She's a rebel

107 14 4
                                    

Ha most anyáék írnának le engem, az valahogy így nézne ki:
lázadó, trehány punk lány, festett vörös hajjal és szörnyű - na, ezt kikérem magamnak, inkább csodálatosnak írnám le - 20 soros, acélbetétes bakanccsal (nem mellesleg nekem ő a szerelmem).
A zenét, amit hallgatok - igencsak hangosan a saját szobámban, kis hangfalakkal, de az egész házban hallható általában - ők is szeretik. Vagyis nem igazán így fogalmaznék. Inkább csak elviselik, számukra ez az ,,elmegy" kategória. De - hála a jó égnek - nem szólnak érte, ha bármikor hangosan hallgatnám az életem, a megmentőim, az életben tartóim, vagyis a Green Dayt.
A bátyámmal egy véleményen vagyunk: ő is imádja őket, sőt, a koncertre ő fog elvinni, ráadásul kiemelt állóba! Nagyon boldog voltam, mikor hazajött egyik délután és a kezembe nyomta a jegyem. Azonnal a nyakába ugrottam és agyonpuszilgattam. Ő most januárban töltötte a 19-et, míg én júniusban fogom a 17-et.

De hadd írjam le saját magam én (mivel a szülők leírása nem mindig pontos): igen, festett vörös hajam van, és igen, 20 soros acélbetétesem. De mentségemre szóljon, szerintem kurva jól áll. A ruhatáramban leginkább a fekete szín dominál, de megtalalálhatók benne fehér illetve piros-fekete cuccok is.
Hobbim a rajzolás, deszkázás (ilyenkor lecserélem a bakancsot a deszkás cipőmre), illetve gitározás.
Kb. 160 centi vagyok - bakanccsal 165 -, a hajam a vállamig ér. Olyan átlagos külsőm van, van rajtam egy kis felesleg, de barátok nélkül ez nem igazán érdekel.

Ja, igen, barátok. Általánosban voltak barátaim, de mikor elballagtunk, megszakadt a kapcsolatunk. A középsulit úgy kezdtem, hogy akkor már teljesen-totálisan punk voltam. Bakancs, felnyírt haj, stb. Lehet, hogy ezek miatt nincsenek barátaim - elvégre egy elég sznob suliban (mert igen, punk létemre jó tanuló vagyok!) mit keresek itt, így, teljesen feketében, ezzel a ,,csizmával" (ezzel rendesen meg is sértettek; még, hogy csizma!)? Lenéznek, nem foglalkoznak velem; ráadásul itt senki nem szereti azt, amit én. Remélem, hamar vége lesz ennek a szörnyűségnek - elvégre már csak 2 hónap, mivel április közepén járunk - és mehetek végre Pestre.

Apropó, Pest. Apukám cége elköltözik oda, és megyünk mi is. Vége a sznob sulinak, a magánynak és a lenézésnek! Mire lesz a koncert - 2017. 06. 18., életem egyik, ha nem az egyetlen legjobb napja! - addigra elvileg már ott leszünk. Szóval mennem kéne, bújni a világhálót, mint a többi 21. századi tinédzser és ismerkedni kéne GD fanokkal, akik ott laknak, és lehetőleg véletlenül pont abba a suliba járnak, mint én fogok. Na gyerünk, szörfözzünk egyet!

Zlinszki Gréta bejegyzést tett közzé a Green Day [HUN] csoportban.

Sziasztok! Valaki, aki pesti, és szívesen ismerkedne (nemsokára mi is odaköltözünk), esetleg 1-1,5 hónap múlva akár találkozna is velem? Nagyon meghálálnám!

Kb. 2 óra múlva néztem rá újra a Facebookra, de akkor rendesen meglepődtem: összesen 12 komment jött, de 6-an ezek közül be is jelöltek. Lili, Flóra, Máté, Anna, Csenge és  Gabriella. Szorgosan visszajelölgettem őket, és megkérdeztem, nem gond-e, ha csinálok egy chat-csoportot. Kiderült, hogy Lili, Flóra és Csenge már ismerték egymást, de a többiekkel is váltottak már 1-2 szót. Mivel nagyon aranyosak voltak, meg minden, megkérdeztem, hogy ki jön a BP-i koncertre. Meglepetésemre mind a 6-an jönnek, szóval nagyon örült a fejem. Ráadásul kiemelt állóba. Na, itt már tényleg nagyon-nagyon örültem, és elkezdtem ismerkedni velük. Kiderült, hogy Flóra, Lili és Csenge velem egyidősek - vagyis 16 -, Máté és Gabi 17, Anna pedig 18 éves. Ezen kívül még sok mindent megbeszéltünk. Ki hova jár (az én sulimba Flóra és Lili járnak, ráadásul pont arra a szakra, mint én!!), meg egyéb fontos és ,,sablonos" dolgok. Miután mindenre fény derült, ami érdekelt mindket, elköszöntünk, Joe éjt (Joe=jó (utalás a Green Day frontemberére, Billie Joera)) kívántunk, elköszöntünk, elmentünk aludni.

Sokáig gondolkodtam rajtuk, miközben a fülemben állandó lejátszáson ment a She's a rebel című szám - magamra utalva -; boldog voltam, mert végre éreztem, hogy elfogdtak, hogy tartozok valahova. Nemsokára találkozni is tudunk, amit nagggggyon várok már.

Idiot familyWhere stories live. Discover now