2.Proč zrovna já?

524 24 0
                                    

#Můj pohled#
Už jsme došli k jedné malé restauraci kde podle nás dělají nejlepší kebab. Klára už věděla kde jsme tak nám šla objednat 2kebaby.

 Klára už věděla kde jsme tak nám šla objednat 2kebaby

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

#Klářin pohled#
Jsem moc ráda, že jsme tady.Dlouho jsem tu nebyla počkat! nejsou to holky si to musím ověřit tak jsem zařvala NikolAndreo! byly to ony otočily se a mířili k nám. ahoj.,, Kláro dlouho jsme se neviděly "řekly naráz a objali jsme se. Od doby co skočila základka řekla Nikol,, pravda" vyhrkla jsem a sedli k nám.,, Jo málem bych zapomněla holky tohle je Gabča moje spolubydlící a Gábi tohle jsou moje kámošky ze základky Nikol a Andrea". Holky si podaly ruce a začali jsme si povídat. Pak jsem se zeptala holek co vy tuJdem na nákupy odpověděla Andrea nechcete jít s námi? zeptala se Nikol odpověděla jsem i za Gabču, že klidně mužem.
#Můj pohled#
Trochu jsem se lekla, že Klára na mě zapomněla, ale  má přece více kamarádů než jenom mně. I holky si objednaly my jsme měli takové kebab sandwich specialitu Mňam! Andrea si taky šla objednat a zeptala se" Nikol nechceš taky něco objednat? " ,,Jo hranolky s tatarkou a cappucino" odpověděla Nikol a dala si svůj batoh na zem, ale co to už je její věc. Andrea šla zpátky k nám a bavili se hlavně s Klárou o všem možném. Když už jsem chtěla jít tak jsem viděla číšníka, ale ne! on se nedívá pod nohy než jsem stačila utéct tak zakopl a všechno spadlo na mně proč zrovna ?řekla jsem si v duchu. Holky se ptali jestli jsem v pořádku No sice jsem politá cappucinem, ale jinak jsem jim kývla že jo. Půjdu s tebou řekla Klára nejistě, ale jak znám Kláru tak by nejradši šla nakupovat tak jsem ji řekla To je dobré mužeš jít klidně s holkami a se jenom se převleču a půjdu osprchovat řekla jsem to co by chtěla ode mně slyšet tak jsme se rozloučili zamávala mi a k tomu dodala,, Tak zatím uvidíme se na Utuberingu a když tak ti něco koupím. Já šla špinavá domů.
Doma jsem šla do sprchy a pak něco na sebe nejdřív to své špinavé prádlo dala do pračky a šla hrabat do skříně. Hledala jsem asi hodinu a půl věci a konečně jsem něco našla. Oblékla jsem leginy just do it!  a k tomu moje tilko, které jsem koupila včera.

Aspoň něco jsem se radovala a měla jsem ještě čas tak jsem si šla psát se svou partou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Aspoň něco jsem se radovala a měla jsem ještě čas tak jsem si šla psát se svou partou. E=Eliška, J=Já S=Sára, M=Míša
J:ahoj holky
M:ahoj jak je?
S:ahojky
Eliška:ahoj
J:no nic moc, ale jak se máte vy?
E:já se mám špatně
M:jak to holky?
E:jsem nemocná :(
J:aha chudáčku
M:a co se tobě přihodilo?
E:to bych taky chtěla vědět
J:(řekla jsem jim o dnešku)
M:aha se ti ani nedivím
E:to je mi lito, ale u vás je prý Utubering
J:jo je, ale škoda, že nejdete se mnou.
M:Víš já bych ráda šla, ale dneska nemůžu můj brácha má narozky
M:ale neboj já pak za tebou přijedu ;-)
J:ok!  už se těším :-)
S holkama jsem si ještě psala skoro hodinu. Ony mi vždycky dokážou zvednout náladu.
Takže máme tu další kapitolu v příští budou i youtubeři tak zatím:)

Přátelství nebo vysněná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat