69. (+18)

68 7 0
                                    

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ, ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!

Επειδή το (+18) του κεφαλαίου ένα πιο περιγραφικό από άλλες φορές, αν με συμπαθείτε έστω και λίγο και δε θέλετε να έχω τύψεις για το υπόλοιπο της ζωής μου, μην το διαβάσετε σε περίπτωση που δεν το έχετε με αυτό!

<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<

Κοίταζα ευθεία μπροστά, ενώ ήμουν κι εγώ η ίδια έκπληκτη από τα δικά μου λόγια. Από το παράθυρο φαίνονταν ένα σωρό ουρανοξίστες και πολυκατοικίες, καθώς και το Boston Common. Είχα μία σχετικά ωραία θέα, αλλά δεν μπορούσε να σε ηρεμήσει με καμία δύναμη.

Ξεφύσηξα αγανακτησμένη και νευριασμένη με τον εαυτό μου, που είπα τέτοια λόγια, χωρίς καν να το σκεφτώ. Ένιωσα πως ξαφνικά βρέθηκα στην τελική ευθεία. Πως δεν είχα άλλο χρόνο να αποφασίσω τι θα του έλεγα.

Δάγκωσα τα χείλη μου και ξαναδάγκωσα τα χείλη μου αγχωμένη, τη στιγμή που τον ένιωσα να κάθεται στον καναπέ, λίγο πιο πέρα από 'μένα. Ένωσα τα πόδια μου, ακούμπησα τα χέρια μου πάνω σ' αυτά και ίσιωσα την πλάτη μου, σα να ετοιμάζομαι για τη σημαντικότερη διαπραγμάτευση στην ιστορία της ανθρωπότητας, που έχει να κάνει με πόλεμο του σύμπαντος.

Είμαι πολύ σίγουρη πως σε τέτοια περίπτωση ο πλανήτης μας θα καταστρεφόταν.

Σόρρυ συγχωριανοί!

Ένιωσα τα μαξιλάρια να ανεβοκατεβαίνουν λίγο και κοίταξα δίπλα μου για να δω τον να έρχεται πιο κοντά μου. Ανακάθισα στη θέση μου, γυρνώντας προς το μέρος του, με ανασηκωμένα τα φρύδια.

《Ok, μη με κοιτάς έτσι》αναφώνησε κατεβάζοντας το κεφάλι του.

《Δε σε κοιτάω κάπως》απάντησα επιθετικά και με ξανακοίταξε με ανασηκωμένο το φρύδι. Πώς στο καλό το κάνει αυτό;

《Κοίτα. Και οι δύο ξέρουμε που θα καταλήξει, οπότε γιατί το καθυστερούμε;》ρώτησε χαλαρά, κάνοντας με να απορήσω. Δε θα καταλάβω ποτέ τον τρόπο που σκέφτεται αυτός ο άνθρωπος!

《Δε σε πιάνω》

《Ώρα να το κάνεις κι αυτό, λοιπόν》είπε και ξαφνικά επιτέθηκε προς το μέρος μου. Με ξάπλωσε πίσω και τα χείλια του ήρθαν σε επαφή με τα δικά μου. Έβγαλα ένα πνιχτό ουρλιαχτό, χωρίς να του δώσω ελεύθερη πρόσβαση και προσπάθησα να τον σπρώξω μακριά μου με κάθε δυνατό τρόπο. Όχι, όμως, που θα κινούταν. Κόλλησε περισσότερο το σώμα του πάνω στο δικό μου, ανοίγοντας βίαια τα πόδια μου με τα δικά του. Γύρισα απότομα το κεφάλι στο πλάι, παίρνοντας μία βαθιά ανάσα.

Only With HimWhere stories live. Discover now