Din capitolul trecut: Ridic ochii spre acea persoana si in intuneric incep sa il vad cat de cat......
Un baiat inalt , cret cu ochii verzi.
Imi da drumu de la gura cand il scuip in palma
L : Care dracu e problema ta , ciudatule?
H: Vad ca ai cam mult tupeu , printesa/ spune ranjind
L : Cum ai vrea sa fiu cand un strain ma ia pe sus ?
H: Iubire , nu cred ca sunt un strain ... Sunt sigur ca ma sti.
L : Nici nu stiu cum te cheama
H: Harry....Harry Styles
Fac ochii cat cepele s,raman blocata si incep sa plang
L: Tu ai omorat.o ! Criminalule! Criminaluleeee!
H: Pffff. Parca ar fi prima / si incepe sa rada
L: Esti nebun , nebun de al dreptu
H: Singura mea nebunie de aici esti tu iubire.
Nu te-au invatat parinti ca nu e bine sa iesi in club la 15 ani?
L: In primul rand parinti mei sunt morti si in al doilea rand am aproape 18 ani .
Atunci nu mai simt pamantul sub picioare si simt cum sunt tarata spre o masina .
Ma impinge inauntru si se urca si el atat de repede incat nu am timp sa fug.
Conduce cu o viteza imens de mare . Incep sa plang foarte rau pana ma innec cu propriile lacrimi.
Haryy sparge linistea
H: Cum te cheama , printesa?
Nu raspund
H: Am spus . Cum te cheama
Nu raspund
H: Cum te cheama?
Nu raspund
H: SPUNE-MI DRACULUI CUM TE CHEAMA SAU MA JUR CA MA DAU JOS , TE VIOLEZ SI APOI TE OMOR!!!
L : L.l.l.ot.t.t.ie
H: Bine ai venit in iad , L.l.l.ot.t.t.ie/ spune razand
Apoi vad negru.~~~~after 1 hour~~~~
Ma trezesc intr-o camera alba , imensa .
Ma doare capu ingrozitor si incerc sa imi aduc aminte ce sa intamplat.
Ma dau jos din pat si ma duc spre usa dar aceasta se deschide pe ea intrand o femeie scunda imbracata intr-un costum negru cu alb cu o tava cu mancare .
- Buna , scumpo! Eu sunt Mary , servitoarea ta. Imi spune zambind
- Servitoare? Nu am nevoie de asa ceva . Eu sunt Lottie . Nu stiu unde sunt sau ce se intampla dar eu am fost rapita.
- Vai doamne! Spune aceasta mirata. Domnu Styles ti-a spus ceva inainte sa lesini?
- Sa lesin ? M-a drogat si da! A spus ceva de genu ca "bine am venit in iad"
- Vai draga mea ! Ai devenit posesia lui. Nu vei mai scapa. Imi pare rau de tine.
- Stai ce? Cine se crede pustiul asta sa faca tot ce vrea?
- Harry , ma cred Harry . Si nu , nu sunt un pusti draga. Spune Harry intrand pe usa
- Gata sa terminag spectacolul . Cine imi face farsa asta? Ori unde ai fi iesi acum!
- Ai vrea tu sa fie o farsa , iubire. De acum in colo esti a mea! Marry , iesi
- Da , domnule! Spune aceasta iesind trista din camera
- Lasa-ma sa plec ! Cu ce ti-am gresit ? Spun incepand sa plang
- Ai gresit ca existi , iubito. Spune acesta plecand din camera lasandu-ma cu ochii in soare.
Trebuie sa gasesc o cale sa fug de aici!
H: Nici sa nu te gandesti la asa ceva ! Urla Harry de dupa usaLa media este Lottie si ce din primul capitol tot ea e.
Sper sa va placa si pun next la 5 voturi si sa imi spuneti daca sa mai continui