⬜◾Seven◾⬜

1.8K 96 1
                                    

Kimentem az utcára hogy közelebbről szemügyre vegyem az ablakból látottakat.

-Ide költöztetek?.-kérdezte anyám a pasit aki úgy méregette anyut hogy majd ki esett a szeme.

-Igen,épp ma pakoltunk be.

-Az csodás.-Angela (anyu) észrevette hogy ott állok a háta mögött és magamellé húzott

-Ő itt a lányom Margaret Hyden.-átkarolt.

Mi van vele?!

-Szia Margaret. Örvendek.

-Örvendek..

-John Freedway.

-Örvendtem John.

És azzal otthagytam őket. Anyunak hagytam egy cetlit a hűtőn hogy majd jövök. Ma vagy holnap.

Fordultam ki az utcából és beleütköztem valakibe.

-Jaj,ne haragudj.-felnéztem és Ő volt az: Scott. Nyújtotta a kezét és felállított.-Már megint így találkozunk. Még egy ilyen lesz meghívlak egy ebédre.

-Re..rendben. Benne vagyok.

-Mennem kell. Remélem még találkozunk.-és azzal elment.

-Énis..-leheltem magam elé és elindultam Egu-hoz.

Út közbe találkoztam Amy-vel és együtt mentünk át.

                              ⬜◾◾⬜

-Sziasztok!-mosolygott Eugene Justin oldalán.-Gyertek be.

Odavezetett minket az előszobába lévő asztalhoz és körbeültük. Tele volt nasival na meg persze alkohollal.

-Kinek mit önthetek?- mutatott az asztalra Eugene.

-Amy-nek tudom.-megfogta a vodkát és öntött a pohárba majd mosolyogva elővett egy lime-ot és belefacsarta.-Te Justin drágám mit iszol?

-Amit te.-nyomott egy puszit a szájára. Amy és én egymásra néztünk és...

-Oohhh..-mind a két fiú ránkmosolygott és Egu egy kis whisky-t öntött maguknak.

-Te Marg? Mit iszol?

-Nem kérek semmi de azért köszi.

-Ilyen NINCS!-förmedt rám Egu és a 'nincs' szót kihangsúlyozta. Megfogta a poharam és ugyan azt kaptam amit Amy.

-Egézségetekre!-emelte meg a poharat Justin és körbekoccintottunk egymással.

Az első™Donde viven las historias. Descúbrelo ahora