TAKMIYORUM

8 6 5
                                    

          Kulaklığım kulağımda,milkshakem elimde yerini bulmuş yardıra yardıra okula gidiyordum.Kafam yine dopdolu yüzüm her zamanki gibi asık,gamsızdı.Beni gören tanıyan kim varsa bu kız niçin hiç gülmüyor diyordu.Bi sorun bakalım patates kafalılar yüzümüzü güldürebilen biri mi vardı güzel günler mi görebiliyordu bu minnoş yüzüm.Başta çevremde bir takım yalakalıktan yalaklık evrimine geçmiş insanlarla doluydu.Herkes birbirinin kuyusunu kazıyordu ama bu kuyuların üstü ne hikmetse kır çiçekleriyle doluydu.İnsanlar birbirini oyuna düşürmek yerine kendi hayat oyunlarını kursalar şuana kadar hepimiz çok mutlu olmuştuk ama nerede?

          Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim müziği durdurup telefonu çıkardım.Tam da tahmin ettiğim kişi Yaman kankim.Bugün büyük gündü maç bitmek üzereydi ve biz galibiyet golünü atacaktık.Mesajı açıp okumaya başladım gerçi pek okunacak bir şey yoktu bir göz gezdirmem bile yetmişti 

Gönderen:Şşşşşt biraderim planı ne zaman uygulucaz?

Yüzüme yayılan kocaman gülümsemeyle mesajlardan çıkıp rehbere girdim.Yüzümün gülmesine vesile olan şey Yaman ile Kumsal'ın mutlu olacak olmalarıydı.Özellikle de Kumsal.Kumsalla henüz lisede tanışmıştık ama en kısa sürede en samimi dostlarımdan biri olmuştu.Kumsal Yaman'dan ortaokuldan beri hoşlanıyordu.Ve bu uzun oldukça bol depresyonlu maceramızdan sonra sevgili ciğer parçacığımın mürüvetini görecektim.Buna hangi kanka sevinmezdi ki?

 Hayatımda sahip olduğum tek gerçek dostum Kumsal'dı.Bir çok anımda yanımda olmuştu hayatımın en eğlenceli kısımlarına ortak olmuştu.Onun hayalleri benim hayallerim demekti.

Zaten anne ve babamla aram pek iyi değildi.Pardon pardon annem değil üvey annem.Evet babam olacak adamın söylediğine göre kendi öz annem bizi terk etmişti.Öldümü kaldı mı kocaya mı kaçtı orasını hiç birimiz bilmiyoruz.Belki babam biliyor da bana söylemiyor.Bilemiyorum ama annemi de hiç merak etmiyorum ona en çok ihtiyacım olan zamanlarımda yanımda olmadığı yetmezmiş gibi hiç arayıp sormadığı için de hiç merak etme isteği duymuyorum.

Her Allah'ın günü düzenli olarak ailemle kavga ediyorum.Ne olursa olsun her durumda babam o Banu denen kadını haklı buluyor.O ne derse oluyor ne isterse yapılıyor.Bu durumdan zerre şikayetçi olmuyorum çünkü genelde onları takmıyorum dedim ya size benim bir ailem yok hiç bir zaman olmadı ve olmayacak.Arkadaşlarım ise sınırlı sayıda.İnsanlarla fazla muhattap olmayı sevmiyorum kimseye güvenim yok Kumsal dışında tabi ki!Bizimkiler çok kavgacı olduğumu söylüyorlar,evet bu zamana kadar çok kavgam oldu ama bu beni kavgacı yapmaz öyle değil mİ?!Belki de insanlarla olan kavgalarım,hırçınlığım beni soğuk ve yalnız birisi yapıyor.Kim bilir?!

Yaman'ı fazla beklettiğimi düşünerek direk aramaya karar verdim.Bir iki çalmadan sonra hemen açıldı zaten,fazla uzatmadan direk konuya daldım."Bugün büyük gün enişte hazır mıyız?"Yaman bol sesli bir kahkaha patlattıktan sonra kendini sakinleştirmeye çalıştı."Ne sandın kızım ben doğuştan hazırım bugün hayatımın aşkını sahipleneceğim lan çok mutluyum!"İstemsizce gözlerimi devirdim ve"Görende nikahına alıyorsun sanacak tamam hadi neyse ben okula doğru yürüyorum kantinde beni gör oradan da sörprözzz."Yaman da onayladıktan sonra adımları hızlandırarak okul yolunu tutmaya başladım.

