Rozdział 1

2.2K 72 21
                                    

Luna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Luna

Cześć jestem Luna. Właśnie razem z rodzicami przeprowadziłam się do Buenos Aires. Niestety nasza przeprowadzka i nowe życie trochę nas kosztuje. Właśnie dlatego musiała podjąć pracę. Rozpoczęłam ją u bogatej rodziny Balsano, która akurat potrzebowała pomocy domowej, a jak mówią żadna praca nie hańbi. Podjęłam się jej żeby odciążyć trochę moich rodziców. Tylko dla nich znoszę to, co mnie tu spotyka. Z każdym dniem coraz ciężej mi iść do domu, w którym nie docenia moich starań moja szefowa. Jej męża nigdy praktycznie nie ma, a ich syn jest rozpieszczony jak mało kto i irytuje mnie z każdym dniem coraz bardziej. Czy impreza, która już niedługo odbędzie się w domu Balsano odmieni moje życie ?

Matteo

Cześć jestem Matteo. Od niedawna w moim domu zatrudniona jest Luna. Brunetka jest tylko rok młodsza ode mnie i chodzi razem ze mną do szkoły, ale słyszałem o jej ciężkiej sytuacji, która zrodziła się po ich przeprowadzce. Moja mama trochę jej nie lubi i bardzo się na niej wyżywa. Wszystko przez to, że ojca wiecznie nie ma i nie chce bym zakochał się w zwykłej służącej, bo szczerze mówiąc Luna jest całkiem śliczna gdyby nie pracowała u nas w domu tak ciężko. O moich uczuciach wie tylko mój przyjaciel, bo mojej mamie nie mogę się wygadać, bo ona widzi mnie najbardziej z Ambar lub Adą, które faworyzuje. Czy niedługa impreza, która mnie czeka zmieni moje życie ?

Hej kochani oto typowy pierwszy rozdział w moim wykonaniu gdzie poznajemy bohaterów

Mam nadzieję, że ta książka przypadnie wam do gustu, bo jak na razie mam na nią wenę

Czekam na wasze szczere komentarze...

Postaram się aby dalsze rozdziały były dłuższe

Pozdrawiam

Komentujesz=Motywujesz

My New Life - LutteoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz