Un Miracol

24 2 0
                                    

-Ai emotii?
-Mor aici.
Astea au fost ultimile noastre cuvinte inainte ca notele de la evaluarea nationala sa fie publicate.  Mama imi luase netu' deoarece stateam si dadeam rank up pe jocuri toata ziua si..  A trebuit sa ma duc la scoala ca sa vad rezultatele.  Oricum nu am invatat nimic, la romana si mate numai medii de 5-6..  Deci vai de capul meu.
Pun mana pe telefon si sun pe Bubu (cel mai bun coleg al meu) -Ce faci bro?  Hai la scoala sa vedem notele
-Hai.. 
-Ne vedem in fata portii
Am noroc ca scoala mea e fix in spatele blocului meu, cel putin.. Stiam ca daca iau nota mica in examen si ma bate mama, macar stiu ca am scapat de ratatii din scoala aia.
Intru pe poarta scolii si vad colegii cum isi dau palme.
-Frate.. Suntem morti.
-Hai mai repede ca numai rezist.
Ma uit si incremenesc. Din nou pun mana transpirata pe telefon si o sun pe mama.
-Alo.. Mama?
-Ce e Andrei?.
-Am sa iti spun ceva..
-Deci daca ai luat nota mica... Nu stiu ce iti fac
-MAMA AM LUAT 9.50 LA ROMANA SI 9.86 LA MATE
Mama nu ma credea, asa ca am pus mama unor colegi sa o sune
Oricum...  A fost super fericita.  Dupa toate chestiile de inscriere la liceu..  Am fost super fericit. Am intrat la un liceu bun, dar sa vad si ce e bun in el.
Dupa vreo 3-4 saptamani am fost adaugat intr-un grup de whatsapp cu noii mei colegi.  Am hotarat ca pe 10 august sa ne vedem cu totii. Am ramas socat ca era si Bubu cu mine in grup.  Cand ne-am vazut,Am observat o fata superr dragutaa.    Dar cam ii facea ochi dulci lui Bubu, si asta..  Ma cam oftica.
Okkkkk, e 15 septembrie, Intru in clasa si ma pune fix langa acea fata, Iar Bubu cu 2 banci in spate.

Esti curios ce se va intampla in capitolul al 2-lea?  Lasa un comentariu cu parerea despre primul capitol.
Multumesc ca ati citit.  Cheers

Virtual LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum