MEDYA: Maya
Sabah yurdun alarmıyla gözümü zar zor açtım, dün gece sınavlara çalıstığım için çok geç uyudum onun için uyanmakta epey zorlandım. Pijemalrımı çıkarıp okul kıyafetlerini giyip saçlarımı at kuyruğu yapıp banyodaki rutin işlerimi haledip yemekhaneye indim. Leyla teyze (yurdun aşçısı) yine güler yüzle bize kahvaltılıklarımızı vermek için bizi bekliyordu.-Günaydın Leyla sultan 😀
-Günaydın sarı civcivim 🐤
-Eee Leyla sultan torunun nasıl oldu, iyi mi?
-Iyi kızım çok şükür.
-Iyi Leyla sultanım çok sevindim, tekrar geçmiş olsun. Ben kaçar öptüm 😘
-Görüşürüz sarı civcivim 🐤Masaya geçip kızlara günaydın diyip kahvaltımı yapmaya başladım. Duyunca kalktım, elimi yıkayıp, çantamı aldım ve yurttan çıktım. Kapıda Ekrem amcaya (yurdun kapıcısı) selam verip durağa doğru yürümeye başladım. Yolda giderken siyah bir araba önümden hızla geçti ve yerdeki su birinkitisini üstüme sıçrattı.
-Yuhhhhhh ama ya yuhhhh!
İnsan bir durur ve özür diler ya üstüm hep su oldu. Durağa gittim ve otobüs bekledim ve otobüs gelince bindim okulun önünde indim, sınıfa gitmeye başladım.
(Ben Turgut Özal Anadolu Lisesinde okuyorum. Okulda sadece bir arkadaşım var onun dışında kimseyle pek konuşmam sadece ders çalışırım. Hedefim doktor olmak.)
Sınıfa girince Gece hala gelmemişti. Bende sırama geçip oturdum. Ders notlarımı çıkarıp çalışmaya başladım. Yanıma biri sinirle çantasını atınca aniden sıçradım. Kafamı kaldırınca bunun Gece olduğunu gördüm. Yine bu kız neye sinirlenmişti acaba yaaa.
-Günaydın karanlıklar kraliçesi, hayırdır sabah sabah yine neye sinirlendin de enerji patlaması yaşıyorsun 😀
-Sorma Maya sorma şerefsiz babam gece gece kapımıza dayanıp beni annemden almak istediğini söyledi, ya bu nasıl bir yüzsüzlük bırakıp giderken iyiydi de şimdi mi aklı başına geldi. ANLAYAMIYORUM!!!!!Sinirden yeşil gözleri kan çanağına dönmüş, elleri titriyordu.
-Tamam kardeşim sakin ol, o adam hiç bir şey yapamaz, sakin ol kendini düşünmüyorsan Emel teyzeyi (Gece'nin annesi) düşün, kadın şimdi kim bilir ne haldedir. Böyle mi destek olacaksın annene.
-Afffff Maya yine haklı olduğun için susuyorum.Maya Gece'nin bu haline güldü ve arkadaşını sert bir şekilde kolundan çekip sımsıkı sarıldı. Gece acıyla inleyip Maya'ya kızgın gözlerle bakmaya başladı.
-Öldürseydin kızım bu kadar zayıf olup bu gücü nerede buluyorsun anlayamıyorum yaaa!
-Af kızım ya seviyorum seni ne yapayım. Ayı bile yavrusunu döverek severmiş, sende benim karanlıklar kraliçemsin.
-Maya bazen sana kızsam mı sevsem mi bilemedim 😀
-Çok tatlıyımmmmmm ama değil mi yaaaaa😀
-Ha😲
-Şaka kızım ya şaka, şu yüzünü düzelt.
-Bir daha böyle vıcık vıcık konuşma valla seni silerim 😝
-Tamam aşkımmmmm😍
-Mayaaaaaaa!!!!!
-Tamam tamam 😀Sınıfa hoca geldiği için kızlar hocaya döndü ve konuşmada burada bitti. Şimdilik....
Evetttttt arkadaşlar ilk bölümümü yayınladım umarım beğenirsiniz... Lütfen beğenip eleştiri yaparsanız çok sevinirim 😀😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Mafya Ve Sarışını
Teen FictionYetimhaneye terkedilen bir kız ve aşkın onu bulacağına inanan bir mafya bir araya gelirse ne olur. .. Bu hikayede Maya ve Aras'ın hikâyesini okuyacaksınız. Yeri gelince çok gülecek, yeri gelince ağlayacak , yeri gelince şaşıracaksınız. Şimdiden keyi...