Po chvilce napsala Sára.
S:Holky už musím jít přítel na mě volá tak ahoj.
J:ahoj
M:čauky
E:čau
Podivala jsem se na hodiny bylo 14:55 a sakra já nestíhám! Běžela jsem pro klíče, vak, deník na podpisy (pro jistotu i propisku) a abych nezapomněla beru si sebou náramky a vyběhla jsem ven.S Klárou máme stejné youtubery, akorát mám jiný Baxův naramek
Který mám pro štěstí a Klára má jinou barvu náramku od Wedryho, který má taky prý pro štěstí.
Běžela jsem co mi síly stačily. Už jsem nemohla skoro dýchat tak jsem šla přes park byla to nejkratší cesta, kterou znám moc jsem nevnímala jen jsem šla a zakopla jsem o svoje tkaničky, ale někdo mě chytil byl to Wedry.,, Kam tak spěcháš"? zeptal se Wedry pobaveně,, No na Utubering''odpověděla jsem a podívala jsem se na tkaničky,, Ach jo já jsem taková nešika"řekla jsem si pro sebe a zavázala jsem si tkaničky a Wedry se podíval na moji ruku a jak tam viděl svůj náramek usmál a řekl,, Koukám, že mě znáš '' já kývla, že ano.,, Jsem Radek, ale to už asi víš.",,Jsem Gabča" a s odvahou jsem mu podala ruku a poděkovala . Tentokrát jsem se já zeptala,, A neměl bys být na Utuberingu? odpověděl mi na to,, Jo měl, ale chtěl jsem jít na čerstvý vzduch '' a pak mi navrhl jestli se vyfotíme a já souhlasila tak jsme se vydotili a rozhodli jsme se, že vyrázíme společně. Po cestě jsme se bavili o YouTube, zájmy atd. a zajímalo ho koho sleduji na YouTube a odpověděla jsem ty které mám na ruce a usmála jsem se .Stále jsem totiž tomu nemohu uvěřit, že vedle mě stojí youtuber který mi dokonce zachránil život :).,, A odkud máš tenhle náramek? zeptal se zvědavě Radek a ukázal na Im youtuber a já mu odpověděla, že ho mám od kamarádky, která ráda sbírá náramky a dala mi ho na památku.,,Už jsme Tady" prohlásil Radek a šli k němu fanoušci pro autogram,, chvilku počkej "řekl a šel se podepisovat a pak šel za mnou a zastavil mě,, počkej jdu tě představit klukům pojď se mnou" chytl mě Radek za ruku .Byla jsem nervózní a šlo to na mě hodně vidět, ale Radek se mě pokoušel utišit. Vyšlo to no to jsem si myslela než jsem viděla na podiu Herdyna jak mává svým fanouškům. Herdyn se díval směrem k nám a řekl,, Ale, ale pan Vedral si přitáhl holku" a smál se hodně nahlas aby to každý slyšel, ale Radek mu naštěstí řekl,, Ne Herďo to je moje nová kamarádka a Herdyn na to odpověděl svoje klasické,, aha"a rozběhl se k nám a začal se mi představovat,, Herdyn jméno mé"a já odpověděla ze srandy,, Gabča nebo ne?, ale Radek nás přerušil,, Nedělejte komedii"a začal se smát. Herdyn stačil říct já jsem....,ale Radek ho přerušil,, Neboj Herďo ona tě zná '' a podíval se na mně.,, Ok tak mě to nech dořict"dodal Herďa a díval se na Radka a pokračoval,, Dělal jsem si srandu jsem Pavel a ty?,, Gača"odpovědéla jsem rychle. Jsem šťastná kdyby tu byla Klára tak by slintala, protože má hodně ráda Herdyna a Wedryho nevím který se jí líbí, ale mě se líbí Baxtrix. Chvilku jsme se spolu všichni bavili a byla sranda Pavel byl docela v pohodě. Vidím Baxe začalo mi rychle bušit srdce a kluci si všimli, že je nevnímám a dívám se na Baxe jak si upravuje vlasy(klasika:D). Bax zrovna mířil k nám a pozdravil,, Čus kluci"a kluci řekli naráz,, Čau"a zeptal,, kdo to je"? zatajil se mi dech,, Tohle je naše kamarádka i fanynka ,"řekl za mě Radek,, A platinu znáš "řekl Pavel a podival se na mě.Nějakým způsobem jsem se vzbudila a než stačil Bax něco říct tak jsem ho přerušila,, Tu platinu sis mohl odpustit" vyhrkla jsem a řekla ze srandy,, Haha"(všichni známe od Herdyna :D). Všichni jsme se začali smát a pak Bax se mi představil,, jsem Štěpán, ale klidně mi říkej Baxi",, Dobře" odpověděla jsem ,,A já jsem Gabča "řekla jsem a podívala jsem se doprava a uviděla jsem Kláru a jde k nám.
