7. rész

343 17 2
                                    

...bővítse a gyűjteményét, akkor meg talán belé is esnék, de így? Szánalom... Amúgy elismerem gyönyörű kék szemei vannak... De nem, az ember nem a szeme alapján kell megítélni, hanem a személyisége alapján, és ő pont olyan "csajcsábász"... Épp ezen agyaltam amikor valaki felvisitott. Én zenét hallgattam de még így is lehetett hallani. Gyorsan meg néztem mi történt de amikor hátra fordultam mindenki úgy viselkedett mintha mi sem történt volna. Eléggé fura volt úgyhogy kivettem a fülest és néztem ahogy a többiek tevékenykednek.

Nem hallottam többször sikolyt de nem akkartam mostmár zenét hallgatni ezért úgy döntöttem hogy  körbejárom a PlayIT-et.

»kb. 1 órával később«

Épp a szinpadnál voltam amikor Gery hívott hogy menjek a videós részhez. Amikor oda értem nagyjából nem volt bent senki, csak Gery, Benii és egy szervező. 

-Itt vagyok.-mondtam Gerynek.

-Rendben.-es folytatta a beszélgetést. Hát kösz. Idehivsz hogy aztán le se sz@rj. Szuper. Leültem és akkor láttam hogy fél 7 van. Persze hogy nincs már itt egy videós se. 6-ig volt dedikálás. Akkor mi miért vagyunk még itt?!

-Ööömmm Gery mikor indulunk?-kérdeztem unottan de Gery mintha még sem hallota volna. Szuper. Már láthatatlan is vagyok. Asszem azt akkarja hogy beszéljek Beniivel. 

ÉS MOST HOVA A RÁKBA MEGY?!?!?! Ahhjj a szervező  elvitte valahova. Akkor itt maradtunk Beniivel. Szupeer. Akkor zenét halgatok.. vagyis hallgatam volna ha Benii nem jön oda.

-Mit akkarsz?-kerdeztem.

-Épp ez az hogy semmit.

-Akkor miért adtad oda Pollának a számod hogy utána odaadja nekem?

-MIIII? Én nem is adtam oda neki.-értetlenkedett, de ez nem csak megjátszott volt.

-Akkor...-gondolkodtam‎-GERYYYY!!!-kiáltottunk fel egyszerre.

-Ahhjjj Istenem, gondolhattam volna...

-Szólitottatok?-kerdezte szórakozottan, mi meg csak unottan néztünk rá. 

-Idióta vagy!-mondtam,majd elkezdtem pakolni-Amúgy indulnánk végre?

-Jaahh persze.-monda majd lepacsizott Beniivel és már mentünk is a kocsihoz. Beültünk és mentünk a hotel felé amikor Gery megszólalt.

-Bocsi...

-HEEEE??-kérdeztem értetlenül, mert épp nem figyeltem.

-Aaahhh semmii.-mondta majd rahagytam. Remélem nem sántikal semmi roszban.

Hát itt is lenne a kövi rész és köszönöm hogy irtok és bíztatok.
Köszönök mindent.
Délután fele lehet lesz még rész.
😘😘❤❤

Ismerem, vagy mégsem?Where stories live. Discover now