Özel Bölüm 11: "Bay ve Bayan Nediz"

2.2K 166 29
                                    



Bir şeyleri tecrübe etmek insanları olgunlaştırırdı, değil mi? En azından ben öyle düşünüyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir şeyleri tecrübe etmek insanları olgunlaştırırdı, değil mi? En azından ben öyle düşünüyordum.

Ama sanırım, bu düşüncem bizim aileye etki etmiyordu.

Gelinliğim pasta olmuş, duvağım kafamdan kopmuş ve eteğim yırtılmış bir şekilde arabayı süren artık 'kocam' olan böceğimin, Çekik Gözlü Prensim'in yanında otururken sinirden patlamak üzereydim. Evlilik cüzdanını aldığı anda düğünü sabotaja uğrayan tek gelin ben olabilirdim, bundan oldukça emindim.

"Hayatım, sakinleş artık. On beş dakika geçti," dediğinde Taylan kafamı iki yana salladım.

"Kesinlikle sakin kalamam. Ben nasıl bir arkadaş batağına düştüm kesinlikle bugün anladım ki bunu düşünmem gerekiyor. Bak dur sana neden sinirlendiğimi açıklayayım. Bir: Damla duvağımı kapıya sıkıştırdı. İki: Onur 'Dur son kez sarılayım' ile 'Gelin olmuş gidiyorsun'ları arasında beni bez bebek gibi kucakladı, taşıyamadı ardından da masaya devirip üzerimi pasta yaptı. Üç: Leyla Keloğlan'ın en sevdiği oyuncağı yanlışlıkla 'benim' üzerime attı ve bunun sonucu çıkan karmaşada gelinliğimin eteği yırtıldı. Daha mükemmel bir kır düğünü hayal edemezdim!"

Ben burnumdan soluyunca Favori güldü. "En azından bir yerini kırmadın."

Gülün siz Taylan efendi, gülün... Aşkınız, karınız orada ölümlerden dönsün siz anca gülün... Zaten benim bahtsız bedeviliğim mahalle çapındaydı, iyice ülke çapında olmaya başladı. İnşallah seneye dünyaya da açılırım oh ne güzel. Daha sonra yurtdışında şube açıp işi büyütürsem tadından yenmez!

"Ne diyorum ya," diye mırıldanıp kafamı iki yana salladım. "Bir yerimi kırsaydım yeminle gelin çiçeğini boğazıma sokar intihar ederdim sende evlendikten beş dakika sonra dul kaldığın için Guinness Rekorlar Kitabı'na girerdin." Ellerimi dizlerime vurdum. "Bak şimdi hatırladım çiçeği de pis Melahat'ın kızı kaptı, değil mi? Zamanında bana üniversiteyi bile kazanamazsın diyordu, resmen beş yıldır üniversite sınavına giriyor, kurudu resmen. İnşallah fettan gözlü birisi çıkar da karşısına kısmetini kapatır."

Elimi kaldırıp kendimi yelledim. "Hayatım sen aşırı sinirlenmişsin, hiç yakışıyor mu sana böyle kötü şeyler söylemek?" Taylan anlamlı bir şekilde bakınca burun kıvırdım.

"Ben ki, koskoca Avukat Cevahir Cennet Cemre-"

"Nediz," diye anında düzelttiğinde Taylan, yanaklarıma ateş bastı, işveyle kocacığıma baktım.

"Bünye hala alışamadıysa demek," dediğimde dişlerini göstererek güldü.

"Bünyene de alıştıracağım ben merak etme."

Ay kız çocuk senle takıla takıla sapıklaştı iyi mi?

Beynim yine devreye girip beni ayıplarken kalbimin yaptığı tek bir şey vardı.

FAVORİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin