Sizin için çok özel ve heyecanlı bir bölüm yazdım.
Düşüncelerinizi bekliyorum ve sizi seviyorum🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
Yemin ederim ki...
😂
😂
😂
😂
😂Bu hikayeye
😂
😂
😂
😂Oy vereceğim😂
Bak yemin ettin ha....
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
İyi okumalar ponçiklerim
Eylemden
Fethinin odaya girmesiyle şok oldum ve hemen bornozumu üzerime tuttum ama ne yazıkki sadece üst tarafım kapandı fethi gözlerini kapatıp arkasını döndü ve benim üzerimi giymemi bekledi.
Çok utanmustim hayvan gibi odaya daldı bari kapıyı çalsaydin yağuşuklu sevgilim.
Çekinerek:
EY:Gg-giydim.Hem.sen niye öküz gibi daliyon ya benim odama kapıyı çalışana oğlum.
FET:Ben çaldım ama sen acmayinca bişey oldu sandım direk odaya daldım ama iyiki dalmışım o neydi be eylem.
Gerizekalı sapık.
🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
EY:Sen ne diyor lan sapık..
🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
Ellerimi göğsüne koyup ittim ama milim oynamadı tabi o kaslar boşunamı eylem sen de sanki ona gücün yetecek allah allah ya.Gögsünü yumruklamaya başardım bu arada da sövüp sayiyordum.
Bir anda kendimi yatakta bulunca fethi üstüme doğru gelmeye başladı ellerini başımın yanına koydu.Dah sonra boynumu öptü ve kokladi.
EY:Ff-fethi nn-napiyosun?FET:Utanma yahu sen benim sevgilimsin.
EY:Ya fethi...
Üzerimde fethinin tişörtü ve benim şortlarimdan olduğu için seviniyordum yani üzerimde bişey vardı ona seviniyorum...
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Dudağıma doğru eğildi...
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Gözlerimi kapattım ve fethinin öpüşune karşılık verdim...
Yaklaşık 3 dk falan öpüştük.Daha fazla dayanamadım ve tekrar fethinin dudaklarına yapıştım çok güzel öpüşüyorduk.
Fethiyle birlikteyken kendimi hiç kendimde hissettmiyordum tamamen onda hapsolmuştum.
(😂😘😂😘😂😘😂😘😂😘😂😘😂😘😂😘😂😘😂😘)FET:eylem?
EY:Hı?
FET:Sana bişey dicem ama bak kızmak yok tamam mı?
EY:Ne söyleyeceğine bağlı sevgili.
FET:Tamam o zamn ben hiç söylemeyim eğer söylersem sen beni öldürürsün...
EY:ŞÖYLE
FET:Yok ya kalsın yavrum
ET:Ya şöyle sene sen ya fethi çabuk şöyle bak beni sinir etme. Sen nasıl bana söylemiyorsun ya ben senin sevgilinim sen bana söylemek zorundasın anladın mı hı?
Bana bak bana dudağıma bakma pis sapık.Ya fethi sòy-...Devamını getiremedim çünkü fethi parmağını dudağıma bastırmışti acaba niye yaptıki böyle bişey çok mu konuştum evet evet ben çok konuştum eğer benden ayrılırsa of eylem of iki dakika çeneni kapatsan ölürsürsun sanki değil mi?