17.

75 4 4
                                    


Over 10 minuten beneden bij de deur, zo niet, geef ik jouw kipnuckets en jij mij een wandeling door t park. Dus als ik te laat ben krijg jij je nuckets😂😂 en ik de wandeling als jij te laat bent.' Zeg ik.
'De tijd gaat NU in' roep ik terwijl ik weg sprint. Katie sprint ook weg.

Pov. Katie

Ik sprint naar mijn kamer, en neem de besluiting dat ik niet weet wat ik aan moet. Ik weet niet wat we gaan doen, dus doe ik maar een simpele spijkerbroek aan met een cropptop. Zie media. Even later pak ik mijn borstel en ga ik door mijn haren. Omdat ik een paar weken geleden mijn haar bruin heb geverft, ben ik niet meer blond. Ik borstel mijn haar goed, en stijl het nog een beetje extra. Ik doe er speciale mouse in, en ga dan door naar mijn make-up. Ik behoud het neutraal, en heb alleen wat foundation, mascara en een lichte roze tint lippenstift op. Ik pak mijn handtasje, doe mijn Adidag schoenen aan en ga dan naar beneden.
Als ik beneden ben, ik Louis er nog niet. Ik besluit m te roepen. "LOU WHERE ARE YOU!?" "I'M HERE" krijg il terug. "WHAT IS HERE?" vraag ik weer. "Find me" krijg ik simpel terug. Ik besluit naar boven te gaan, waar ie niet is. Ik hoor een verre lach, van, ja hoor mensjes, Louis. Ik sprint naar beneden, en zie m met een big smile op de bank zitten. "Wow" komt er alleen uit zijn mond. "Zullen we maar gaan?" vraag ik om de stilte te verbreken. "Ja, ik goed." zegt ie. Wanneer we buiten bij zijn auto staan, zegt ie ineens 'dames eerst' waar ik om moet lachen. Ik stap de auto in, en hij sluit de auto. Wanneer Louis er ook in zit, zeg ik 'een echre gentleman, he😂😂' 'Jup, dat ben ik' krijf ik lachend terug. Ik moet lachen om zijn lach, en zo rijden we naar "een plek" toe.

Wanneer we er zijn, ben ik bij t pretpark. Gaan we hier de hele dag heen?! Ik hoop t zo. Ik besluit t te vragen. 'Lou? Gaan we hier serieus heen?! Hoe weet je dit?! Ik wilde hier toen ik klein was al naar toe!' 'Dat weet ik schat, dat weet ik. En daarom zijn we hier ook' zegt Louis.

Na een paar uur in t park geweest te zijn, knort mijn maag. 'Er heeft r hier eentje honger' zegt Louis. Even later knort zijn buik ook. 'Nou, een ander toevallig ook' zeg ik op het zelfde toontje. Louis lacht alleen maar. "Mac doen en daarna lopen?" vraagt Louis. Ik knik hevig.

We lopen het park uit, en terwijl we dat doen, pakt ie mijn hand en verstrengeld ie onze vingers.
Als we in de auto zitten, zegt ie snel "I love you" en dan klikt ie zijn gordel vast en rijden we naar de Mac.

A/N

Heey allemaal,

Tis een kort stukje. Jezus. Ik had alles langer.moeten schrijven...

Hoe was kerst voor jullie?

Owh, en we hebben de 1,8K gehaald!!!! Hopelijk voor 2018 2K. Sooooooooooo help me :D.

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu