Prima Zi - Absolvirea (II)

128 3 0
                                    

Am mers incet la locul meu si am oftat... sigur picam cu unu' ca Inuko...Un obsedat de putere...
M-am asezat la locul meu langa Shuki si Chune speram sa nu pic cu ei... Nici nu stiam cine sunt... Chune era foarte frumoasa si Shuki stapanea stilul apei... Stiam doar atat ... Kunasu sensei a intrat in casa, A inceput cu echipa 3. Yuno, Yuriko si Kanashi, Cei care stapaneau Taijutsu, Echipa 5, Inuko, Origamatsu si Kugomi, Cei cu Genjutsu, Nu ma interesa ce ziceau ceilalti, eram atent doar la echipa mea, Echipa 8, Cu Sensei Hashu si Shuki si Chune, exact cu cine nu voiam...
"Maine, La ora cinci dimineata, sensei Hashu va va astepta la terenul de antrenament, Pana atunci puteti sa va antrenati si sa va faceti cat mai puternici, nimeni nu a mai trecut test lui Hashu, va fi foarte greu. Sunteti liberi"
Am iesit din clasa si am plecat acasa exact cum am venit, seara, m-am dus la antrenament si mi-am antrenat Shuriganul, Kekkei Genkai-ul clanului Noritaki.
Mi-am mai dezvoltat Rasengan-ul, Un jutsu creeat acum multi ani de catre Minato Namikaze, Temutul Ninja de elita.
M-am dus la magazinul de ramen, Am mancat si direct acasa m-am dus. Neavand parinti... M-am culcat la 8 seara ca sa nu fiu obosit la test.

O noua viata (Naruto FanFic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum