BÖLÜM MÜZİĞİ-ALL I NEED (AYNISI SOXJWN)
Anlaşılan o da benim gibi kabus görüyordu. Ailesi yoktu sanırım. Ya kaza ya da başka birşeyden ötürü. Sıçrayarak uyandığında "Şşhh!ben burdayım"diyip saçlarını okşadım. Göyaşları teker teker intihar ederken "Alp,gittiler. Beni bırakıp gittiler. Gökyüzüne çıktılar. Korkuyorum. Te-tek başı-ıma ya-yapamam ben. Da-dayanamıyorum."dedi boğuk sesiyle. "Yaparsın."dedim kısa şekilde. "Sende gitme olur mu?"dedi. Bir an duraksasamda "Uyku zamanı küçük,hadi uyu."dedim. Sanırım biraz kırılmıştı cevaplamamama ama yeri zamanı geldiğinde hepimiz gidecektik,özellikle de ben..O sırada uykuya geri döndüğünde bende yatağıma girip gözlerimi kapattım.
ÖZGE ERÇETİN
Sabah güneş ışıkları altında daha fazla kalamayıp yatağımdan çıktım. Telefonuma baktığımda saat 7.34 idi. Yiyecek birşeyler aramak için mutfağa gittiğimde Alp'te ordaydı. Masanın hemen yanındaki sandalyeye oturup sigarasını içiyordu. Dalmıştı sanırım. Öksürdüğümde bana baktı. "Dün beni balkondan yatağıma götürdüğün için teşekkür ederim."diyip minnet duyar şekilde gülümsedim. "Mühim değil."dedi ciddi bi şekilde. Buzdolabına doğru ilerledim. Yiyecek zerre bişey bulamayınca dudak büzüp Alp'e baktım. "Ne yiyeceğiz?" Dediğimde bana bakmadan "Birazdan alışverişe gittiğimde alırım birkaç yiyecek."dediğimde olur anlamında mırıltı çıkardım.
****
Akşam olmuştu. Alp bir yere gideceğini işinin olduğunu söyledi. Gitmeden hemen öncede "Kim olursa olsun benim haricimde kapıyı çalan olursa açmıyorsun,anlaştık?"diyişiyle benimde onaylamam aklıma geldi. Kim gelebilirdi ki? Ya da kim bu kadar korkutmuş olabilirdi Alp'i? O sırada kapı çaldığında kapıyı açmak için kapıya yöneldim. Delikten baktığımda tahminim 20-25 yaşları arasında sarışın bir erkek duruyordu. Ellerindede biraları olduğu poşetler vardı. Bira olunca söz konusu bende direkt açtım kapıyı. "Günaydın lan Emmi Ço-"bir an duraksayıp bana baktı. Baştan aşağı süzdükten sonra aynı anda "Sende kimsin?"dedik ve aynı anda "Özge" "Batuhan" dedik. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdığımda o da güldü. "Ben Alp'in arkadaşıyım."dedi. Bende "içeri geç"dedim. Bira şişelerini masaya bıraktığında "Bende içebilir miyim?"dediğimde "Başka seçenek var mı?"dedi göz kırparak. Çok karizmaydı tabii Alp kadar olmasada..Karizmaydı işte. O biraların kapaklarını açarken bende içerden cips koyup geldim. "Slow müzik sever misin?"dediğinde bende evet anlamında kafa salladım. Herhangi bir şarkı açtığında biralarla birlikte cipsleri yemeye başladık. "Heeğy! Cipsin ırzına geçtin laaağn!"diye bağıran Batuhan'a bakıp güldüm. Sanırım ikimizde sarhoştuk şuan. "Hiçte bilene be! Asıl sen ırzına geçtin."diyip güldüm. "Herneyse,anlat bakalım Alp'in evinde ne arıyorsun?"dediğinde bir an durdum,ne arıyordum evde? Yaşadığım olayı anlattıktan sonra "Senin gibi güzel bi kıza böyle davrandığına inanamıyorum. Bende onunki kadar şans yok sikeyim şansımı."derken bira şişesini kafasına dikip diğer boş bira şişelerin olduğu yere fırlattı. Daha sonra bana doğru eğilmeye başladı. Bense ne yapacağımı bilmediğim için korkmaya başladım ve sonu hüzün. Batuhan dudaklarını dudağıma bastırdı. Karşılık vermedim/veremedim. Çok korkuyordum. Üst dudağımı emmeye başladında küçük bir inilti çıktı ağzımdan. "Lan sikecem şimdi!!" Diyen Alp'i görünce birden şaşkın şaşkın ona baktık. "Şurada 3-4 saatliğine işim olduğu için çıktım ve sana bi uyarıda bulunduğumu hatırlıyorum !!"diye bağırdığında gözlerim dolmuştu. Bu durumdan nefret ediyordum. Gelip Batuhan'ı kolundan kaldırıp "Hemen,şimdi gidiyorsun Batuhan!! Bir daha beni aramadan evime geldiğini görürsem senin belanı sikerim!" Dediğinde sesi çok sinirli çıkmıştı. "Tamam lan ne bağırıyorsun!"diyen Batuhan düşe kalka evden çıktı. Daha sonra Alp yanıma gelince odaya doğru yol alacakken kolumdan tutup durdurdu. "Bak küçük,şuan bana emanetsin. Hemde 1ay. Ona göre ayağını denk al. Mümkünse kimsenin seni öpmesinide mal mal izleme!"sonuna doğru kaşlarını çatmıştı. "Tamam."diyip odaya gittim. Kendimi uykuya bıraktım.
*****
Kırılma sesleri uykumu bölünce yatakta doğruldum. Alp birşeyleri kırıp döküyordu galiba. Telefona baktığımda gece saat 4'tü. Hızla terliklerimi giyip sesin geldiği yere dogru yürüdüm. Sesler gitgide anlaşılır haldeydi. "Lanet olsun lan! Her akşam,her gece aklıma girmekten bıkmıyor musun? Ben seni düşünmekten bıktım,yoruldum!" Sanki elinde bir fotoğraf ve onunla konuşuyordu. Ayağa kalktığında yalpalayarak yere düştü. İçmiş,kafayı dağıtmıştı sanırım. İçeri girip Alp'i yerden kaldırarak koltuğa oturttum. "Gitmiyor Özge,Arya'nın görüntüsü aklımdan gitmiyor!!"içimdeki acı tarif edilemezdi. Onun acısını,kendi acımı asıl ben nasıl taşıyacaktım! "Arya?"dedim sorarcasına. Gözlerinden yaş geliyordu,gözleri güçsüz,yogundu. Soruyu es geçip onu banyoya götürdüm. Tabureye oturtup küvetin suyunu ayarlamaya başladım. "Alp,uyuma!!"dedim. Gözlerini açtığında "Niçin beni bu kadar önemsiyosun küçük?" Dedi umutsuzca sallarken kafasını. "Seni seviyorum çünkü."diye mırıldandım. Gözlerime baktı "O zaman bu gece biraz daha sevsene beni."dedi hıçkırarak. Küvet dolduğunda çesmeyi kapatıp Alp'i küvete oturttum. Gömleğini ve pantolonunu çıkardı. "Sende gelsene küçük."dedi. Bunları sarhoşken söylediği için pek mutlu değildim,o anladığım kadarı ile Arya'yı seviyordu. Cok seviyodu onu. "Bu gece Arya olacağım."dedim boğuk sesim ile. Kaşları çatıldı "Hayır,Arya olamazsın sen. Olmada zaten.!"dedi. Kalbim kırıklarla dolunca ağlamaya başladım. "Çünkü..çünkü Arya'lar hep gidiyor Özge..v-ve ben seninde gitmeni istemiyorum." Bu söz.Kendimden geçmemi sağlasada sarhoş olduğunu hatırlayıp bir an sadece susmayı tercih ettim. Tam kapıdan çıkacakken "Gitme."diyen Alp'e baktım. Çâresiz ve güçsüz görünüyordu. Küvetin başına geldim. Bileğimden tutup suyun içine düşürdüğünde Alp'in kucağına düştüm. Sırılsıklam olmuştum. "Böyle daha iyi."dedi gözlerini kapatarak. "Anlat."dedim durgun bir sesle. "Neyi?"dedi. "Ar-" diyecekken işaret parmağını dudağıma koyup "Şhhh" dedi ve sustum. "Şimdilik anlatmayacağım,güven duymaya ihtiyacım var."dedi omuz silkerek. Hâla ağlıyordu ama umursamıyordu. "Söz vermiştim. Ağlamayacaktım."dedi ve gözlerini yumdu. "Kime?" Dediğimde sadece sustu. Adını ağzına almak istemiyordu. Kim isterdi ki? Ama çokta merak ediyordum. "Herneyse."deyip arkama Alp'e baktığımda uyuyakalmıştı. Masumca uyuyordu. Gözyaşları akıyordu sadece. Uyandırmadım,bende uyudum yalnızlığın ve ölümün gölgesinde.
*****
Sabah hapşurarak uyandığımda hâla küvette olduğumuzu görünce yüzümde aptal bir gülümseme oluşmuştu. Alp hâla mışıl mışıl uyurken,saçlarının yarısı kuru yarısındaysa hâla su damlaları vardı. Onu uyandırmadan küvetten kalkıp odaya gittim. Takvime baktım. 2 Şubattı bugün. Yani tamda 28 gün kalmıştı ölüm meleğimin gelmesine..Birkez daha hapşurduğumda hasta olduğumun farkına vardım. İlaç kutusundan grip ilacı aldım ve su yardımıyla yuttum. Alp daha yeni uyanmış olacakki hâla uyku sersemi gözlerle bana bakıyordu. Onun dolabından iç çamaşırlarını ve birkaç kıyafet aldıktan sonra Alp'e uzattım "Giy bunları."dedim gülümsemeye çalışırken. "Dünü olmamış farzet."dedi ve omuz silkti. Buda neydi şimdi? Fazlasıyla kırılmıştım. Tamam anlamında kafa salladım. Gittiğinde yere oturup dizlerimi kendime doğru çektim. Gözlerim dolmuştu. "Ağlama,ağlama,ağlama!"diye kendimi teselli ederken başıma dayanan silah ile kendime gelip silah tutan kişiye baktım. Alp'tı. "Eğer bir daha ağlarsan küçük. 1 aydan daha kısa zaman zarfında öleceksin! Ağlamaktan nefret ederim. Kes şu ağlamayı."dedi ve gözlerimi ovaladım. "Ağlamıyorumki bak."diyip tatlı bir şekilde gülümsemeye çalıştım. "Herneyse,ilk ve son söyleyişim ona göre."diyip gitti. Bense orda dikilmiş olanları sindirmeye çalışıyordum. Ayağa kalkıp Alp'in gardrobundan bir kaç kıyafet çıkarıp giyindim. Mutfağa gittiğimde Alp kafasını ovuşturuyordu. İlaç kutusundan ağrı kesici alıp Alp'e uzattım. Bana bakmadan hapı ve suyu yuttu. "Birşey değil."dedim göz devirerek. Gülmüş olacakki sesini duydum. Çok güzel bir sesti. Dayanılmaz..
Kapı çaldığında kapıya ilerledim. Delikten baktığımda bir kız görmüştüm. Hemen arkasındada Batuhan vardı. Alp gelince kapıyı açtım.DİĞER BÖLÜMLERE GÖRE BİRAZ DAHA KISA OLMUŞ OLABİLİR ÖZÜR DİLERİM.
VEE ALP OLARAK BİRİNİ HAYAL EDİYORUM.
AMA ŞİMDİLÎK NO NO NO✋
ÖPÜLDÜNÜZ BALLAR💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUK
ChickLitAlp&Özge İntihar etmek isteyen kadın. Ölmesini istemeyen erkek. Tutulmuş iki aşık. Soğuk bir mermere ne yaparsan fayda eder? "Arya'lar hep gidiyor çünkü. V-ve ben senin gitmeni istemiyorum Özge." Dedi çâresizce.