(Olivia's synskvinkel)
Det er lidt over to timer siden jeg kom hjem, og jeg lægger oppe i min seng og bare tænker over tingene, det er blevet en rigtig dårlig vane. Men jeg tænker hele tiden på det Kristine sagde, at mig og Martinus åbenbart var skabt for hinanden, men jeg er glad for at jeg er blevet venner med ham igen.
"Jeg er hjemme!" Råber min mor nede fra gangen "Olivia kommer du ikke lige herned" råber hun igen. Jeg rejser mig og går neden under, min mor laver tegn til at jeg skal sætte mig over i sofaen, så det gør jeg "filmpremieren til din film er blevet rykket" siger hun stille, jeg nikker.
" det er blevet rykket til denne weekend, så vi tager til Oslo på torsdag, så er filmpremieren fredag aften, og så om lørdagen tænkte jeg om vi ikke skulle tage til det der Oslo sommmertid sammen med Magnus måske?" Siger hun, jeg nikker ivrigt "det er en skide god ide!" Siger jeg og spurter op på mit værelse og skriver til Magnus, han ville heldigvis godt med til sommertid. Jeg går lige så stille igang med at pakke.
*pling*
Martinus:
Water are you doing?Mig:
ikke så meget, jeg skal til at pakke😋Martinus:
hvor skal du hen??Mig:
OsloMartinus:
og hvad i alverden skal du der?Mig:
jo alså, jeg har jo været med i en film som du nok husker?Martinus:
ja det kan jeg godt huske?Mig:
jo på fredag er der Premier og så på lørdag skal jeg til sådan noget Oslo sommer tid sammen med min medspiller i filmenMartinus:
lyder hyggeligt🙂Mig:
må jeg så have lov og spørge du laver?Set 18:17
Men han svare mig ikke, han ser beskeden men svare ikke. Sådan noget er sygt irriterende. Jeg sukker højlydt og går så ind på Instagram og tjekker mit feed, igen kommer der Photoshoppede billeder frem af mig og Martinus. Nogen gange kan det godt være for meget men det er da godt at fansene har en livlig fantasi, ikke?
"Der er mad!" Råber min mor oppe af trapperne "kommer!" Råber jeg muggent tilbage. Jeg lægger min telefon fra mig og trasker ned af trapperne. Mit mugne humor bliver hurtigt ændret da jeg ser at vi skal have Lasagne til aftensmad, min livret!
Efter maden går jeg oven på og gør mig nat klar, det er jo tilladt at gå tidlig i seng, ikke?
-først vil jeg gerne sige tak for næsten 100 reads!
Husk og stem og kommenter!XOXO
TheUnperfectGirl🥀
BINABASA MO ANG
One Way♡ ~afsluttet~
Fanfiction//Højeste rank: 18\\ "JEG HADER DIG!" råbte hun efter mig og så skred hun. (Uddrag fra kapitel 1) Olivia Lou Friis En 15 årig skuespiller fra Trofors Hun blev nød til at flytte til Oslo da hun fik en hovedrolle i en film Hun havde engang en kærest...