Normal de okulu,okula gitmeyi,okul temalı şeyleri sevmezdim.Sırf liseliyim diye ve üniversite sınavına gireceğim diye okula gidiyor ve şuan yaptığım gibi kursa doğru ilerliyordum.Babama kalsa okumam bile gerekmiyordu zaten benden pek umutları da yoktu.Aklı sıra bana kendi parasını yedirecekti.Ama kafaya koymuştum ne onun parasını yiyecektim ne de ona avuç açacaktım.Ama bu notlarla işim bir hayli zordu...

Daha okula girmeden bahçe kapısının önünde bekleyen Yaman'ı görmüştüm bile.Heyecanı taaa buradan belli oluyordu.Garibim kim bilir bu sürprizden sonra Kumsal onu nasıl azarlayacaktı.Aman olsun canım,planımız bir harikaydı!

"Kanka hadi hiç hal hatır falan soramayacağım ben direk olay yerine gidiyorum ekip hazır sen Kumsal'ı ara hadi ben kaçtım Allah yardımcın olsun!"Yaman her şeyin bir anda olup bitişiyle elektro şok almış tavuk edasıyla yüzüme aval aval bakıyordu kafasına bir tane patlatıp"Acele et yoksa yılların emeği çöpe gidecek"Bu sefer kendisine geldiğinden emin olmuştum."Tamam tamam bizim kız o iş ben de hadi bakalım hayırlısı."Kafamı anladım anlamında sallayıp koşarak sahile doğru ilerlemeye başladım geriye sadece sevgili kurbanımızın gelmesi kalmıştı.

"Ya Yaman nerede bu kız nerede neredeee.Çıldıracağım şimdi eğer ona bir şey olduysa veya bir şey yapılmışsa yakarım burayı anlıyor musun!" "Kızım tamam bulacağız bi sakin durmuyorsun ki sakin kafayla düşünelim.Sen şurada ki ara sokağa bak ben de şuralara bakıyım." "Tamam tamam bir şey görür veya duyarsan haber ver çabuk."Nasıl bağırarak konuşuyorlarsa sesleri taa buraya kadar geliyordu gülmemek için kendimi zor tutuyordum az sonra 3-2-1 Bam!

Yüzüme maskemi geçirip ekibe işareti çaktım ve yavaş adımlarla avımıza doğru yol almaya başladık.Kumsalcığım buranın çıkmaz sokak olduğunu bilmiyordu masum bir ceylan misali beni arıyordu.Ah ah çok azar işitecektik.Kumsal iyice ilerlediğinde sinirden bağırdığını duydum "Gerizekalı Yaman çıkmaz sokak bur-as ağğğğ imd" Cidden ama cidden gülmemek için kendimi zor tutuyordum bir kaç eşkiya gibi adamla kankamı kaçırmacılık oynuyorduk ama sorsanız iyiliği içindi yahu!Kumsal'ı kaptığımız gibi iskeleye götürdük bakalım şimdi karşılaşacağı şeye ne tepki verecekti?"Tamam tamam Menderes Abi indirin kızı çözün elini kolunu da."Menderes abi aslında bizim evin şoförüydü ama sırf destek yardım için buralara kadar eşkiya gibi gelmişti.Canım Menderes abim bi onu severdim zaten evden.Bir tek onunla anlaşabilirdim.Menderes abi Kumsal'ı çözdükten sonra arkadaşlarıyla birlikte uzaklaştı.

Kumsal yüzünde ki çuvalı çıkarmış tam beni azarlamak için ağzını açmıştı ki geri kalan 'normal' ekibimiz ellerinde pankartlarla dillerinde yılların şarkısı Saman yoluyla Kumsal'ı mest ediyorlardı.Kumsal bana ne oluyor bakışları atarken arkadan Yaman elinde 16 tane balonla dilinde "Bir şarkısın sen"sözüyle Kumsal'ın karşısında yol buldu.Ellerini elleriyle gözlerini gözleriyle buluşturduktan sonra "Ömür boyu sürecek" dedi ve kankama ilanı aşk etti!

Evvet sonunda beklenilen gol atılmıştı ve bana da alkışlamak kalmıştı.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜNEY YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin