11.

91 4 5
                                    

¨Nou, ik ga sporten, ga je mee?¨ vraagt ze. ¨T moet maar, anders heb ik helemaal geen conditie meer¨ zeg ik.

Pov. Niall

Wanneer Kyara en ik gaan lopen, nou eigenlijk rennen meer, zie ik Lotty tegen komen. Wat heb ik haar zo fucking erg gemist. We hadden 2 jaar geleden een ruzie en zijn zo uit elkaar gegaan. Ik ben blij dat ze tot nu toe alleen loopt, totdat er een man naast haar gaat lopen. Ik voel mijn jaloezie opkomen, en probeer me rustig te houden. Kyara merkt het, en helpt me met rustig worden. ¨Is dat Lotty?¨ vraagt ze voorzichtig. Ik knik alleen, en ineens is ze in een oogopslag weg. Ze loopt naar Lotty toe. 

Pov. Lotty

Een meisje rond de 16/18 denk ik komt naar me toe met een kwaad gezicht. ¨Waar the fuck ben jij mee bezig?!¨ roept ze naar me. Ik schrik van haar, over hoe ze niet alleen praat maar ook waarom snap ik niet. ¨Je hebt het met Niall uitgemaakt. Hij huilt nu! Je hebt ook nog es een nieuw leven gestart met hem?!¨ roept ze naar me. Alweer. Ik voel tranen opkomen, en probeer ze in te houden. Maar het lukt niet. Er ontsnappen een aantal tranen, en op een begeven moment stroomt mijn beide wangen vol met tranen. Ik zie hoe ze medelijden met me krijgt, maar zich groot probeert te houden. ¨Ik-ik hou nog steeds van Niall... Maar ik dacht hij niet van mij..¨ krijg ik er met moeite uit. Ze geeft me een knuffel, en ik voel hoe ik haar schouder nat voel worden, door mijn tranen. 

Even later zie ik hoe Niall naar ons toe komt, en wanneer ie er bijna is een hand door zijn hand haalt. ¨Hey¨ zegt Niall schor naar me. Wat heb ik zijn stem gemist, de afgelopen 2 jaar. Zijn mooiste Ierse accent. Zijn stem is de mooiste stem ever! ¨Hey¨ zeg ik op dezelfde toon terug. ¨Sorry voor hoe alles is gegaan, ik meende het niet! Ik wilde helemaal geen ruzie, en al zeker niet uit elkaar gaan... Maar ik snap het, je bent opnieuw begonnen, heb een prachtige man en waarschijnlijk binnenkort een kindje of die heb je al...¨ zeg Niall huilend naar me. Hij wilt zich omdraaien en weglopen, maar ik houd hem tegen en kus hem op zijn zachte lippen. De zachtste lippen ever! Even later trek ik weer terug. ¨Weet je nu van wie ik het meeste hou?¨ vraag ik terwijl ik zijn hand pak. Hij krijgt een zachte glimlach op mijn lippen, en knikt onzeker een ja. ¨Wacht¨ zeg ik tegen Niall. Ik loop naar Steff toe, mijn vriend tot nu toe, en onze relatie die ik nu ga verbreken. ¨Steff?¨ vraag ik zo voorzichtig mogelijk. ¨Yes honey¨ zegt ie terug. ¨Sorry, maar je toch nog Niall, waar ik 2 jaar geleden ruzie mee had en het daardoor is uitgegaan? Nu is ie terug, en ik vind hem leuker, leuker dan jou bedoel ik. Niet gemeen bedoelt enz, want jij bent ook echt heel erg leuk, alleen dan denk ik als vrienden... Niet boos worden please.¨ zeg ik huilend. ¨Ba- Ik bedoel Lotty, het maakt niet uit. Natuurlijk, het is klote, maar ik zal er niet boos om worden! Jij kan er niks aan doen dat je hem nog leuk vind. K ben echt niet boos, onthoud dat¨ zegt Steff met tranen in zijn ogen. 

Ineens hoor ik Niall iets mompelen, hij kijkt me aan, en ik loop naar hem toe. ¨Zullen we naar mijn huis toe gaan?¨ vraagt Niall voorzichtig. Ik knik alleen maar omdat ik warm wordt van binnen en ik anders zal gaan stotteren. 

Pov. Niall

Wanneer we weer thuis zijn, doe ik de deur open, en zitten de andere boys allemaal te gamen. Ze hebben echt geen leven, net als mij :). We zeggen iedereen ¨Hallo¨ en gaan dan naar boven toe.

Eenmaal boven, pak ik mijn gitaar en begin ik Slow Hands te zingen. Voor haar natuurlijk. 

We should take this back to my place
That's what she said right to my face
'Cause I want you bad, yeah, I want you, baby
I've been thinking 'bout it all day
And I hope you feel the same way, yeah
'Cause I want you bad, yeah, I want you, baby

Slow, slow hands
Like sweat dripping down our dirty laundry
No, no chance
That I'm leaving here without you on me
I, I know, yeah, I already know that there ain't no stopping
Your plans and those slow hands
Slow hands

I just wanna take my time
We could do this, baby, all night, yeah
'Cause I want you bad
Yeah, I want you, baby

Slow, slow hands
Like sweat dripping down our dirty laundry
No, no chance
That I'm leaving here without you on me
I, I know, yeah, I already know that there ain't no stopping
Your plans and those slow hands

Fingertips putting on a show
Got me now and I can't say "No"
Wanna be with you all alone
Take me home, take me home
Fingertips putting on a show
Can't you tell that I want you, baby, yeah

Slow hands
Like sweat dripping down our dirty laundry
No, no chance
That I'm leaving here without you on me
I, I know, yeah, I already know that there ain't no stopping

Slow hands
Like sweat dripping down our dirty laundry
No, no chance
That I'm leaving here without you on me
I, I know, yeah, I already know that there ain't no stopping
Your plans and those slow hands.

Ik eindig met een grote glimlach op mijn gezicht, en geef haar dan een HORAN-HUG. T enige wat ze doet is lachen. 

Die avond kijken we nog een film, met natuurlijk popcorn.

Als de film is afgelopen, maken we ons klaar om te gaan slapen, en gaat Lotty in mijn armen liggen, en vallen we even later in slaap. Niemand zal onze momenten verstoren! 





A/N

Een lange :D.

Kunnen jullie pleaseeeeee laten weten of t boek goed is??

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu