Bugün dokuz kitabini yayınlayan sevgili yazarımız @_YabanCicegi_ konuğumuz oldu. Bizim için çok keyifliydi. Teşekkür ederiz.
Bazı kitapları.
İlk sorumuzla başlayalım o halde ;)
1-Öncelikle sizi tanıyalım. Adınız, yaşınız, memleketiniz?
Herkese merhaba ben Büşra, namı diğer YabanCicegi. 25 ocak 1994 doğumluyum. Yani 23 yaşındayım. Erzurumluyum. Dadaş kızıyım.
2-Çok güzel. Yazmaya ne zaman ve nasıl başladınız?
Aslında ben ilkokul yıllarından beri yazıyorum. Okulda yarışmalar oldu mu öğretmenler direk bana belli bir zaman vererek konu hakkında yazmamı isterlerdi ve derecelerim vardır. Sosyal platformda ne zaman derseniz, ilk hikayem KABULLENIŞ ile başlamış olup tarihler 12.12.2014 ü gösteriyordu. Şükürler olsun ki ondan sonra da yazdıklarım sevildi ve devam ediyorum.
3-Ilk okuyucunuzu ve tepkilerini hatırlıyor musunuz?
Tabiki unutamam ki... İlk birkaç gün hiç okuyucum olmamıştı. Yorum yoktu ama pes etmedim. Sonra bir iki okuyucum oldu ve ben bir okuyucum olsa bile bölüm yuklemeye devam ettim iyi ki etmişim. Ilk yorum bir abladan gelmişti çok beğenmişti adı Derya'ydı. Daha sonra çok sevdiğim yazar ablam Ayşegül Çiçekoğlu ve şükürler olsun ki sonrası devam etti.
4-Demek Ayşegül Çiçekoğlu, çok değerli bir yazardır. İnşallah Onunla da bir röportaj yaparız. En sevdiğiniz kitap nedir?
Aynen ve ben kendisini gerçekten de çok seviyorum. Bir abla gibidir her daim. Kuran-ı Kerim. Onun dışında birçok kitabı severim ve ayırt etmem sanırsam.
5-En büyük hayalinizden bahseder misiniz?
Hiç düşünmedim en büyük hayalim ne olabilir diye. Yani birden fazla hayalim var insaalah zamanla gerçekleşir.
6-Insallah. Eğer başka biriyle yer değiştirmek isteseniz bu kim olurdu?
Hiç kimse. Yine kendim olmak isterdim.
7-Fobileriniz nelerdir?
Böcekler... Birde yükseklik korkum var tabi öyle çok ileri derece de değil.
8-Her kategoriden hikayeniz var. Peki siz en cok hangisini yazarken keyif alıyorsunuz?
Her hikayemden farklı bir tat alıyorum. Hepsinin yeri ayrıdır. Huzur ve Fırtına'nın hikayesi çok saf ve birçok okurum onların hikayesi okumaktan büyük bir zevk alıyor. Ilk teşekkür hikayemdeki kız karakterim Ebrar'ı yazarken çok eğlensemde son bölümler biraz üzücü olsa da o bambaşka bir karakter. Keza diğer karakterler gibi. Hepsi farklı dünyaların kapılarını aralıyor benim için.
9-Sevilen bir yazarsınız ve takipçiniz çok fazla, kitaplarınız çok okunuyor. Bu raddeye nasıl geldiniz? Kesfedilme sürecinizi anlatır mısınız?
Çok şükür gitgide büyüyen bir aileye sahibim. İlk hikayem KABULLENIŞ'in belli bir bölümüne kadar ne vote ne de yorum gelmişti ama ben pes etmedim. Yaşadıkça yayınladım, yayımladıkça okurlar geldi. Bu süreçte yeni yazarlar gibi asla başka birisinin hikayesinin altına hikayemin tanıtımını yazmadım. Yazdıklarımı beğenen arkadaşlar birbirlerine önerdiler, ve öylece büyüdük. Yeniden Doğuş ve Huzur'un Fırtınası'yla daha çok sevinir hale geldim.
10-Wattpad'de en sevdiğiniz üç kullanıcıyı söyler misiniz?
Hahah ayırt edemem ki, ama hikayelerime her zaman yorum yapan sürekli yanımda olanlar başkadır. Buradan gizli okuyucularıma da sesleneyim. Kendinizi gösteriniz. Şaka gizli ya da aşikar olanların hepsi candır.
11-Gamsız,nikah,mor,Mualla,zor. Bize bu beş kelimeyle bir betimleme yazar mısınız?
Mualla, gamsız lakabını taktığı arkadaşının nikahına gitmek için odasındaki giysi dolabıyla zorlu bir sınava tabî tutulurken, gözüne çarpan mor elbiseyle hafifçe gülümsedi.
-olmadı sanırsam. 😕
12-Yok oldu. Bu arada okuyucularımıza söylemek istedikleriniz var mı?
Okuyucularım benim arkadaşlarım, kardeşlerim ve ablalarım. Her yaştan okuyucularının olması çok güzel bir his
ki çünkü yazdıklarımın her yaşa hitap etmesi benim yazma isteğimi daha da arttırıyor. Onları çok sevdiğimi bilsinler ve her zaman dediğim gibi hepsi her zaman en güzelini emanet.ADMİNLER OLARAK TEŞEKKÜR EDERİZ. 👾👾
Düzenlenerek yazılmıştır. Sizlerle de röportaj yapmamızı ve dahası adınızı duyurmak istiyorsanız özelden mesaj atın. İki deli arkadaşın yönettiği bu sayfaya destek olmayı unutmayın..
cckummucann:ÖYLELEŞMİŞ
zuhahal:MÜBREMKitaplarımıza destek olmanız dileğiyle. Sayfamızı takip edin. Yeni etkinliklerle sizleri eğlendirelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVİLEN YAZARLARLA RÖPORTAJLAR
SaggisticaSevdiğiniz yazarlarla keyifli bir söyleşi eşliğinde yaptığımız sohbetimize hepiniz davetlisiniz. Sizin de röportajınızı yayınlamamızı istiyorsanız özelden mesaj atmanız yeterli. E o zaman doğruca oku butonuna bas..