¬Geç geldi Yb kusura bakmayın moruqlar..
Bölüm Yoonginin üzerine daha baskın olduğu için medyada MİNN SUGAAA!!JungKook :Hey çocuklar poşetleri burda unuttunuz.. Diye bağırarak Jimin ve Taehyung 'a seslendi. Poşetleri de alıp koşmaya başlayınca Jimin ve Taehyung birbirine yapışıp daha hızlı yürümeye başladılar.
JungKook:Taehyung dursaanızaa! JIMINSSHII, TAESSHİ!!
Jimin :Onu duyma daha da hızlan boşver..
Taehyung : Ah bunu sevdim. Bir dahakine alışverişte hep o poşet taşısın..
Jimin :Aynen.. Bu arada Kook'un sesi kesildi..
Taehyung :*Bağırarak * KOOKİE.!! İsterseen elindeki poşetlerden bir tane aliyimm.. HA? NERDERSİN??
JungKook :O... Olur hyung..
*Tae yanına gelince *
Ç-Çok teşekkür e-ederim hyung.Jimin :*Bağırarak* Kook.. Bende bir poşet alıyim mi? Ha? Demek sen taşımak istiyorsun? Tamam..
Diyip kahkaha atarken JungKook sessizce fısıldadı *Babası belirsiz herif.. * Taehyung tekrar Jiminle yürürken JungKook arkalarından yavaşça poşetleri taşıyordu. Poşetler ağırdı ki artık 5dakika da bir mola verip telrar koşup Hyunglarına yetişmeye çalışıyordu.
Taehyung :Arada Ses ver Kook. Öldün mü kaldın mı bilmek istiyoruz.. Diyip Jiminle gülerlerken arkalarına hala bakmamakta ısrarcıydılar.. JungKook dinlenirken arkasından biri Kook'un önce ağzını kapatmış sonrada arabaya bindirmek için çekiştirmeye başlamıştı. Jimin ve Taehyung hala ilerlerken Kook'un bağırışlarını duymamış çırpınma seslerini işitmemişti. Kook'u arabaya bindirip hızla gaza bastıklarında Kook arabadakilere saldırıyodu. Araba simsiyah olduğundan cama yapışıp Jimin ve Tae'nin önünden geçerken cama vurdu ve bağırdı
"Hyunggg yardıım edinn!!"
[JK :Kaçırıldım Kızlar yardım eden yokmu? SÖNDÖXJXKDJD]
Jimin ve Taehyung yanlarından geçen arabada hareketlilik fark ettiklerinde Jimin hızla arkasına baktı ve Kook'u göremeyince arabayı işaret edip Taehyung 'a arabanın peşinden koşması söyledi.. Uzun bir süre koştuktan sonra yetişememeleri canını sıkmıştı özellikle de Jimin kensini daha kötü hissediyordu..
Jimin :Onun yanında yürümeliydik Taehyung Apyallık ettik!?!
Taehyung : Hey bu kadar canını sıkma bulacağız onu..
Eve gelen Yoongi salona geçerek "Ah dönmüşsünüz. Kook nerede?"
Jimin'ye ters ters bakarken Taehyung, Yoongi'nin üstüne yürüyerek "SEN KAÇIRTTIN DİMİ LAN ONU!! SEN YAPTIRDIN BUNU DİMİ!! NE İSTİYOSUN BİZDE NEE O LANET OLASI BABANIDA ÖLDÜRÜCEM AMA SENİ EN SONA SAKLAYACIĞIM MİN YOONGİ.. SENİN ÖLÜMÜN ACI İÇİNDE OLACAK. TEK TEK SEVDİKLERİNİ KAYBEDEREK OLACAK ANLADINMI BENİ!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA | Kim Taehyung
Fanfiction-Başımıza gelmeyen bir bu eksikti Taehyung !? #328 -ParkJimin Hikayelerinde 20180513 #90 -Aksiyon 20180610