R e g u l i

60 3 2
                                    

Da, știu. Merit o ceartă pentru faptul ca v-am părăsit, dar am motive. Școala. Știți și voi. Și cum Wattpad-ul o luase razna cu povesti de copile de maxim 9 ani, renunțasem. Numai găseam rostul sa scriu, sa citesc, fiindcă nimic numai era ca acum un an. Dar, mi-am dat seama ca nu trebuie sa renunț. Sunt aici, sa va ajut.

Un început dureros, știu. Nu pot sa uit de regulile pe care trebuie sa le respectați. Atâta timp cât le respectați, nimeni nu are de suferit fiindcă eu nici atât.

So, iată-le aici.

Aveți răbdare.
Nu sunt la dispoziție mereu. Nu stau 24/24 pe Wattpad. Dacă primesc mesaje din 5 in 5  minute cu "Este gata coperta?" efectiv, renunț la comandă.

Am dreptul să refuz o comandă
Aici nu sunt foarte multe de spus. Dacă simt ca nu fac față la comanda voastră, o sa va spun in cel mai calm mod posibil, ca nu se poate. Dacă veți înțelege, totul va fi de partea voastră.

Cartea trebuie publicată.
Maxim 2 capitole publicate, altfel nu. Vreau sa fiu sigura ca totul e bun, fără te surprize dacă ma înțelegeți.

Dacă nu va place coperta, spuneti-mi.
Nu ma luați cu "E foare frumoasa, e perfecta, OMG" și vouă defapt sa nu va placa. Asta înseamnă bătaie de joc la munca mea. Cu tupeu.

Odată ce v-am făcut coperta, o săptămâna trebuie sa o țineți măcar. Nu cer mai mult.
Nu muncesc degeaba. E foarte clar acest lucru. ALTFEL, decurg la alte proceduri.

Credit in descriere.
Coperta realizată de KRISTENINA.  OBLIGATORIU
Nu va dor mâinile sa scrieți atât.

Follow permanent mie.
Merit măcar atât.

Am scris destul. Atât aveți de făcut momentan. FORMULARUL IN CAPITOLUL URMĂTOR. Dacă uit ceva, adaug.

XOXO

A VOASTRĂ KRISTENINA

Covers 2017Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum