🐣6🐣

214 18 5
                                    

V campu.

Přišly jsme tam a já Baxovi řekla že nechci být s vivi dnes v chatce. Že chci být s ním, zeptala jsem se ho, jestli bych u nich nemohla přespat nebo jestli není nějaká volná chatka pro nás dva. Na to mi jen řekl: "No u nás bys mohla být, a volnou chatku jen pro nás dva nevim jestli tu je nějaká, zeptáme se Goga jo?" Dořekl to a dal mi pusu do vlasů "No jo ale mluvíš ty" vyplázla jsem na něj jazyk trochu nervózně a asi to poznal "Tay se s ním furt bojíš nluvit? Ty jedna mrško!" Zasmál se a šel směrem k chatce "Ehm jáka mrška?" Zasmutněla jsem... "To byl jen fór poď ty můj broučku" Hned jsem se za ním rozeběhla.

  V chatce

"Ahoj všichni" pozdravil je Bax a já šla zaním a stydlivě jsem řekla: "Čau všichni" oni se na nás otočily a řekly všichni naráz "čau kde jste byly?" Vyptávaly se, my jsme se na sebe s Baxem podívaly.

Pohled baxtrixe

Podívaly jsme se na sebe. Nevěděl jsem co mám říct a Kikča se stydí, poznám to je červená jak rajče a je hrozně roztomilá když se stydí. "Hele kluci my jsme se jen tak prošly." No doufám že nás neviděly... "No jasné!" Řekl Gogo a všichni se začali smát "Hele Gogo můžeš na minutku?" Řekl jsem a on přikývl "Hned jsem tady broučku jdu se zeptat za tebe" Dal jsem jí pusu a odešel. "Hele Gogo je tu nějaká volná chatka pro 2?" Gogo se zasmál "Jasné jsou tu dve ale kludně si jednu s nich možtě zobrať" zasmál se. (Btw: neumim až tak moc slovensky takže pšššt!! Jo a nevíte jak se řekne slovensky můžete? :D přes ty prázdniny jsem vyplá.. no nic zpátky k příběhu.) "Ok díky" takhle jsme si povídaly dost dlouho, zajímalo by mě co dělá Kikina... po 15 minutách jsme šli naštěstí dovnitř.... Kikina zrovna s někým telefonovala a nevypada šťastně... "Kiki?" Řekl jsem když dotelefonovala. Jenom ke mě přiběhla a pevně mě objala a začla brečet... "Copak je?" Ustaraně jsem se zajímal co se stalo "Ba-b-babi-babička j-je mr-mrtvá!" Začla brečet ještě víc. "Ježiši zo je hrozné, hrozně mě to mrzí jo a pojď, půjdem si lehnou, co ty na to?" Ona jenom přykývla. "Tak čus kluci" " Čus" řekli a odešly jsme. "Hele máme na 6 dní svoji chatku tak si půjdeš zbalit ano?" Zase jenom přikývla a brečela dál. Ježiš mě je jí tak strašně líto. Zbalila jsi věci a já jsem šel zatím do naší chatky povléknout postele, a ano byla to manželská postel.. šel jsem za Kiki a ona už čekala unevená a ubrečená.. bože vypadá hrozně, vzal jsem jí do náruče a ona slabím hláskem řekla: "Díky jsi hodnej" "Moc nemluv jsi vyčerpaná" řekl jsem jí do vlasů..... položil jsem jí na postel a šel pro naše kufry. Šel jsem zpátky a Kikča už spala. Převlékl jsem se, vysprchoval a šel taky spát.

Promiňte že je to tak krátké ale jsou prázdniny né? :D tak vás tady nebudu zdržovat a jděte si užívat!! Teda.. pokud to nečtete v noci což je více pravděpodobný.. :) Páčko!!

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat