Multiye bir tane YOONKOOK koydum.^^
Çok tatlılar yav.
Neyse evet bir bölüm daha atayım didim.
İyi okumalar."Eve gir sende."diyip arabadan indim ve normal bir şekilde eve girmek için ilerledim.Arasta arkamdan geliyordu,ne kadar benimle konuşmak istesede başaramadı.Elimdeki anahtarlarla hemen kapıyı açıp kapatmadan içeri girdim.
Ruh gibiydim resmen.Sizde o olayları yaşasanız sizde ruh gibi olurdunuz.O değil birde arkadaşlarının bunu sizden falan saklaması gerçektende çok üzücü bir olaydı.Salona geldiğimde kızların hepiside burdaydı.Bizim tayfa tamamdı.
Büşra
"Melis iyi misin.?"diyip yanıma gelmeye kalkışınca ona tek kaşımı kaldırdığımda olduğu yerde kaldı.Aras
"O gerizekalı ne dedi sana,kesin saçma salak konuştu.
Melis söyle hadi ne saçmaladı o gerizekalı herif." diyince sahte bir şekilde gülümsedim."Bana ne dedi.?"diyip düşunür gibi yapmaya başladım.Sonrada elimdeki çantayı yere fırlattım.
Hepiside korku dolu gözlerle bana bakarken bağırarak konuşmaya başladım."BANA ARKADAŞLARIMIN NE KADAR DA İYİ OYUN OYNADIKLARINI SÖYLEDİ.DAHA SONRASINDA BENİ APTAL YERİNE KOYDUKLARINI SÖYLEDİ.NASIL BENİMLE İYİ DALGA GEÇTİNİZ Mİ?ARKAMDAN NASIL EĞLENDİNİZ SÖYLESENİZE,BENİ NASIL SALAK ROLÜNE GETİRDİĞİNİZİ SÖYLESENİZE HADİ LAN KONUŞSANIZA KİME DİYORUM."içimdekileri döktüğümde hepiside ağlıyordu.
Aras
"Sakin ol Me-"dedirtmeden bağırdım."Kes sesini!"diyip kızlara baktım.Gözlerim yaşarmıştı,onlar ise tamamen hıçkırarak ağlıyorlardı.Mia hariç sadece gözünden birkaç damla yaş düşüyordu.Oysaki onun bir suçu bile yoktu.
"Bir daha asla!Ama asla!Yanıma yaklaşmayın." dedikten sonra yere çarptığım çantamı hızla alıp evin çıkışına yönelirken Hazal koşarak gelip sarıldı.
Hazal
"Özür dileriz.!"diyince dişlerimi sıkıp onu ittirdim.
Mavi gözleri hemen kızarıyordu,ama umrumda olmayarak evden çıktım.Aras
"Melis!"diyince ona döndüm ve konuştum."Defol git.Sakın gelme.!"dedikten sonra arkamı dönüp gitmeye başladım.Koşar adım uzaklaşırken karşıdan gelen taksiyi durdurup bindim.
"Nereye gidiyoruz hanımefendi."diyince adam gözlerimdeki yaşları silip konuştum.
"Biraz uzakta olan otel varsa oraya gidelim." dediğimde tamam anlamında kafasını sallayıp sürmeye başladı.Cebimdeki telefonu çıkardığımda bir sürü cevapsız arama,mesaj falan filan doluydu.
Alayla sırıtıp tam kapatacaktım.Whatsapp'tan mesaj geldi.Merakıma yenik düşüp baktığımda gülümsemeden edemedim.'Seksi Maknaeler' adlı gruba eklenmişim.Tamam birde Sehun eklemiş.
'Ben maknae değilim.'dediğimde anında cevap geldi.
Sehun
'Sus sende küçüksün bizden konuşma.'diyince hafif gülümsedim.Jungkook
'Ah seksi olduğum doğrudur.'demiş.Yugyeom
'Jungkook söylemeyiyim dedim ama kıçım olduğun doğrudur.(piç smile atan emoji)'diyince hafif kıkırdadım.Bambam
'Ah ah bende maknae şeysine giriyim.'demiş.Jungkook
'Yugyeom beni çekemiyorsun belli.(dil çıkaran emoji)' demiş.'Siz neden emoji koymak yerine yazıyorsunuz.?' dediğimde hepiside cevap verdi.
Jungkook
'Zaman kaybı'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Фанфик7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...