TANITIM VE KARAKTER ANALIZİ :
ZEYNEP YILMAZ : BURSA-GÖLYAZIDAN İSTANBUL'A YENİ GELDİ . EREN VE ÇİSEM'İN KUZENİ.17 YAŞINDA. SAYER KOLEJİ'NDE OKUYACAKTIR. ÇOK GÜZEL , ALIMLI , ZEKİ VE KURNAZ BİRİSİDİR :)
KEREM SAYER : İSTANBUL'DA YAŞIYOR. SAYER KOLEJİ'NDE OKUYOR. -SAYER KOLEJİ'NİN SAHİBİ- EN YAKIN ARKADAŞLARI BARIŞ , CAN VE EREN. ZEKİ , KASLI , YAKIŞIKLI , HİÇ AŞIK OLMADI BASKETBOL OYNUYOR TAKIM KAPTANI - TALİPLERİNİ BEKLİYOR :P :) - OKULUN BELALI TİPİ BİLMEM BELKİ SONRA DEĞİŞİR YADA ''BEN KEREM SAYER'M'' DER VE BİLDİĞİNİNİ OKUMAYA DEVAM EDER KİM BİLİR...
BARIŞ ERDOĞAN : İSTANBUL'DA YAŞIYOR. SAYER KOLEJİ'NDE OKUYOR. EN YAKIN ARKADAŞLARI KEREM , CAN VE EREN. YAKIŞIKLI , ZEKİ , BASKETBOLCU VE MELİSE DELİ DİVANE AŞIK AMAM AÇILAMIYOR :) 18 YAŞINDA.
MELİS GÜZEL : İSTANBUL'DA YAŞIYOR. SAYER KOLEJİ'NDE OKUYOR. EN YAKIN ARKADAŞLARI YAĞMUR , ÇİSEM VE ZEYNEP -TABİ TANIŞINCA OLACAK- BARIŞA DELİLER GİBİ AŞIK AMA SÖYLEYEMİYOR 17 YAŞINDA.
CAN YÜCEL : İSTANBUL'DA YAŞIYOR. SAYER KOLEJİ'NDE OKUYOR. KEREM , BARIŞ VE EREN'İN EN YAKIN ARKADAŞI. YAĞMURRA AŞIK AMA AÇILAMIYO DİZİDEKİ GİBİ :) 18 YAŞINDA.
YAĞMUR UYGUN : İSTANBUL'DA YAŞIYOR. SAYER KOLEJİ'NDE OKUYOR. EN YAKIN ARKADAŞLARI MELİS ,ÇİSEM VE ZEYNEP. 17 YAŞINDA. CANA AŞIK.
EREN - ÇİSEM TAÇ : ZEYNEB'İN KUZENLERİ SAYER KOLEJİ'NDE OKUYORLARDI AMA DİL ÖĞRENMEK İÇİN AMERİKAYA GİTTİLER.
not : arkadaşlar bu benim ilk hikayem. bazı hatalar yapmış olabilirim kusura bakmayın ama lütfen hikayemi okuyup olumlu olumsuz yorum yapın. yazdıkça devamını getirecegim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA AŞIĞIM KASYIĞINI
Fanfiction''SEVEREK YASAMAK HAYATTAKİ EN BÜYÜK MEYDAN OKUMADIR.'' dedi Kerem