Mektupta yazanlar...

8 1 0
                                    

Evet ağlıyordum. mektupta şunlar yazıyordu;

Ecrin,
Kardeşim bildiğim. Bunu sana tedavi sürecinde yazıyorum. Belki bana birşeyler olur da görüşemeyiz diye. Evet seninle son yaşadığımı biraz üzücü ve kırıcıydı. Sende ben de yıprandık. Aradan 5 ay geçti tam tamına 5 ay. Seni o kadar çok özledimki bitanem. Evet taşındım. Astım hastalığından dolayı. Yoğun bakımda yattım bir kaç gün. Doktorlar birşey söylemiyor. Sorularıma cevap vermiyorlar. Keşke taşınmasaydım da sana biraz daha doyabilseydim... Ama hastalık bu işte. Eymen olayına tekrar geri dönersek ben çoktan unuttum bütün yaşananları sende unut. Diğer tarafa küs gitmeyelim. Bildiğim kadarıyla o da taşınmış. Ya sen n kadar anlayışlısın benim için sustun öyle mi? Keşke benimle paylaşsaydın duygularını... Ama iş işten geçti. Neyse bitanem hoşçakal sakın ama sakın üzülme dik dur ben seni unutmadım unutamam da zaten sen benim herşeyimsin. Olur da bana birşey olursa veya beni merak edersen bana aşağıdaki numaradan ulaşabilirsin bitanem... Herşeyim... Kendine iyi bak...

-ikizinn Azraa
Numara= 0534 665 78 90

Okuduktan sonra gözyaşlarımı sildim ve onun dediği gibi dik durmaya söz verdim. Ve çalışma odasından çıkıp rahat bir nefesle yatağıma uzandım...

Sustum İşte...-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin