~İlk Tanışma~

9 2 0
                                    

Ben Kayla 19 yasindayim ve Tekirdag'da oturuyorum takii bu sabaha kadar . Babam buranin onde gelen zenginlerindendi . Gecen hafta rusya ile imzaladigi sozlezmeyi fesh edince elimizde ne var ne yoksa alinmisti babam bunun psikolojisine dayanamayip kendini asmisti . Bende bu olaylari sindirmek ve unutmak icin halamin yanina yani Bodrum'a gitmeye karar vermistim .

    Biletimi ve valizimi hazirlamaya gittigimde odamda bir mektup bulmustu mektupta sunlar yaziyordu ...

"Canimin en ici , guzel kizim

Biliyorum bu mektubu bulunca nerden cikti diye dusuneceksin , ben bunu kendi canima kast etmeden once yazmak istedim . Bu olaylarin bize bu kadar zarar verecegini dusunmemistim. Ben cok ozur dilerim kizim. Sana verdigim sozu tutamadim beni kaybetmedin ben senin kalbinin derinliklerinde yasiyorum . Bankaya annenin hesabina bir miktar para birakmisti lazim olur diye . Buralarda durma , halanin yanina git . Okula devam et ben tatile cikmisim gibi dusun ve hayatina devam et . Butun guzellikler seni bulsun canim kizim seni seviyorum ... "

                                                   BABAN

Goz yaslarima hakim olamiyordum annem zaten beni dogdugum gun birakip gitmisti ama babam ona guveniyordum bana soz vermisti gitmem diye . Kapinin calmasiyla kendime gelmem bir oldu . Halam dolu gozleriyle bana bakiyordu. Birbimize sımsıkı sarildik. Gerekli herseyi topladiktan sonra evden hic donmemel uzere ciktim. Havalimanina geldigimizde bir cocuk ile carpistim ama ne cocuk be uzun boy , dalgali sac , karizmatik bakis , bolca kas sevgilim olsa disari cikartmam oyle bisey .

   -Sey ozur dilerim kusura bakma..
   -Onemli degil olur oyle seyler .

Allahim sesi bile asik olunasi . Allah sahibine degil bana bagislasin . Ucaga biner binmez direk yanima o yakisikli oturdu .

   -Sen beni mi takip ediyosun guzellik

Guzelllikmi dedi o bana elim ayagim titremeye basladi .
  
    - Sende bodruma gidiyosun galiba .
    -O kadar mi belli ya

Deyip gulmeye basladi halam olmasa gulusunden operim oyle bisey . Gozlerimi devirerek bulutlari seyretmeye basladim. Seyrederken uykuya dalmisim ki bi sesle uyandim . Bu oydu adini bilmedigim yakisiklim.

      -Uykucu geldik uyan hadi
      - İnsan gibi uyandiramiyor musun sen ?
     - Uyandirirdim da ortam musait degil .

Omzuna bir kez hizlica vurup esyalarimi alip ucaktan indim halam taksi beklerken o yakisikliyla konustugunu gordum ne yani tanisiyorlar miydi ?  Halamin yanina gittigimde beni cocukla tanistirmaya calistigini farkettim..

       -Kayracim bu bizim mahallenin yakisiklisi Ates .
    
Ates ates olali boyle bisey gormedi elini uzatmisti bende hic suratina bile bakmadan

      -Merhaba Merhaba bende Kayra memnun oldum.

Elimi sıkıca kavramisti ama taksinin geldigini gorunce birden bavullarimizi alip arabaya firladi .

ARKADASLAR LUTFEN İLK HİKAYEM OLDUGU İCİN YORUM BİRAKİP BEGENİRSENİZ COK MEMNUN OLURUM. EMEGİMİN KARSİLİGİNİ ALİRSAM DEVAMİ BOMBA BİR SEKİLDE GELİCEK ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM GOZUM SENDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin