Prolog

9 0 0
                                    

Alarma de la cesul meu suna si imi intrerupe visul din care chiar nu voiam sa ma trezesc. Imi ridic enervata capul de pe perna si inchid alarma pe care sincer as vrea s-o arunc pe geam. Imi tarasc picioarele pana la baie pentru a imi face rutina de dimineata si cobor pana in bucatarie pentru a manca micul de jun.

Pe masa gasesc o farfurie cu clatite si langa un biletel pe care scria:

,,Buna scumpo, azi a trebuit sa plec mai devreme la munca pentru ca a fost un incendiu si doctorii din spital nu m-ai puteau face fata. Ti-am lasat micul de jun preferat pe masa si in frigider ai un smoothie de banane si capsuni.

Mama

Normal ca nu putea fi acasa, niciodata nu este. Uneori chiar ma deranjaza ca sta asa de mult la spital dar imi trece repede gandindu-ma ca face asta pentru mine ca sa am unde sa invat si sa nu duc lipsa de nimic. Mananc clatitele impreuna cu smoothie-ul facut de mama si ma grabesc pana in camera mea pentru a ma imbraca. Imi aleg din dulap o pereche de blugi negri cu talie inalta si un tricou alb pe care il asortez cu tenesi mei preferati, imi iau ghiozdanul care e roz de pe birou si ma grabesc spre scoala.

Cand ajung la scoala ma grabesc spre clasa pentru a nu ma intalni cu Camilla si scorpiile ei care in fiecare zi isi bat joc de mine si imi fac viata oribila. Data trecuta cand m-am intalnit cu ele, Camilla m-a luat de par si m-a dat cu capul de dulap in timp ce celelante scorpii stateau putin m-ai in spate si radeau.

Ma trantesc in banca si imi scot cartile pentru ora de matematica. Stiu ca probabil credeti ca eu fiind tocilara scolii imi plac toate materiile dar sigura materie pe care o urasc este matematica si culmea, o am in fiecare zi. Clopotelul suna anuntandu-ma ca incepe ora . Profesorul intra in clasa si se aseaza la catedra incepand sa ne explice ce vom avea de invatat pentru urmatoarea ora. Dintr-o data usa se deschide si pe ea intra un baiat in alt, cu parul brunet si ochii caprui pe care nu l-am m-ai vazut pana acum.

-Buna ziua! Scuzati-ma de intarziere dar a trebuit sa merg pana la secretariat pentru a-mi lua orarul. Deci gandurile mele au fost adeverite si el era nou in scoala.

-Nu este nimic. Tu banuiesc ca esti elevul nou, Alexander Smith. Te poti aseza in banca libera de langa domnisoara Campbell.

Ma analizeaza de sus pana jos si cand termina se aseaza in banca de langa mina fara a scoate un sunet. Nu-i dau prea multa importanta banuind ca si el este unul dintre inganfatii aia de baieti populari care sunt in fiecare noapte cu o fata diferita in pat. Sunt atenta la tabla ascultand ce zice profesoru chiar daca nu inteleg prea multe. Ora se termina iar eu ma grabesc sa imi strang lucrurile si a iesi din clasa pentru a ma intalni cu Katy in spatele scoli.

Cand ies din clasa le vad pe Camilla si scorpiile ei asa ca fug in directia opusa unde trebuie sa ma intalnesc cu Katy. Alerg in continuare pana in spatele scolii si cand ajung cineva ma prinde de mana eu intorcandu-ma speriata.

-Unde fugi asa?Nu esti la maraton. o vad pe prietena mea razand si eu respir usurata ca nu este altcineva.

-Buna si tie! spun incepand si eu sa rad.

-Da,da...Buna! Vrei sa mergi diseara la o petrecere cu mine acasa la Mike pe la ora 8? Si inainte sa spui nu sau sa inventezi alte scuze as vrea sa-ti spun cat de mult te iubesc! spune facand fata de catelus .

-Nu stiu si plus ca nu cred ca ma va lasa mama, doar stii cum e.

-Nu iti face probleme, am vorbit eu cu ea si parea chiar foarte incantata ca fiica ei va merge la prima ei petrecere. Acum, daca nu te superi eu trebuie sa merg in clasa pentru ca stii si tu cum reactioneaza profesoara de istorie daca nu suntem toti in clasa inaintea ei. Sa fi gata pana la ora 7 jumatatea cand vin sa te iau. Pa! spune si pleaca nelasandu-ma sa m-ai zic ceva.

Perfect! Diseara trebuiesa merg la o petrecere la care sigur nu ma voi distra si cu siguranta prietena mea ma va parasi dupa cinci minute. Ce iti m-ai poti dori dela viata? Incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca diseara voi merge la prima mea petrecere si merg spre clasa pentru a ma pregati de ora de biologie.

***

Orele trec repede si eu merg acasa pentru a ma pregati de petrecere. Mama ma asteapta in camera mea cu doua palete de machiaj, o rochie rosie stramta in partea de sus dar larga in partea de jos cu o palma deasupra genuncilor si niste tocuri de 10 cm,crem.

-Tot nu pot sa cred ca m-ai lasat la petrecere si cand vin acasa ma m-ai si astepti asa.spun dandu-mi ochii peste cap si mama venind in fata mea.

-Nu te mai plange si acum aseazate pe scaun, avem treaba.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O tocilară cu ochii frumosiWhere stories live. Discover now