#Klářin pohled#
Mě asi šálí zrak vidím Gabču s youtubery tak jsem šla za nima. Když jsem k nim došla objala jsem se s Gabčou a řekla jsem ji,, promiň já jsem nestihala"a ona mi pošeptala,, já taky"a pak nás představila a já nevěděla kam se dívat líbí se mi Herdyn a Wedry. Herdyn má krásné modrozelené oči ty bych chtěla mít taky a nejvíc se mi líbí ,když má Wedry brýle... je moc roztomilý. Gabča chtěla vytáhnout svůj deník na autogramy, ale Pavel jí přerušil a řekl jí klidným hlasem., , Tohle nebudeš potřebovat "a spolu se vyfotili na jeho mobil a Gabča vytáhla svůj a dali si asi ještě dvě fotky.,, Tahle je super!" vykřikla z radosti a dali si na sebe číslo a pak jsem byla na řadě a Pavel na mě vykřikl,, Pojď sem krasavice "a Radek dodal, že mi to dneska sluší a já se začala červenat a poděkovala jsem za kompliment. Gabča se vyfotila s Baxem a já mezitím s Pavlem jsme si povidali, vyměnili čísla a vyfotili jsme se a pak mě napadlo dát společnou fotku(já, Gabča, Pavel, Radek a Štěpán), ale ne! vybil se mi mobil tak Radek vzal svůj a dali jsme fotku,, Ta je boží tu dám na instagram" asi si dělá srandu, ale i mě se ta fotka líbí. Podivala jsem se přes Radka a začali jsem si povídat všichni až na Gabču ta šla s tím deníkem pro autogramy, protože je její kamarádka je nemocná a moc tam chtěla jít. Bavili jsme se asi deset minut a Gabča se přidala do rozhovoru .Pak se Radka zeptala kolik je hodin a bylo už 19:55,, Musíme už jít "vyhrkla jsem, ale Pavel nám navrhl,, Já vás tam hodím",, To nebude třeba" dodala Gabča,, Ale já na tom trvám a s autem tam budete rychleji "dodal Pavel. Nakonec Gabču překecal a Bax už jel domů a my jsme jeli Já, Gabča, Pavel a Radek. Gabča nadiktovala adresu a za 10minut jsme dojeli rozloučili jsme se s kluky a Gabča na ně,, Pozdravujte Štěpána" ,, Vyřídíme "zařval Radek a zamával z okna a my taky.
#Můj pohled#
Jsem trochu unavená, ale stálo to vidět 2nejskvělejší letsplayery a 1nejlepšího streamera ,kterého znám. Bylo to od kluků hezké, že nás odvezli, i když jsem nechtěla. Šla jsem si udělat parky, protože se mi nechtělo vařit a Klára šla do sprchy a pak šla si taky dát parky. Vytahla si a já jo tam nechalala rohlíky na stole a pak jsem si šla umýt zuby, převléct se. Klára si myla zuby. Já se mezitím jsem se dívala jestli Pavel nenatáčí stream a pak se i Klára převlékla a šli jsme obě spát.
Už jsem je tady další díl možná byl moc dlouhý a tohle je pro dnešek vše tak zatím :)
ČTEŠ
Přátelství nebo vysněná láska
FanfictionTento příběh je o dívce jménem Gabča (17), která bydlí v Praze se svou spolubydlící Klárou(18).Gabčin sen byl potkat se s youtubery, což bylo pro ní nemožné až do teď. Najde si tam nové přátele? nebo i něco víc? Tak nebudu to dále zdržovat a jdeme n...