Skolen

357 6 1
                                    

Arrrgggggg mandag som om jeg gider i skole, jeg skal endnu engang være sammen med Marcus, arrrgggg han er så arrogant.
Når men jeg, vent, vent, vent jeg har slet ikke præsenteret mig selv jeg heder Maya, jeg er 14 år, 163 høj, går i skole med Marcus og Martinus, jeg er gode venner med Martinus men Marcus ad han er så arrogant. Når men til bage til virkeligheden.
I skole igen jeg er glad for at Martinus bare er der men Marcus kan han ikke bare forsvinde.
Jeg tager noget tøj på bare en t-shirt og et par shorts. Jeg går ned og tager et æbler og går ellers bare mod skolen.
Jeg ser Martinus stå på gangen og går hen til ham.
Godmorgen, dage jeg.
Godmorgen, sagde Martinus og gav mig et kram.
Jeg gik ind i klassen og satte mig ned der var 5 min til at timen ville begynde så jeg fandt de lektier frem jeg ikke havet lavet.
Læren kom ind b
Godmorgen alle sammen vi begynder med lektierne, sagde Mille (læren).
Hele klasen sukket
Maya vil du svare på spørgsmål 1? Spurgte hun.
Nej faktisk ikke, sagde jeg.
Hvorfor ikke? Spurgte hun.
Fordi jeg er fuldstændig lige glad med de her lektier, sagde jeg.
Maya, sagde hun vredt men rystet bare på hovet.
Resten af timen sad jeg bare og kigget ud af vinduet. Det blev frikvarter og den næste time skulle til at begynde. En 1 1/2 time har vi hellig vis fri. Jeg sad bare og kigget ud af vinduet.. igen.......
Timen var slut alle var gået ud over mig og Marcus.
Marcus kom over til mig.
Hvorfor hader du mig sådan, spurgte han.
Fordi du tror du kan få alt og alle, sagde jeg koldt.
Hm, sagde ham bare.
Når Hej Hej, sagde jeg og var ved at gå da en hånd tog fat om mit håndled.
Vent, sagde han og peget over på bordet.
Se der er den du tror bare du kan bestem, sagde jeg og vente mig om men en hånd tog igen fag om mit håndled.
Jeg ved det godt men vil du ikke lige plis bliver og høre hvad jeg har at sige, sagde ham en smule trist jeg gik over og satte mig på bordet foran ham.
Da jeg havet sat mig kom han meget tæt lidt fortæt efter min mening vi "stod" kun få centimeter fra hinanden, han lagde sin hånd på min hånde og kigget op i mine øjne.
Maya jeg ved dette lyder kliché agtigt men jeg er og har været vild med dig i noget tid, sagde han.
Se nu tror du igen du kan få alt, sagde jeg og prøvet at rykke mig men han holdt mig fast.
Du for ikke lov at  før du giver mig et kys, sagde han.
Aldrig nogen sinde, sagde jeg Marcus gik over og låste døren og kom til bage og gik hen foran mig igen.
På næsen så, sagde han
Nej, sagde jeg og lade armene over kors.
Okay så kom med mig, sagde han.
Jeg sukket men jeg gik med ham.
Hvor skal vi hen?? Spurgte jeg.
Det må du vente og se, sagde Marcus.
Vi gik i lidt tid og Marcus kigget ned på mig men jeg kigget hurtigt væk igen.
(Marcus' synsvinkel)
Jeg kigger ned på Maya hun er så lækker, smuk, sød men hvad er det ar på hendes arme.
Maya havd er det, spurgte jeg og tog fat i hendes arm.
Ikke noget, sagde hun og trak armen til sig.
Maya kig på mig, sagde jeg med alvor i stemmen.
Hun kigget på mig mens vi stod stille.
Hvad er det, spurgte jeg og tog fat i hendes arm  hun vidste hvad jeg snakket om, hun trak armen til sig og kigget ned i jorden.
Ikke noget, sagde hun flovt.
Hvorfor har du cuttet, sagde jeg.
Fordi jeg..... jeg........ kan bare ikke mere, sagde hun og begyndte at græde.
Jeg trak hende ind i et kram.
Hun trak sig fre krammet hun snøftet.
Jeg græder ikke, sagde hun og tørte en tåre væk.
Du behøver altså ikke at spille så hård, sagde jeg.
Hun smilte og jeg tog armen om hende hun smilte sødt til mig.
-—-----/-:-;;())-&--

Hey første afsnit

Fuck Marcus gunnarsen (badboy) Where stories live. Discover now