Aangekomen bij het restaurant kijkt ze haar ogen uit haar lijf. Herkent ze het nog?
Pov. Lotty.
Wat doet ie allemaal?! Dit restaurant, 4 jaar geleden ongeveer... Ik herinner me het nog allemaal. Niall en ik hadden een tafeltje boven, we zaten tegen over elkaar, en keken elkaar elke keer alleen maar aan. We aten wel, alleen we voerde elkaar, zodat we elkaar wel moesten aankijken. We waren gelukkig, en zo wil ik weer worden. Zoals vroeger. Die 2 tussen jaren hebben me niet alleen onzeker gemaakt, maar ook dingen willen laten doen die helemaal niet zo'n goed idee was. Ik ben blij dat ik Niall weer heb gevonden, nou eigenlijk heeft Kyara mij gevonden, maar goed. Niall en ik zijn gelukkig weer bij elkaar.
Net wanneer we uitstappen, zie ik Steff staan. ¨Fuck¨ roep ik hard door de auto. ¨Wat is er babe?¨ vraagt Niall. ¨Steff is daar. Hij.. Ik ben bang voor m¨ ratel ik. ¨Babe, rustig, zeg het opnieuw, maar dan zonder zo te ratelen. Oké?¨ vraagt Niall weer. ¨Oké, Steff staat daar, alleen ik ben heel misschien een beetje bang voor m geworden..¨ zeg ik rustig en opnieuw. ¨Wil je ergens anders naar toe?¨ vraagt Niall. ¨Nee, hoeft niet, ik negeer hem wel, als ie iets wilt doen.¨ zeg ik tegen Niall.
We stappen uit, en Niall en ik verstrengelen onze vingers en zo lopen we naar binnen toe. Steff kijkt ons met een open mond aan, en van binnen lach ik me helemaal suf. Ik moet proberen het niet hardop te doen, anders kijkt iedereen me aan...
We gaan weer aan het zelfde tafeltje als ongeveer 4 jaar geleden zitten, en Niall doet als een echte gentleman. Hij schuift mijn stoel naar achter, ik moet erop gaan zitten en hij schuift hem weer aan.
Alleen als ik voetstappen hoor, die erg zwaar klinken, kijk ik om en zie ik dat Steff met zijn 'vrienden'naast onze tafel is komen zitten. Ik scheld in mezelf, en probeer niet te gaan schreeuwen.
Even later komt er een serveerster naar onze tafel, en bestellen we ons drinken en krijgen we meteen een menu kaart. T verbaasd me eigenlijk best wel dat we niet naar Nando's zijn gegaan, want dat is Niall's favoriete restaurant.
We bestellen ons eten, en eten het weer op ons gemakje op. Het is net als 4 jaar geleden, alleen dan nu, nu zijn we ouder, volwassener, alleen we gedragen ons meestal nog steeds het zelfde. Maar ach, wat boeit t? Niks. Dus ja.
Van Steff hebben we niet veel last, alleen dat ze vaak naar ons kijken. Maar dat kun je in elk restaurant hebben. Eigenlijk wel overal. Maar het moet maar.
Wanneer we al ons eten op hebben, wilt Niall me per se ergens naar toe mee nemen.
We komen aan bij een meertje, met bloemen. Dit is altijd mijn favoriete plek. Niall en ik kwamen hier vroeger echt vaak. Ik voel tranen opkomen, en Niall veegt ze af.
Niall gaat voor me zitten, en pakt dan mijn handen. ¨Lieve Lotty¨ begint ie. ¨We hebben de afgelopen 2 jaren, het beide heel erg moeilijk gehad, zonder elkaar. Maar daar wil ik graag verandering in brengen. Lieve Lotty, wil jij mijn vriendin weer worden?¨ vraagt Niall aan me. Ik knik hevig een ja en zeg het ook nog es.
Niall doet even later ook nog een kettinkje om met ¨I love you¨ erop, eronder een foto van ons en een kus van Niall. Hij zelf heeft er een met mijn foto er in. Wat hou ik toch van deze gekke, maar de liefste jongen in de wereld.
Even later, nou even, ik denk wel iets van 2 uren later, stappen we weer in de auto, en rijden we naar huis toe. Omdat het al erg laat is, heb ik moeite met mijn ogen open te houden.
Wanneer we zowat thuis zijn, horen we geschreeuw, gescheld, en dingen die breken. Dat kan maar één ding betekenen, vrees ik...
A/N
Hiiii,
Happy Christmas allemaal 🎄❤. Omdat het kerst is, update ik vandaag 2 keer! Hoe vinden jullie dat?
Maar even iets anders, ik zag net dat we al bij de 1,77K zitten, en bijna 100 stemmen. Ik heb ook 45 volgers! Thank you all! ❤ Laten we het meer maken😉
-x
Santa 🎄❤
JE LEEST
He is my brother?! Niall Horan
FanfictionHallo, ik ben Kyara. Ik ben 18 jaar oud, en mijn vrienden vinden me op DÉ Niall Horan lijken. Nou ik echt niet. Ik zeg niet dat ik wel of geen fan ben, want k weet t zelf niet eens. Ik zou graag later wat met muziek willen doen, maar k begin de hoo...