1. Vacanta

5 0 0
                                    

Vi s-a întâmplat vreodată ca viata voastră sa ia o întorsătură neașteptată în care totul se schimbă și nimic nu mai este ca înainte?!? Ei bine, mie da....

Ma numesc Samantha și am 16 ani. Trăiesc într-un oraș micuț dar frumos  unde am o viață minunată. Locuiesc aici de cand ma știu asa ca am destule amintiri care sa ma bântuie :))

-Samantha, coboară un pic te rog !!
-Imediat mamă.

-Ce s-a întâmplat ??
-Scumpo... Tocmai am primit un telefon în care mi s-a spus ca trebuie să plec mâine în Anglia pentru un timp
-Cat timp mai exact ??
-Toată vara...
-Ămm... voi sta singura 3 luni ?? Nu ca ar fi ceva nou.
-Cam da... Dar, privește partea bună !!
-Exista măcar ??
-Da
-Si care ar fi aia??
-Când vrei, poți sa le chemi și pe fete.
-E okey
-Cred ca e mai bine cu ele decât singură, nu?!?
-Sa zicem

~După o zi~
Mama a plecat iar eu am rămas singura. Nimic nu era nou, asa ca iau telefonul și o sun pe Elly
  
     *Convorbire telefonică *
Eu: Alo, Elly ?
Elly: Da, ce faci ??
Eu: Pai, mama a plecat în Anglia pt 3 luni iar eu am rămas singura acasă asa ca ma gândeam ca poate tu și Maya ați putea veni la mine.
Elly: Știam deja, Sam. Am vb cu mama ta ieri și mi-a spus.
Eu: A, da ?!?
Elly: Da, și vezi ca o sa venim cam peste o săptămână.
Eu: Okey, ne vedem atunci.
Elly: Perfect. Hai ca rămân fără semnal, vb mai încolo. Pa.
Eu: Bye

Maya și Elly sunt prietenele mele de cand ma știu. Ei bine, nici chiar asa, le cunosc de la 13 ani.
Nu suntem la același liceu dar tot discutăm și ne vedem ca înainte si chiar dacă sunt sunt nebune în anumite momente ... tot nu mi-aș putea vedea viața fără ele.
   
     ***
Au trecut deja 4 ore, iar eu tot ce am făcut, a fost sa stau si sa ma uit la seriale. Dacă stau sa ma gândesc, e nasol sa stai singura... Liniștea asta nu prea exista în casa.
Brusc, începe sa mi se facă dor de țipetele mamei :))) (saaau, nici chiar asa)

Timpul a trecut iar ceasul era deja 23:45 (știu, știu, e devreme sa te duci sa te culci, fiind si in vacanta, dar la cât de plictisită eram, somnul era cea mai buna varianta).

   ~A doua zi ~

(Dacă știam ca o sa se întâmple chestia asta, nu dădeam niciodată cheia de la casa)
Era ora 9:00. Razele soarelui au pătruns prin perdeaua de mătase alba si îmi mângâia fata. Eram gata sa deschid ochii si sa încep o noua zi... Am făcut abia prima parte, si ce sa vezi?!? (e nasol sa pățești asta) Prima imagine pe care o vad, sunt doi ochi căprui ce se holbau la mine.
Eu: Aaaaaaaaa
Elly: Bună dimineața !! Ai dormit bine??
Eu: Tu glumești acum, sau??
Elly: Nu. Sunt serioasa, nu ma cunoști?
Eu: Hmm...sa zicem. Dar am o întrebare, dacă nu te deranjează: CUM NAIBA AI INTRAT ÎN CASA MEA??
Elly: Se vede ca ești somnoroasa. Am folosit cheile. Ai uitat ca mi le-ai dat??
Eu: (fuck) Nu nu, nu am uitat.
Elly: Pai si...

Nu am lăsat-o sa termine propoziția ca știam deja ce urma sa spună, asa ca am sărit din pat si am îmbrățișat o. Îmi era dor de ea, chiar dacă inițial am vrut sa o arunc pe geam :)) Nu ma judecați, nu e ok sa pățești asta.
Am mai discutat, iar apoi m-a lăsat sa fac curat in camera si sa ma pregătesc pentru o noua zi.. Ce se mai poate întâmpla??

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 20, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

There For you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum