm?" El válaszolt.- MI AZ HOGY HM?? SHINRA TENSEI!!!- nyújtotta ki a kezét, mire a drága elvtárs messzire repült.- A ROHADT ÉLETBE MIAZ HOGY CSAK ÚGY FELROBANTOD A FÉL BARLANGOT?!- mondjuk csak egy kicsit omlott be de shhh- 3 HÓNAPIG TE TAKARÍTASZ KISAME HELYETT!!
- Ez az!- Hallottam a cápát- Hé hé hé á lyányal meg mi van? Ő is benne volt!- mutatott rám mintha bűnös lennék.
- Igaz...SOSE KAPSZ EL HALPO-még mielött vévig monhattam volna a mondatom én is kaptam a Shinra Tenseiből. És végül Deidara mellett kötöttem ki.
- Balfasz hm.- mondta
- Kuss.
***
Clawval még egy ideig sétálgattunk, majd betértünk a helyre ahol aludtunk.
- Téged szerintem, most mindenki fiúnak néz.
- Lehetséges. Leszarom.- túrt bele rövid hajába- Majd megtudják.
- Neked van valaki aki szinpatikus?- kérdeztem majd befeküdtem az ágyba, ahol még reggel(gondolom reggel volt) felébredtem.
- Konan, Az a kék fickó-itt egy kis ideig csöndbe maradt- ennyi. Neked?
- Nekem Konan, Deidara és Tobi.
- Ki az a Tobi?- kérdezte
- Majd megismered.
KAMU SEDANG MEMBACA
Életem további része az akatsukiban
Fiksi PenggemarÁLLJ! Még mielőtt beleolvasnál, ez a fanfic, félbehagyott. Nem lesz folytatása...sorry.. A nevem Tsumaki Rika. Van egy nővérem Tsumaki Claw. "Normálisan" éldegéltünk Konohában amikor megjelent két pasas a házunkban.