Of ya ! Korkuyorum aney korkuyorum. Ne diye gecenin dokuzunda beni markete yollarsınki anoooo. Bak bunu diyince aklıma you tubedeki kız geldi .
Of of arkamda sanki birisi var gibi ya . Acaba koşsam mı ki? Aman banane sanki koşarken ağaca mı çarpacağım?Pehh!.
Evet hadi bakalım Nisa tabana kuvvet kızçe. Benim için hızlı ama normal bir insana göre sümüklü böcek gibi koşmamla hızımı arttırdım. Of ve bu da yoruyor haa.
Tamam neyse eve az kaldı zat- al ışte şom ağızlı ben çarptım ağaca . Ama dur , ağacın 6 tane dikdörtgen seysi olmaz ki!. Yavaşça kafamı kaldırdım.
O da nesi! O karşımdaki insan mı yoks- 'yok patates çuvalı' diyen komili ye 'sus kız ' dedim . Evet o benim iç sesim . Neyse.
"Yavaş olsana be hayvan"
"Asıl sen yavaş ol be sokakta usain bolt gibi koşuyorsun" dedi.
"Asıl sen yavaş ol be . Atom karınca!" Dedim."Te allahım çattık ya" dedi patates cuva- aman insan.
"Kes beeğ" dedim çirkefliğimi konuşturarak . "Of çekil şuradan acelem var " dedi ve beni itti. Oha! Itti hayvan. Ama sen görürsün . Dünyanın en ibne insanına çattın.
"Ahhhh" diye cırladım o,uzaklaşmadan . Tam adım atacağı sırada durdu ve bana döndü . "N'oldu?" Dedi . Bir kız bi oğlan oldu demek istedim ama demedim tabiki.
"Hayvan gibi itince ayağım burkuldu n'olcak"dedim.
"Off!" Dedi ve yanıma gelmeye başladı . Ona çaktırmadan güldüm ben de. Yanıma geldi ve kollarımdan tuttu. Aha kolum yanıyor , kül oldu.
Beni yavaşça kaldırdı ve "basabilecek misin?" Diye sordu. Üzerine basamıyormuş gibi yaparak "Ah!hayır basamıyorum " dedim. Yine derin bir of çekti ve beni kucağına aldı .
Tabiki alacaksın be. Neyse. "Evin nerde? " diye sordu. Bi an afalladım ve " sapık olmadığını nerden bileceğim " dedim . Göz devirdi ve
"O zaman seni eve nasıl bırakacağım zeki kız? " dedi . Adam haklı dağılın! . "Ha tamam şuradan sola dön " dedim. Ve eve kadar yolu tarif ettim.
Evin önüne geldiğimizde "Tamam dur ,burası " dedim. Kafasını yavaş yavaş kaldırıp evi süzdü. Kafasına bi tokat attım .
"Ah , n'apıyorsun be cadı!" Dedi. "Indirsene beni atom karınca" dedim. Hani yürüyemiyordun sen, kaçıncı katta oturuyorsunuz söyle de götüreyim seni" dedi.
Bende "sen indir beni" dedim. Indirdi. Sonra ben aniden koşmaya başladım . Binanın kapısının önüne gelince arkama baktım . Arkamda bana 'sanki ben uzaylıymışım' gibi bakıyordu .
"Teşekkür ederim atom karınca " dedim. "Hass..."dedi ve gitti. Bende ufak bi kahkaha atıp asansöre ilerledim.
Düğmeye en az 50 kere basmama rağmen kapı açılmayınca benim köşeli jeton yeni düştü . Asansör tamirdeydi!.
Tamam bizim ev ikinci katta ama ben üşengeçlikten dört buçuk saat tuvaletimi tutmus kızım .
Merdivenleri yavaş yavaş çıktım. Kapının önüne gelince zile bastım. Sanırım annem kapının önünde bekliyormuş , çünkü saniyesinde kapıyı açtı .
"Nerde kaldın kız sen? Ben de sana bakmaya geliyordum" dedi.
Bi an düşündüm . Şimdi bizi annem o şekilde görse " oh may gat! Hemen evleniyorsunuz , damadımda pek bu yakışıklı !" Dediğini düşündüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküz Müsün?
Teen Fiction-sana ne ya benden! Kimsin olum sen. Ne hakla karisiyosun bana. Sen git o sürtüklerinle ilgilen. Az önce opuyordu ya seni . Sende pek memn- Şimdi devamı yok😂😂 ya bence okuyun güzel olcak.