Jsem skoro hotová s tímhle podlažím, zbývá mi už jenom jeden pokoj a já jsem na cestě k němu, ale když vidím, že se dveře otevřeli, zastavím se. Měla jsemdost interakcí s celebritami za tento týden, nepotřebuji vběhnout do někoho dalšího z nich. Rozpoznala jsem Nialla, který vyšel z jeho pokoje, pomalu a s očima upřenýma k podlaze. Vypadá unaveně a trochu sklesle, ale neví, že jsem tady, plus jsem tak trochu schovaná za mím vozíkem, takže mě ani vidět nemůže. Jakmile nastoupí do výtahu a dveře se zavřou, narovnám se a vydechnu všechen vzduch, který jsem zadržovala. Ani jsem si nevšimla, že jsem ho zdržovala.
Oddechla jsem si a vešla do jeho pokoje, protože zbýval jako jediný, abych mohla opustit tohle podlaží. Stále jsem byla pomalá, ale pokusila jsem se pospíšit si, protože oběd byl blízko, což znamená, že trochu šílí a což znamená, že se musím zastavit abych mohla znovu dýchat.
V jeho pokoji je nepořádek a z toho vůbec nejsem překvapená. Všechno jeho oblečení se válí po podlaze, černý oblek a maska, ale něco chybí: dívčí oblečení. Niall má přítelkyni, ale její oblečení nikde kolem není. Zamračila jsem se a opatrně se rohlédla po pokoji, ale nevšimla jsem si tady ničeho dívčího. Opravdu nevím proč to dělám, ale došla jsem k šatníku a zalapala jsem po dechu, když jsem na místě kde bylo předtím dívčí oblečení, našla jen mužské.
Co se stalo? Kde je blondýnka? Jaké bylo její jméno? Zoe, myslím.
Překvapeně jsem zamrkala, protože se o tom nemám starat, tohle není moje práce – ačkoli Kimmy a Jenny by to rády slyšely – a já nemám právo strkat nos do jeho majetku. Pro všechny případy, nejspíš musela jít kvůli stavu nouze nebo se prostě rozhodla požádat o samostatný pokoj. Nevím a nezajímám se o to.
Ano, nezajímám.
Takže jsem zavřela dveře od šatníku a šla zpátky čistit pokoj, ustlat postel, zvednout a uklidit oblečení, čištěnía uklízení všeho. Pak jsem šla do koupelny a když jsem byla hotová, byla jsem tak unavená, že jsem si tu prostě chtěla lehnout, na podlahu v koupelně, dokud mě někdo nenajde a nebude si myslet, že jsem mrtvá. Mohla bych se probudit na márnici.
Došla jsem k výtahu, abych si mohla jít vzít něco k jídlu a vidět Charlieho a Liv, ale na mé cestě vidím jak se otevřou jiné dveře a z nich vyjde blondýnka. Asi za tři sekundy v ní rozpoznám Niallovu přítelkyni.
Oh, takže je stále tady, ona má jen pokoj o dveře dál. Opravdu nevím proč a snažím se o to nezajímat. Říkám sama sobě, že to není moje práce a mám prácia to je momentálně nakrmit žaludek. Když se dveře otevřu, vejdu do výtahu a ona si pospíší, takže pro ní podržím dveře. Obě si všímáme svého, nemáme si co říct, ona nevnímá mou přítomnost dokud se dveře znovu neotevřou v hale a ona se na mně na rozloučenou usměje. Jsem ohromená, protože je to hezký úsměv, sladký, ale unavený, velmi.
Stále jsem v šoku dokud se dveře nezavřou a nakonec pokrčím rameny, stále mám co dělat.
++++++
„Takže,“ řekl Charlie, prodlužuje samohlásku, zatímco jíme náš obět venku. Je krásný den, teplo slunečno a nemůže se zkazit. Plus, potřebuju vitamín D protože jsem byla půl dne na nohou. „Odhalila jsi už identitu tvého záhadného prince?“
Zadusila jsem se svým jídlem a přísáhám, že jsem viděla jak mi můj život běží před očima.
Charlie se začal nad mou reakcí smát, ale já to nečekala a nejen to, že nazval záhadného muže princem, ale taky, že si myslí, že to chci zjistit.
„Jsi duševně narušený,“ Zkonstatovala jsem. Nen to urážka, prostě skutečnost. „Vážně,potřebuješ se přenést přes to co se stalo včera v noci.“
ČTEŠ
Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔
FanfikceAno, ztratila jsem otce, který byl nejlepším člověkem na celém světě. Ano, mám nevlastní matku, která je čarodějnice a kterou nenávidím nejvíce ze všech. Ano, mám dvě nevlastní sestry, které jsou jako osina v zadku, a které přišly o rozum když byli...