~I don't even know your name~

365 19 7
                                    


Λοιποον. Καινουριο στορι. Το τραγουδι μαρεσει παρα πολυ (γιατι ειναι Shawn Mendes) και κολλαει με το παρτ. Ελπιζω να σας αρεσει. Enjoy!







Εφης POV:

Δεν ειχα πολυ διαβασμα σημερα και ετσι θα μπω στο ask να απαντησω   καμια ερωτηση. Το ask ειναι μια πλατφορμα που εχεις ενα προφιλ και εκει σου κανουν επονυμα ή ανονυμα ερωτησεις. Εκει βρηκα και μια ερωτηση απο καποιον που δεν ηξερα  Ηταν επονυμη η ερωτηση. Ετσι πηγα να δω το προφιλ του. Ειχε ονομασει τον εαυτο του missing_half. Μαλλον κοπελα θα ηταν. Για εικονα προφιλ ειχε δυο κοπελες αγγκαλια και εικονα εξωφυλλου ενα ουρανιο τοξο. Οκ. Θα το θεωρησετε χαζο αλλα για καποιο λογο κατι ενοισα εκεινη τη στιγμη. Πηγα και απαντησα στην ερωτηση της. Με ρωταγε τον τιτλο ενος τραγουδιου που ειχα ανεβασει λιγο παραπανω. Αφου δημοσιευσα την απαντηση πηγα να κανω ερευνα για το ποια ειναι πραγματικα. Μπηκα παλι στο προφιλ της και εψαξα το πραγματικο της ονομα. Μετα απο ελαχιστη ωρα ψαξημο ειχα μαθει οτι την ελεγαν Ζωη και οτι ηταν ενα χρονο μικροτερη μου. Μετα πηγα και ειδα τις δημοσιες αναρτησεις της και ειδα οτι ειχε δημοσιευσει κατι απο wattpad. Πατησα τον συνδεσμο και με εβγαλε σε μια ιστορια. Την διαβασα ολη σε μια ωριτσα περιπου και μετα διαβασα και μια ακομα που ειχε γραψει και την ειχε ολοκληρωσει. Πιστευω οτι εκφραζομαστε μεσα απο τους πρωταγωνιστες στις ιστοριες μας και γω την αγαπησα απο το πρωτο παρτ. Δεν ειναι φυσιολογικο. Δεν την ξερω καν. Επισης το ζουσα μονη μου. Αυτη δεν ειχε ιδεα για την υπαρξη μου. Πφφφ... Δεν πειραζει. Εβλεπα αν ειναι καλα μεσα απο τα παρτ της. Την εμαθα μεσα απο τα σχολια που απαντουσε στο στορι της. Δεν ξερω γιατι ενοιωθα ετσι.... Ειναι περιεργο. Δεν την ειχα δει ποτε μου, δεν την ηξερα καθολου. Τι στην ευχη; Τι εχω παθει;  Πρεπει να παω για διαβασμα!

Πηγα και καθησα στο γραφειο μου. Τιποτα απο οσα μου αρεσαν να κανω δεν μου κηνουσαν το ενδιαφερον πια. Ουτε τα μαθηματα,ουτε η σχολη ακομα και να παιξω μουσικη δεν μπορουσα. Σκεφτομουν. Εφτιαχνα την εικονα της στο μυαλο μου. Μπορει και να ηταν λαθος μπορει και να απογοητευομουν, αλλα δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο.... Σκεφτομουν συνεχεια τους χαρακτηρες απο το στορι.  Δεν ξερω πως το εκανε και ακουμπησε τη ψυχη μου μεσα απο ενα κομμεντ και ενα στορι. Περιμενα καθε μερα να αμεβασει παρτ. Καθομουνα πανω απο το κινητο μου μεχρι να ερθει ειδοποιηση. Μερικες φορες εκανε βδομαδες ολοκληρες να ανεβασει. Οταν ανεβαζε σχημαζοταν ενα τεραστιο χαμογελο στο προσωπο μου. Ηταν διπλα μου μεσα απο τις ιστοριες της. Τις διαβαζα ξανα και ξανα. Πολλες φορες δεν προσεχα στο φροντιστηριο γιατ σκεφτομουν να παω σπιτι και να ξανα διαβασω τις ιστοριες απο την αρχη. Καθε βραδυ ακουγα μουσικη και διαβαζα. Μεχρι που μια μερα αποφασισα να της κανω ανονυμη ερωτηση στο ask....





Αυτο ηταν το πρωτο παρτ αν και λιγο..οκ πολυ μικρο. Ξερω οτι το εκοψα λιγο καπως αλλα επρεπε για να εχει περισσοτερες εξελιξεις στο επομενο.. Πατηστε αστερακι και τα λεμε στο επομενο.Bye!

 Unknown LoveWhere stories live. Discover now