#10#

489 34 8
                                    

/O týden později/
*Pohled Tomáše*
"Tome můžeme to už vypnout?" vzdychla Nikki když sme se spolu dívali na horor. "Co? Bojíš se?" Zasmál jsem se. "Ne!...  No možná trochu." ušklíbla se. Chytl jsem jí za ruku a přítahl jsem si jí k sobě.  "A teď se mám jako přestat bát?" Zeptala se s úšklebkem. "No jasně. Já bych tě ochránil." zasmál jsem se. "Jo jasně už to vidím." Zasmála se. Uraženě sem se otočil a sledoval dál film. "Ježiši tomí" Drkla do mě. Já jí ignoroval a pořád sem koukal na televizi. "Tomáši" okřikla mě. Když zjistila že jí pořád ignoruju začla mě lechtat na břiše. "Nikolo" škubl jsem sebou. Ona mě pořád lechtala tak jsem jí odstrčil a chytl jsem jí za ruce. "Tomáši." škubala sebou. "Klid!" zadíval jsem se jí do očí. "Tome?" zašeptala.  Ignoroval jsem jí a nahnul jsem se k ní. Pomalu jsem se přibližovali až nás oddělovali jen milimetry. Přerušil jsem tu mezeru mezi námi a políbil jsem ji. Po chvilce se od mně odtáhla. "Tomáši. Co to děláš ? Co Honza?" řekl vyděšeně. "Já.. Promiň" vyhrkl jsem ze sebe a utekl jsem pryč. Zabouchl jsem dveře od jejího bytu a šel jsem po schodech dolů. "Tomáši! Tomáši počkej." Křičela za mnou. Já prostě šel dál chtěl jsem co nejdřív vypadnout. Už sem vycházel z paneláku a v tom mě chytla za ruku. "Tome! Co to děláš?" zeptala se. "Já musím pryč. Zapomeň na to že se to stalo. " vyhrkl jsem ze sebe a rychle jsem odešel. 

/Druhý den/ 
*Pohled Tomáš* 
"Hoši přišel mi balík na poštu já si tam sjedu. Tak za 10 minut jsem zpátky" řekl Honza zatímco já s Radym jsem stříhali video. "Rady musíš mi pomoct." vyjekl jsem hned jak za sebou Honza zabouchl dveře. "Co? Ti zase nejde něco na kompu?" zeptal se. "Co? Ne..." No tak co ti zas nejde?" přerušil mě Rady. "Ježiši nic poslouchej mě chvíli sakra" rozčiloval jsem se. "Jo dobře v klidu Tomáši. Hlavně v klidu." smál se mi. "Já.. já sem políbil Nikki" zašeptal jsem. "Uhm aha." přešel ho smích. "Já nevím co mám dělat." řekl jsem se slzami v očích. "Ví o tom Honza?" Zeptal se Rady. "Zbláznil ses? Víš jak žárlí uplně na všechny. To mu nemůžu říct." Vyjekl sem. "Uvědomuješ si že mu to stejně budeš muset říct že jo?".. "Já.. Jo já vím ale tak já si pravě nejsem jistej jak na tom teď sem." Knučel jsem. "To myslíš zase jak? To ti na Honzovy už nezáleží nebo co?" divil se Rady. "Ne já Honzu miluju. Jen si nejsem jistej co cítím k Nikki." Podíval jsem se na Radyho. "Seš strašně divnej. Uvědomuješ si že Nikki je holka a Honza kluk. Apoň teda myslím u něj sem si nikdy nebyl jistej." zasmál se. "Rady!" hodil jsem po něm svojí mikinu kterou jsem měl položenou na stole. "Ne promiň mě to ale jinak nedává smysl Honza je prostě holka." smál se Rady. "Co proč bych měl bejt holka?" ozval se honza co stál mezi dveřma. Oba s Radym sme zmlkli a přemýšleli jsem co říct. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 05, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ment + Dogg Špatné RozhodnutíKde žijí příběhy. Začni objevovat