●Szombat●
------------------
Reggel arra kelek fel, hogy valami nagyon nyom... Dave volt az. Éppen a fejét fúrta a vállamba.
-Jó reggelt- szólalt meg a tipikus reggeli rekedtes hangján.
- Neked is- válaszoltam...
Majd elkezdte vadul csókolni a nyakam...Majd belemarkolt a mellembe és elkezdte dörzsőlni és nyomkodni....
-Mit szeretnél?- kérdeztem meg huncut mosollyal...
-Téged- válaszolt izgatóan...Majd az ujjaimmal végig sétáltam a mellkhasáról egyenesen a férfiasságáig. Elkezdtem simizni a méretes farkát, ami egyre keményebb lett...Na de az elejétől...Hogyan is lettünk Daveval legjobb barátokból szexpartnerek?!
---------------------------------------------------------
Sziasztok! Emma Clark vagyok, 17 éves! A legjobb haverom...akarom mondani szexpartnerem Dave Becker.
Dave-t már óvodás korom óta ismerem... egy óvodába és csoportba jártunk, egy általános iskolába és osztályba jártunk. Sőt! Még középiskolában is osztálytársak vagyunk.
---------------------------------------------------------
Elkezdtem simizni a méretes farkát, ami egyre keményebb lett...
Majd Dave levette rólam a pólóm, így már csak egy fekete tanga volt rajtam... Elkezdett lefele sétálni az ujjaival egyenesen a nemiszervemig.
Levettem róla az alsónadrágot és simiztem tovább a szerszámát...
Lehúzta rólam a tangát, és elkezdte a csiklómat simizni... akkor kezdtem el durván benedvesedni....
-Van nálad kotton?- kérdezte...
-Van- húztam ki az éjjeli szekrényem fiókját és elővettem belőle egy csomag kottont...
YOU ARE READING
●Barátokból Szexpartnerek●
RomanceSziasztok!😊 Ez egy 18+ os tartalmú sztori 🙈🔥🔞 Ha érdekel miről szól olvasd el🤗