•~Perrie's POV~•
Herregud, jeg har bryllupsnerver!! Hvor blir det av alle sammen?
Det banker på døren.
"Hvem er det?" spør jeg
"Lexi" svarer stemmen.
"Kom inn!" sier jeg glad
Lexi kommer inn med en kremfarget kjole høye sandaler i samme farge og er slør med en blomserhårbøyle, også i samme farge. Hun har kjolen over armen så jeg kan ikke se hvordan den ser ut.
"Dette er kjolen som mamma brukte i bryllupet sitt!" sier hun glad.
"Den er nydelig!!" sier jeg og måper. Vil hun låne meg den!?
Den har en slim overdel som er sånn kappemønster fra den ene siden til den andre. Ca ved navlen så går kjørtet ut med masse tyll så det ser ut som en ballkjole. Den rekker ca til gulvet. Også er den stroppløs! Herregud den er nydelig!!
"Vil du låne meg denne!?" spør jeg med tårer i øynene.
"Ops! ikke gråt, da renner sminken din!" sier hun og ler
"Vil du låne den er vel spørsmålet." sier hun.
"Selvfølgelig! Den er perfekt!" sier jeg
"Jeg skal nemlig bruke en som fostermoren min brukte. Jeg fikk den av henne." sier hun glad
Lexi setter håret mitt opp i en tutt som ser ganske tilfeldig ut, men hun brukte to timer på den. Også henger det to sånne tynne hårgreier som henger ned forran.
"Jeg skal ikke gifte meg med kongen!" sier jeg og ler.
"Du skal gifte deg med din konge." sier hun og smiler.
"Og jeg har brukt 7 år på å lære denne hårfrisyren så du har ikke noe du skal si! Jeg må få lage den en gang! Og bedre nå enn aldri!" sier hun og vi begge ler. Det er nå 1 time til jeg skal gå opp alteret! Iiikst! Jeg gleder meg sånn!
Det banker på igjen.
"Hvem er det?" spør Lexi
"Det er Debbie!" sier hun
"Kom inn!" roper jeg.
døren åpner seg og mamma kommer inn.
"Ikke klem meg! Du kan ødelegge håret! Lexi brukte to timer på det! Ikke gøy!" sier jeg og ler
"Greit da!" sier hun litt furtent. Og jeg og Lexi begynner å le.
"På tide å ta på kjolen!" synger Lexi
"Ja!" sier jeg og mamma går ut.
Jeg tar på kjolen nedenifra for å ikke ødelegge håret. Haha!
"Bra!" Sier hun når hun ser hvordan jeg tar på kjolen.
Sminken min er ganske lys. Jeg har på eyeliner, mascara, blush, lys øyenskygge og ikke lipgloss. Lexi's idé! Hun er ganske smart hun! Men det hadde vært morsomt å se Zayn med lipgloss! Hehe!
Det er nå en halvtime til jeg skal gå opp alteret og jeg gleder meg sånn!! Lexi får meg til å holde meg rolig! Jeg fatter ikke hvordan hun klarer det! Jaja, man har jo sine talenter.
Verken jeg eller Zayn er kristene så vi holder bryllupet vårt i hagen min.
Det banker på, igjen.
"Hvem er det?" Spør jeg for tredje gang
"Det er Alexander!" sier pappa utenifra.
"Kom inn!" Sier jeg glad.
"Hei søtnosen min!" sier pappa og er på vei til å løfte meg opp.
"Ikke løft meg!" sier jeg og holder hendene frem.
"Den lille jenta mi har blitt så stor!" sier han med tårer i øynene.
"Lexi brukte to timer på håret, så jeg vil ikke ødelegge det!" sier jeg og ler.
"Sorry for at jeg ville at du skal se bra ut på håret!" sier Lexi og vi ler litt.
"På tide å gå!" sier pappa og smiler.
"Ser jeg bra ut?" Spør jeg Lexi hysterisk.
"Helt perfekt!!" sier hun og smiler og viser meg 👌 med hendene. Hun er en god venn.
Vi går ut mot alteret.
Det er lagt steinheller der jeg skal gå, stolene er hvite og det er en blomsterkrans med grønn busk og hvite blomster i som binder stolene på rekke. Stolene står på hver sin side av meg. Det er ca 15 rekker med 10 stoler på hver, og alt er fylt opp med venner og bekjente. Det er en samme type krans som går i en portal over der presten og Zayn står. Zayn står forresten bare der å måper på sin egen måte, og jeg må bare le litt. Dette er den beste følelsen i verden! Tenk at jeg er gift om 10 minutter!!
Jeg går opp og seller meg ved siden av Zayn.
"Perrie Louise Edwards, tar du Zayn Javadd Malik som ved din side står til din ektemann?" spør presten
"Ja" sier jeg og smiler til Zayn
"Zayn Javadd Malik, tar du Perrie Louise Edwards som ved din side står til din hustru?" spør presten igjen
"Ja" sier Zayn og smiler tilbake til meg.
"Da erklærer jeg dere som ektemann og hustru!" sier presten, og han fortsetter "Du kan nå kysse bruden!"
Så kysser han meg. Og alle klapper.
_________________________________Håper dere liker kapittelet! Jeg vet ikke helt hvordan bryllup pågår og sånt og hva de sier!!😂
Jeg kommer nok til å hoppe litt fremover og sånt fordi jeg har ikke så mye ideer om hva som skal skje nå...
Det er helt sprøtt at jeg har 2K lesere og det har bare gått 3 uker!!
Tusen takk!❤️Xxx Sophie
YOU ARE READING
New family, New life
FanfictionJeg kan ikke tro det!! De har løyet for meg hele tiden!! Jeg løper opp på rommet mitt og legger meg i sengen. Jeg tar fram dagboken min og begynner å skrive 'Kjære dagbok. Jeg er adoptert. Jeg kan ikke tro det! Og de vil ikke fortelle meg hvem min...