Selam ben geldim. Emin olun ne kadar erken gelebildiysem o kadar erken geldi bölüm. Biliyorum yaz tatili ne işin var diyeceksiniz ama üniversite sınavına gireceğim için ders çalışmam gerekiyor. Ve bu yüzden yazamıyorum. Bir de şöyle bir sorum var sizlere isterseniz bir gün belirleyelim ve bölümler ona göre gelsin nasıl dersiniz buna. LÜTFEN BUNUN İÇİN YORUM ATIN!!BİRDW ATTIK YAVAŞ YAVAŞ İTHAF ETMEYE BAŞLITCAM İTAF LİSTESİNİ DE YORUM YA DA VOTEYE GÖRE YAPICAM VE BU BÖLÜMÜ DE @adasudeniz İTHAF EDİYORUM SİZE İYİ OKUMALAR...
SON KEZ YAZIYORUM VOTS VE YORUM YOKSA BÖLÜMDE YOKKKKKKbir kullanıcıdan bahsetbir kullanıcıdan bahset
Kerem neyse ki çok uzatmadı ve kahvaltı yapmaya başladık. Kahvaltı o kadar sessizdi ki biran ne olup bittiğini anlayamadım. Ve bende Kereme uyum sağlayıp sessiz bir şekilde bir şeyler atıştırmaya başladım. Doyduğum hissedince ve Keremin de kalkıp içeri gitmesiyle masayı toplayıp odama gidip iş için hazırlanmaya başladım. Üzerimi dünküne göre biraz daha az dikkat çekmeyen beyaz bir gömlek ve siyah kumaş bir pantolon giyip ayağıma da en rahat topuklu ayakkabımı giydim. Hafif de bir makyaj yapıp odamdan çıkıp salona gittim ve telefonumu ve çantamı aldım ki Kerem kendi yatak odasından çıkıp yanıma geldi.
K" Hadi sevgilim gidelim.
Efendim aşkım?
K" Bunda anlamıyacak ne var ki. Bundan sonra seni ben işe bırakıp ben alıcam.
Az önce Kerem pek üzerinde durmadı demiştim ama unutun onu.
Kerem aşkım saçmalama lütfen ben kendim gidebilirim bunu sende biliyorsun.
K" Zeynep sevgilim hadi.
Bir şey söylememe izin vermeden evden çıktı. Tabi peşinden bende . Arabaya bindik ama ikimizden de ses çıkmıyordu. En sonun da bu sessizliği dayanamayıp Kereme şirinlik yapmaya çalışıyorum.
Kerem bana çiçek alır mısın ?
Dedim ama yüzüme bile bakmadı. O an o kadar üzüldüm ki. Keşke dedim keşke o işe hiç başlamasaydım. Ama malesef ki bu bir ay boyunca orada çalışmaya devam etmek zorundayım. Ben düşüncelere dalmışken Kerem arabayı durdurmuş. Başta ne olduğunu anlamadım kafamı camdan kaldırıp etrafa bakındım ve ışıkta durduğumuzu ve sahilde olduğumuzu fark ettim. Hatta biraz ileri de bir çiçekçi olduğunu gördüm ve arabadan hızlıca inip karşıya geçtim ve çiçekçiden bir demet mor gül aldım. Parayı ödeyip koşarak tekrar arabaya bindim. Kerem hiç umursamadan yola devam ediyor.
Kerem bu senin için.
K" Neden bir insan bir insana mor gül alır ki?
Herhangi birine alınacak bir şey değildir mor gül. Herkese alınmadığı için sana aldım.
K" Neden ne anlamı varmış ki mor gülün.
Çünkü küçük bey mor gül " Asalettir gönlümde sana yer var demekmiş". "Kerem benim kalbimde bir tek sana yer var. Lütfen bana bu kadar uzak durma. Ya Allah belamı versin o gün o sözleşmeyi imzaladığım için.
Dedim ve sarsılarak ağlamaya başladım. Kerem bir an ne olduğunu idrak edemedi. Kendine geldiğinde arabayı kenara çekti. hızlıca arabadan indi ve yanıma gelip kemerimi çıkarıp beni kendine çevirdi. Daha sonra göz yaşlarımı silip bana sıkıca sarıldı.
K" Zeynep ben özür dilerim güzelim. Ben aptalın tekiyim. Senin bir suçun olmadığı halde ben sana yüklendim. Özür dilerim.
Kerem lütfen benden uzak durma. Benim kimsem yok bir sen varsın benim hayatımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamadım
Teen FictionSiz hiç doğduğunuz da annenizi öldürmek zorunda kaldınız mı? Yaşamı doğduğu günden beri berbat olan bir kızın hikayesi. Babasız büyüyen bir kızın hikayesi...