Margaret Hyden vagyok 17 éves. Szeptemberben leszek végzős és alig várom az utolsó évem.Ez lesz az utolsó gimis nyaram. Ezt a két és fél hónapot Amy-vel és Eugene-nel töltöm.
Amy-t még általános iskolába ismertem meg. Osztálytársak voltunk és egy gimibe is jelentkeztünk. Ő teljesen más mint én. Még neki gyönyörű,hátközépig érő szőke haja van addig nekem barna,rövid,válig érő. A szeme kék. Nekem viszont szürkés-kék ez fényviszonytól függ. Döglenek érte a fiúk míg engem meg se néztek. De nem igazán foglalkoztatott ez.
Eugene-t viszont a gimiben ismertem meg. Mikor Amy nem jött suliba mert elkapott egy elég csúnya vírust. Aznap egyedül voltam egész nap. Az ebédlőben odajött hozzám, beszélgettünk és azóta nagyon jó kapcsolatot ápolunk egymással.
⬜◾◾⬜
Éppen hogy elkezdtük a nyarat Amy és Eugene átjött hozzánk.
Nagyon szerettem mikor többen vagyunk mert így elfelejthettem az itthoni dolgokat és anya se és Alice sem piszkál ilyenkor.Mikor átjönnek általába két fő tevékenységünk van. Beszélgetünk a pasikról. Vagyis csak ők. Én nem szoktam beszállni az ilyen beszélgetésekbe mert nem nagyon voltam szerelmes. Sőt, senkibe nem voltam még szerelmes. Nem éppen ez foglalkoztatott. Hanem hogy jók legyenek a jegyeim. A gimi volt a legfontosabb mérföldkő az életembe. Komoly sport főiskolába szeretnék jelentkezni,de nem ez a lényeg.. A másik programunk a film nézés.
-Marg itt vagy?-nézett rám Eugene és elnevették magukat Amy-vel.
Marg-nak szoktak hívni a közeli barátok,család tagok. Kivéve persze anya és a nővérem.-Persze itt vagyok. Bocsi,csak elgondolkodtam.
-Nincs semmi gond cicám.-kacsintott rám a fiú és elővette a telefonját.
-Képzeljéteek!!- akkora mosollyal mondta ezt hogy nekem is muszáj volt visszamosolyognom rá.-Múlt héten találkoztam azzal a sráccal.-mind a ketten néztünk rá és gőzünk se volt kiről beszél.-Na lányok tudjátoook.
-Senki se tud semmit Egu. Nyögd már ki.-mondta a lány és elnevettem magam.
Utálta Eugene az Egu becenevet,mert azután kapta hogy teljesen részegre itta magát egy karácsonyi buliba és úgy mutatkozott be nekem hogy:
-Szia cukipofa. A ne..nevem Eug..Eugh.. Egu Herkm.-szakadtunk a röhögéstől. Azóta kapta meg az Egu nevet.-Most miért csinálod ezt velem?!-lebigyeztette az ajkát.-Na de tényleg cicuskáim. Ő az. Justin.-mutatta felénk a telefont és egy kép volt a kijelzőn ahol ő és az a bizonyos Justin volt.
Nagyon összeillettek. Eugene-nek volt az ajkába egy piercing, a fülébe és a szemöldökébe és egy septum az orrába. A haját befestette kimosható festékkel sötét kékre. A fiúnak fekete haja volt teljesen körbe nyírva és csak a feje tetején volt haj. Ugyan úgy mint Egu-nak. Neki is volt a szájába egy piercing csak neki karika. Az orrába is egy karika piercing volt belőve. Látszott a képen hogy jól érezte magát Eugene-nel. Olyan telt,és boldog mosolya volt.
-Naa édeseim. Cuki ugye?-nézett ránk és a szemei szinte könyörögtek az egyetértéssel.
-Igen,nagyon jól néz ki drága. Mond átpasszolod ha nem kell?-kacsintott Amy és fenevettünk.
YOU ARE READING
Az első™
RomanceMargaret Hyden vagyok 17 éves és Bostonba lakok. Szeptemberbe kezdem végzős évem. Most lesz az utolsó gimis nyaram. Úgy terveztem hogy a legjobb barátaimmal Amy-vel és Eugene-nel töltöm ezt az időt. És aznap megláttam őt.. Az igazit.. Az egyetlent...