4. Zapomeň na to

510 27 1
                                    

Po příchodu domů jsem se šla rovnou osprchovat a pak jsem chtěla jít hned spát. Z koupelny jsem vylezla ve svym obvyklým bílém overalu s ušima.

Jen co jsem dorazila do pokoje, zamkla jsem se a nasadila jsem si sluchátka a zapla písničky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jen co jsem dorazila do pokoje, zamkla jsem se a nasadila jsem si sluchátka a zapla písničky. Spustila se mi písnička od Shawna Mendese - Imagination (písnička v médiích). Jako vždy jsem přijížděla sociální sítě. Patnáct nových žádostí o přátelství. Rozklikla jsem to a projížděla si se vší úctou ty naivní fanoušky, co si myslí, že jim přijmu žádost a budu s nimi nejlepší kamarádka.

Neznám
Neznám
Neznám
Neznám
Neznám
Ajajaj. Martinus Gunnarsen. Co teď? Musela jsem to přijmout. Přijala jsem to a stejně jako před měsícem mi hned napsal.

Martinus: Ahoj...

Já: Ahoj

Martinus: Máš zítra čas?

Co je zítra? Sobota?

Já: Mám.

Martinus: Ok. Jdi na balkón

Já: Proč?

Martinus: Prostě jdi ❤

Co to srdíčko tam? Aww. I když je to zvláštní, mám balkón, který se točí kolem rohu domu. Takže vidim na ulici a zároveň na zahradu a ostatní baráky.

Já: Jdu ❤

Na protějším domu na balkóně stál Martinus. Byli jsme od sebe bezmála deset metrů. Přiletěla ke mně papírová vlaštovka.

Zítra ve tři hodiny buď na balkóně.

Doběhla jsem pro propisku a odpověděla.

Proč?

Co se pořád ptáš proč? :D Prostě tam buď.

Dobře

Jdu spát, hezký sny. Dobrou ❤

Doletěka ke mně papírová vlaštovka a on zmizel. Ještě asi dvacet minut jsem tam seděla, rozsvítila si světlo, pročítala si vlaštovku a kreslila si na ni srdíčka.

Martinus: Jak to, že ještě nespíš?
-Přišla mi zpráva z Messengeru od Martinuse.

Já: Ty mě špehuješ?

Martinus: Jo xD

Já: Tsss

Martinus: Dobrou

Já: Dobrou
-Po téhle zprávě jsem vypla mobil a šla spát.

///

Druhý den 14:00

Celý den nemám co dělat. Ještě mám hodinu. Asi půjdu ven. Vzala jsem si na sebe červenou kostkovanou skater skirt, bílé podkolenky s dvěma červenými pruhy nahoře, bílí crop-top s dlouhým rukávem a černé boty. Takovej školní outfit. Vlasy jsem si sepla do volného culíku a vyrazila jsem. Došla jsem si nejdřív pro kafe.

First Kiss Kde žijí příběhy. Začni objevovat