Rozrpávačov pohľad
Ako prvé, ráno vstali Rose s Dominique. Rýchlo bežali na raňajky aby stihli ešte ored začiatkom vyučovania zájsť do knižnice, predtým ako tam bude veľa ľudí.
Hneď po nich vstali Aimee s Jamesom, ktorí sa ihneď z rána kvôli jednej veci pohádali, James Aimee omylom zobral jej zošit z herbológie a Aimee si už ihneď myslela že ju okradol a že chcel využiať jej poznámky a proste.... pohroma.
Ako poslední prišli na raňajky Alex s Fredom, tí kým sa zobudili a kým sa im rácilo obliecť už bolo asi 10 minút preeld vyučovaním.
Rose
"Dom našla si už niečo?" Spýtala som sa jej a pritom som prechádzala pohľadom z jedmej knihy na duhú.
"Nie, a ty?"
"Tiež nie. Počkaj?" Povedala som keď.som zrazu zahliadla jednu knihu, ktorá by nám naozaj mohla pomôcť.
Volala sa Tisícročné stvorenia. Hmm, to by mohlo pomôcť, veď vlkolaci existujú už strašne dlho.
"Myslím že som to našla," povedala som a otvorila som tú knihu, no nič som nestihla prečítať keďže zrazu zavonilo na hodinu.
S Dom sme sa rozbehli na našu prvú hodinu, herbológiu.
Aimee
"Merlin James a ako mám začať?" Zasyčala som keď ma tlačil k Rollymu.
"A čo ja viem, ty si jeho najlepšia kamarátka nie ja, iba sa správaj normálne, spýtaj sa ho napríklad na domácu úlohu čo sme dostali na dejinách mágie a potom náhodne začni rozorávať o tom obraze,"
"Tak keď si taký múdry prečo sa s ním neporozprávaš ty?!" Naštvane som sa spýtala.
"Neviem či si si všimla ale.ja svoju nechuť k niektorým ľuďom nevidm zakryť, bojím sa že by som sa povracal keby som mu povedal čo i len slovo, nie, ja hovoriť nebudem, ja len budem stáť vedľa teba ako taká socha, a to mi pripomemulo, musím ísť sa Fredom, spýtať sa ho či už má pripravené to načúvacie zariadenie.
Takže, prejdime si to poslednýkrát, Rolly by mal každý chvílu výjsť z týchto dverí, ihneď keď ho zbadáme, tak sa k nemu rozbebneme začneme sa s ním rozprávať ty spomenieš ten obraz a bla bla bla, a odídeme, chápeš?" Opýtal sa a uprene sa na mňa pozrel.
"Áno chápem hlavne tej bla bla bla časti," povedala som a uškrnula som sa.
On len pokrútil hlavou a odišiel za Fredom.
Ani nestihlo ubehnúť päť minút a Rolly už vyšiel z treidy.
Ako som k nemu išla tak sa ku mne po ceste pridal James.
"Priprvená?" Opýtal sa ma.
"Určite," povedala som, nahodila som najmilší úsmev aký som vo svojej zbierke mala a prišla som k Rollymu.
"Ahoj Rolly, ako sa más, ako žiješ?" Opýtala som sa ho a posunuli sme sa ďalej od toho veľkého davu študentov.
"Dobre, poviem ti, ale herbológia ma zabíja, aj keby sa mi vyhrážali že ma zabijú aj tam ju nebudem vedieť, Merlin kto toto vymyslel?" Povedal utrápene sa pozrel smerom k žalárom.
"Neboj sa všetci sme si týmto prešli, mi sme mali chuť vyhodiť učebnicu z herbológie do zakazaného lesa aby ho tam roztrhala nejaká zver," povedala som a zasmiala obidvaja sme sa zasmiali.
Na malý moment som normálne zabudla na to, že tento náš rozhovor má naozaj pointu. Stále neverím že by niečo také urobil naschvál.
"Ozaj a čo si myslíš o tom čo sa stalo s tým obrazom, kto si myslíš, že to urobil?" Opýtala som sa ho a obidvaja s Jamesom sme na pár sekúnd zadržali dych od napätia, čo povie.
YOU ARE READING
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfiction"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...