Pred 3 rokmi
Skrývala sa za za kamenným stĺpom a opäť nabíjala zbraň. Táto akcia, tento prípad, mal byť jej úspechom, pýchou, gradióznym začiatkom kariéry. Problém bol v tom, že vôbec nevyzeral úspešne.
Skupina rusov pred niekoľkými dňami uskutočnila hackerský útok na rôzne vládne systémy a jej úlohou bolo veliť tímu, ktorý nielen že vypátra páchateľa, ale ho aj chytí. Vravela si, že to bude isto len banda IT-čkárov a hackerov a očakávala minimálny odpor.
Len čo však vykročili do starého skladu, zasypala ich spŕška guliek.Prestrelka trvala hodnú chvíľu, lebo ani jednej strane sa nepodarilo pohnúť z miesta. Chcela dať znamenie ústupu, no vtom si všimla vysokého muža s malým notebokom v ruke.
O jeho identite nepochybovala.Vasilij Korsakov. Jeden z najlepších ruských hackerov a príležitostne aj zabijak.
To je ten muž, pre ktorého prišla.
Šťastena jej už ani viac priať nemohla. Bol najbližšie k nej. Len zopár metrov...
,, Fred! Kry ma!" zakričala na najbližšieho kolegu a ani nečakala na odpoveď. Rozbehla sa medzi guľky.
Mala šťastie, že Fred svoju prácu robí viac než len dobre.Prikrčila sa a pomaly sa zakrádala k neprateľovi. Keď bola dostatočne blízko, pritisla mu zbraň ku hlave.
,,Si si istá, že to chceš urobiť?" spýtal sa pokojne plynulou angličtinou.
,,Pochybuješ o mne?"
,,Nie, to rozhodne nie, ale pokiaľ si budú Rusi istí, že som živý a v rukách FBI, nenechajú to tak veľmi dlho. Stanem sa pre nich hrozbou a odstránia ma. Stavím sa, že to tu do piatich minút vyhodia do vzduchu."
Chvíľu mlčala. Má pravdu. ,,Prečo mi to všetko hovoríš? To sa až tak snažíš prežiť? A tak pôjdeš za mreže na veľmi dlhý čas."
,,Taká je cena za život. Jedného dňa ju budeš platiť tiež."
Ten deň svoju misiu zvládla. Postupne sa dostávala medzi tých najlepších. Spolu s Fredom, samozrejme. Ten jej zakaždým kryl chrbát.
Vasilij Korsakov dostal dvadsať rokov za jeho vraždy a hackerské útoky po celom svete. Skončil v najstráženejšej väznici v Amerike.
Žiadny pokus o útek.
Pokúsilo sa ho zabiť deväť ľudí.
YOU ARE READING
J.C. | 7 podmienok prežitia
Mystery / ThrillerMladá agentka FBI Joyce Carterová žila úžasným životom až pokiaľ jej nezistili vážnu chorobu. Jej zdravotný stav sa začal zhoršovať, opustil ju snúbenec, prišla o prácu agentky. Čo ak sa jedného dňa u nej objaví muž, ktorý ponúka riešenie jej probl...