O abilitate mai neobisnuita

21 2 1
                                    

M-a pus cu acea fata in banca..  Si s-a uitat spre o fata si a inceput sa rada..  Si am inceput si eu sa rad ca avea un ras de drujba.
Dupa ce ne-a prezentat doamna diriginta liceu,am iesit cu totii la un suc. Ma pun primul pe scaun la o masa, l-am chemat pe Bubu, dar intre timp,Andreea(fata de care imi place)  l-a chemat pe Bubu la ea si i-a spus ceva la ureche..
Cand s-a asezat langa mine,Mi-a spus ca cica ma place,Am fost super fericit. 
Mereu vorbea Bubu cu Andreea pe privat si radeau de ceva. .si nu imi dadeam seama de ce..
A doua oara cand am iesit cu totii.. Stateam si ma gandeam sa ii intreb despre pasiunile mele, si cam toti le aveau.  Adica puteam discuta ceva cu ei.
Observ ca bubu de fiecare data cand imi spunea ca a zis ceva despre mine..incepea sa rada..
Sincer.. Stiam ca este o farsa sau ceva de genul..  Asa ca am plecat acasa..
Seara, mi-am pus niste ochelari de realitate 3D (VR).  M-am uitat la niste chestii, din perspectiva unui om cum e sa citesti ganduri.
Nu am apucat sa citesc tot deoarece adormisem..
Cand m-am trezit dimineata, parca ma durea capul foarte usor...  Am intrebat-o pe mama ce o sa faca de mancare, si deja stiam raspunsul, parca era un deja vu.  Mereu cand intrebam ceva, parca stiam raspunsul.. Mi-am propus sa ma uit atent la unii oameni sa vad..  Ce se mai intampla.  Ajung in statia de metrou, unde unii oameni citesc, se uita in telefon, sau cum se joaca unele jocuri.
Imi imaginam fiecare cuvant pe care ei ii gandeau
Mi-am spus in minte
,,Daca fata asta se ridica in 5 secunde, e clar"
Fata chiar s-a ridicat si am zis ca e o coincidenta..
Mi-am mai zis o data
,,Daca baiatul asta scapa kendama pe sina de metrou, e clar"
Acesta a scapat-o si a incercat sa se bage dupa ea, am presimtit intr-un fel ca o sa vina metroul,asa ca l-am tras repede.
Dupa o ora mai tarziu, ma intalnesc cu Andreea si Bubu, ma uit atent la Bubu si se gandea cu ce sa ma mai minta despre Andreea.
I-am spus pe fata ca mi-am dat seama ca ma pacalesc si chestii.  Si au inceput sa rada..  Si mda.  M-am simtit prost si am plecat acasa.
Cateva ore mai tarziu..  Am iesit la o plimbare pe un pod,ca era prea cald in casa, era seara.
Dau de Andeea acolo si imi era rusine sa o bag in seama.
Presimteam din nou ca o sa vina la mine..  Si mi-a zis prima
,,Buna".
-Hei..
-Ce faci aici?
-M-am gandit sa ies pe afara.. Ca e prea cald in casa
-Huh..  Eu am iesit sa privesc luna
In momentul ala era pokerface deoarece imi imaginam ca in telenovele alea.
-Huh..  Pana la urma..  De ce v-ati gandit sa imi faceti farsa aia?
-Pai..  Nu stiu..  Simt ceva pentru tine..
-Daca e Bubu pe aici, ma jur ca ma arunc cu el in apa.
-Vorbesc serios Andrei!.  Pe cuvantul meu!
Mi-am folosit iar ,,abilitatea" si parea sa spuna adevarul
-Pai.. Si eu te plac.. (Imi strangeam dintii sa aflu raspunsul ei)
-Pai.. Uite vezi Andrei..

Multumesc din nou ca ai citit acest capitol.  Daca vrei sa stii ce a zis Andreea, lasa un comentariu! Pe data viitoare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 03, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Virtual LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum