Yol boyunca İkimizde sessizdik. Daha doğrusu ben konuşmaya çalıştıkça o susuyordu. Galiba şirketteki Yaptıklarım onu biraz pardon aşırı derecede sinirlendirmişti. Napıyım yani adam kaşındı.
Flasback
Gece saat 02:00 [Defne'den]
Ömer'i beklerken canım sıkıldığı için kahve almaya gittim. Tam Kahvemi almış çıkacaktım ki arkamı dönmemle Mert'i gördüm.
D:Mert!
Me(Mert):Defne!
Birbirimize sıkıca sarıldık. Ne kadar zaman olmuş görüşmeyeli ya!
D:Özledim oğlum ya kaç senedir yüzünü gördüğümüz yok!
Me:Ne yapalım biz taşınınca görüşemedik daha
D:Vay be aradan tam 20 sene geçmiş ha
Me:Baya olmuş... Ee Yusuf Amcayla Demet Teyze nasıllar? Bu akşam müsaitseniz onları görmeye gelirim hem Türkan Sultanıda
Gözlerim yanmaya başlamıştı nereden bilebilirdiki onları 17 sene önce kaybettiğimi..
D:Mert annem ile babam 17 sene önce trafik kazasında..
Cümlenin sonunu getiremedim ağlamaya başlamıştım her zaman böyle oluyordu ne zaman onları anımsasam hep ağlamaya başlıyordum. Onları öyle özlüyordum ki.. Tam 17 senem onlarsız geçmişti. Annemin kokusunu çekemediğim babamın beni geceleri uyuyamadığım zaman yanma gelip masal anlatmadığı koca bir 17 SENE!
Ağlamaya başladığım için Mert hemen bana sarıldı. Saçlarımı okşayıp öptü. Napıyor bu adam! Ağlamamdan dolayı hiçbir tepki de veremiyordum. En son yanağımı da öpecekken bir anda birisini onu çekip yumruk attı. Baktığımda Ömer vardı. Ve Mert'i dövüyordu.
Ö:Sen kimsin lan Defne'yi öpüyorsun ha kimsin sen!?
D:Ömer dur Ömeer!
Ö:Defne sen karışma biraz daha geç gelseydim neler yapardı sana bu!
D:Ömer bişey yapmadı lütfen dur!
Etraftaki çalışanlar sanki film izler gibi izliyorlardı.
D:Napıyorsunuz siz ya film mi çekiyoruz biz ayırsanıza şunları hadi!
Diyerek bağırdım. Hemen koşup ayırdılar. Ömer'i tutup arabaya götürdüm. Tam bindirecekken beni kapı ile arasına aldı. Naptı naptı?!!
Ö:Bir daha bu herif sana yaklaşırsa, sarılırsa,öperse.. Olacaklardan ben sorumlu değilim!
D:Ömer sen kimsin de bana karışıyorsun he!
Ö:Ben senin...
Devamını merakla beklerken sustu. Söylese ne be adam ben senin neyinim! Hadi! Derin bir nefes alıp söyledi. Ama keşke söylemez olaydı da beni bu hallere düşürmeseydi.
Ö:A-abinim o-o yüzden sana k-karışırım
Ne abisi yaaaaaa!! Sizde söylesenize birşeyler ne abisi ne!
Ö:Bin şimdi arabaya
Hemen bindim. Zaten ben kim Ömer'i sevmek kim! Abim ya o benim! O zaten sadece benim kuzenim!
Flasback Son
Neye kızdı ki! Anlamıyorum!
•••
Eve geldiğimizde hemen arabadan inecekken bana dönüp;
D:İyi geceler abi
Deyip indi. Şimdi anlaşıldııı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN (DEFÖM)
Fiksi PenggemarHer gördüğümüz hikayede Defne ile Ömer'in kiralık aşk oyunu anlatılıyor.. Peki siz hiç onları kuzen olarak düşündünüz mü? Birbirlerine aşık iki kuzen.. Keyifli Okumalar:)) (23 Haziran 2017'de yazılmaya başlandı. ) 🚫 ️(Ç)alıntı yapmayınız! 🚫️