Toprak
Sinirle odadan çıktım . Sinirim hala geçmemişti, odama gittim ve kasamdan para alıp Selinin olduğu odaya gittim.
Selin
Ayşe anne beni yerden kaldırıp yatağa oturttu.
-Ben yapmadım Ayşe anne , dedim ağlayarak. Ayşe anne tam birsey diyecekken kapı açıldı. Toprağa baktığımda elinde para vardı. Elindeki paraları benim yüzüme fırlattı.
-İstediğin para değil miydi al git şimdi evimden defol, dedi ben sinirlenip yerdeki paraların birkaçını aldım ve Toprağa firlatım.
-Seni asla affetmeyecegim Toprak asla ! Dedim ve telefonumu alıp aşağıya indim. Duruyla karşılaştım.
- Tamam mı mutlu oldun mu? Bana soyleseydin Topraktan uzaklasmaya çalışırdım ben .
- Selin dudagin kanıyor
- Seni ilgilendirmez, diyip çıktım. Parmagimi dokundurdugumda canım acıdı ama başka bir acı daha vardı ve bu tarif edilemezdi.
Toprak
Nasıl böyle bir şeyi yapar. Ben yanlış tanımışım. Ben böyle birisini nasıl sevdim. Hala inanamıyorum kendimde. Duru arkamdan sarılınca irkildim.
-İyi misin Toprak.
- Evet iyiyim.
- Bebekleride alıp dışarıya çıkalım.
-Yorgun değil misin?
-Hayır değilim aşkım, dedi ve dudagimdan öptü ama benim içimden karşılık vermek gelmiyordu.
Selin
Ağlıyarak yolda yürümeye başladım birisine carptim kafamı kaldirdigimda Emir olduğunu fark ettim.
-Ne istiyorsun benden Emir bak Duru geçti kendi hayatına benden uzak durun artık.
-Dudagin kanıyor.
-Sanane!
-Doktora felan gidelim olmaz böyle .
-Bunu beni ölüme terk eden kisimi diyor.
-Tamam farkındayım iyi birisi değilim ben ama beni affetmen için bana şans versen olmaz mı?
- Olmaz sen o şansı kaybedeli çok oldu Emir .
- Tamam kabul ama kalacak yer bulana kadar bende kal.
-Arkadaşımda kalırım ben yardımını felan istemiyorum. Tam yanından gececekken kolumdan tuttu.
-Bırak kolumu Emir.
-Sabret sadece ,hersey duzelicek bunu unutma tamam mı?
-Ne saçmalıyorsun? ,dedim kolumu bıraktı ve yürümeye başladı. Sana diyorum Emir ne demeye çalışıyorsun.
-Eğer öğrenmek istiyorsan bende kalacaksın Selin .
-Kalmayacagim.
- Sen bilirsin, dedi ve gitti. Neydi şimdi bu bir planı vardır. Ben dahil olmak istemiyorum. Neyse dusunmesem iyi olacak en iyisi Su' yun yanına gitmek. Su'yun yanına gittim ve olan biteni anlattım. Sonra uyumak istedim ama olmadı. Sabah kalktığımda Su'yun bisikletini aldım ve sürmeye başladım. İleriye baktığımda Toprağın bana aldığı arabayı gördüm. İçinde Mert vardı. Beni görünce durdu. Arabadan inip yanıma geldi .
-Selin ben arabayı getirdim. Sende kalacakmış. O an herseyin bittiğini anladım ve Merte sarılarak ağlamaya başladım.Arkadaşlar sanırım hesabimda sorun var başka cihazın düzenleme yapıldığı söyleniyor ve yazdığım taslaklar siliniyor . Sizce neden ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı
RomanceEski eşini unutmaya çalışırken bakıcıya aşık olursan sence ne olur ? Hayata yeniden başlar mısın , yoksa o aşkı eski eşin yüzünden kabul etmez misin ?