~Special night~

138 12 10
                                    

Δευτερο παρτ για σημερα. Ιδιαιτερη περιποιηση για να να μην μενετε πολυ σε αγωνια.❤ Το τραγουδι απλα το αγαπαω και ταιριαζει και παρα πολυ με το παρτ. Δεν θα πω αλλα. Enjoy!

Χριστινας POV:

Της ειπα οτι θα βγεναμε και οτι πρεπει να ντυθει καλα. Πηγα σπιτι για να ετοιμαστω.Εγω εβαλα ενα maxi μπλε φορεμα με την πλατη εξω και αφου ετοιμαστικα πηγα απο το ξενοδοχειο να την παρω. Περιμενα να κατεβει και οταν την ειδα απλα μου εφυγε το σαγονι. Ηταν οτι πιο ομορφο εχει πατησει στον πλανητη που λεγεται γω. Φορουσε ενα καλο κιτρινο φορεμα και ειχε ισιωσε ταβμαλλια της. Ηταν απλα πανεμορφη.

Χριστιστινα: Εισ..εισ...εισαι πανεμ..πανεμορφη.
Στελλα: Χαχαχα. Ευχαριστω. Γιατι τα χασες ομως;
Χριστινα: Ηξερα οτι εχω την πιο ομορφη κοπελα αλλα δεν πιστεβα οτι γινεται να ομορφινεις κι αλλο.
Στελλα: Εγω ή εσυ. Δεν μας εχεις συνηθισει στα φορεματα Χριστινα.
Χριστινα: Ειναι τα γεννεθλια σου...επρεπε να κανω μια εξαιρεση...
Στελλα: Χαχαχαχα...
Χριστινα: Παμε;

Ειπα και την επιασα αγκαζε.

Στελλας POV:

Εψαχνα να βρω τη Χριστινα μεσα στον κοσμο αλλα δεν την εβλεπα. Τελικα ηταν μια θεα στη γωνια της ρεσεψιον. Φορουσε ενα maxi μπλε φορεμα και ειχε πιασει επανω τα μαλλια της. Ηταν πανεμορφη. Ηθελα να τη πιασω και να αρχιαω να τη φιλαω αλλα ημασταν μεσα σε κοσμο. Δυσκολο να εισαι διαφορετικος σε ενα κοσμο με ομοφοβικους στρεϊτ... Μου ειπε ποσο πανεμορφη ειμαι και μετα με επιασε αγκαζε και βγηκαμε εξω.

Στελλα: Με τι θα παμε;
Χριστινα: Τωρα θα δεις.

Σε λιγο ηρθε μια τεραστια λευκη λιμο και η Χριστινα μου ανοιξε την πορτα.

Χριστινα: Περαστε δεσποινης.

Ειπε και μετα μπηκε και αυτη.

Στελλα: Μωρο μου τι ειναι ολα αυτα;
Χριστινα: Ή θα ζησεις το παραμυθι ή δεν θα το ζησεις. Ζησ το λοιπον. Χρονια πολλα.

Ειπε και με φιλησε.

Στελλα: Αγαπη μου δεν ξερω τι να πω. Σαγαπαω τοσο πολυ...

Φτασαμε στο εστιατοριο. Ηταν ενα απο αυτα τα πολυ καλα πριγκιπικα εστιατορια που εχουν live κλασσικη μουσικη.

Στελλα: Ουαουυ. Εισαι οντως το παραμυθι μου.
Χριστινα: Παμε να καθησουμε;
Στελλα: Παμε.

Βρηκαμε εναν σερβιτορο και μας εδειξε το τραπεζι μας. Η Χριστινα μου τραβηξε την καρεκλα για να καθησω. Ποσο πιο cute; Πηγε και καθησε απεναντι. Το τραπεζι ειχε κερια και ενα κοκκινο τρανταφυλλο στο κεντρο. Μου κραταγε το χερι. Ηταν ενα απο αυτα τα σουπερ ντουπερ εστιατορια που πανε τα ζευγαρια στις ταινιες και εκει ο αντρας γονατιζει και κανει στη κοπελα του " Will you marry me?" και εκει η πρωταγωνιστρια βουρκωνει και τον παιρνει αγκαλια βουρκωνει και λεει: " Yes baby. Yes". Ρε λες; Λες να μου κανει προταση...omg. Απο τη μια με πριζει να μην προχωρησουμε γιατι ειμαι μικρη και μετα με φερνει εδω; Θελει να τρελαθω ή να λιωσω τελειως;

Made For You (Girlxgirl)Where stories live. Discover now